Ook u een goede morgen toegewenst,quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:20 schreef jitzzzze het volgende:
Goeiemorgen Fisher,
Ik ben gister de hele acond bezig geweest met mn kettingkast, maar het wil nog niet echt lukken
Dat wilde ik ook, maar ik was zo druk bezig dat ik de tijd helemaal vergeten benquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:39 schreef Fisher het volgende:
[..]
Ook u een goede morgen toegewenst,
Je had ook langs moeten komen, dan hadden we hem samen kunnen maken. En dan had de ts z'n handleiding gehad
Dat komt me bekent voor ik heb van 't weekeinde geen tijd, wil zelf wat aan m'n fiets doenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook, maar ik was zo druk bezig dat ik de tijd helemaal vergeten ben![]()
Dat is goedquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:41 schreef Fisher het volgende:
[..]
Dat komt me bekent voor ik heb van 't weekeinde geen tijd, wil zelf wat aan m'n fiets doen![]()
maandag dan als 't nog niet gelukt is?
Ik ben gisteren bezig geweest met m'n vlaggetje maar breien zal toch nooit m'n hobby wordenquote:
Daarom ging ik hem kantklossen, dat is veel leukerquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:42 schreef Fisher het volgende:
[..]
Ik ben gisteren bezig geweest met m'n vlaggetje maar breien zal toch nooit m'n hobby worden
Maar is dat ook zo uber-pimp mogelijk?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Daarom ging ik hem kantklossen, dat is veel leuker![]()
alles kan idd, ik moet trouwens ook nog bedenken wat ik het beste kan doen met die kaarten tussen m'n spaken voor 't uber-pimp-geluidquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jazeker, je ken het zo mogelijk maken als je zelf wil![]()
vastzetten met een wasknijper werkt bij mij erg goedquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:54 schreef Fisher het volgende:
[..]
alles kan idd, ik moet trouwens ook nog bedenken wat ik het beste kan doen met die kaarten tussen m'n spaken voor 't uber-pimp-geluid
dat was ook mijn 1ste idee, maar dat ziet er natuurlijk niet uber-pimp genoeg uitquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
vastzetten met een wasknijper werkt bij mij erg goed![]()
Je zou eigenlijk een licht-metalen klemmetje moeten hebbenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:59 schreef Fisher het volgende:
[..]
dat was ook mijn 1ste idee, maar dat ziet er natuurlijk niet uber-pimp genoeg uit
gespoten in de kleur van m'n fietsquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je zou eigenlijk een licht-metalen klemmetje moeten hebben![]()
Ik heb ze zelf gemaakt, en mee laten spuiten met mn fietsquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:02 schreef Fisher het volgende:
[..]
gespoten in de kleur van m'n fiets
toch weer naar de gamma vanavond ;')
zoo dat kan je dus wel, kan je mij daar dan mee helpen?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb ze zelf gemaakt, en mee laten spuiten met mn fiets![]()
Natuurlijk, dat kan maandagavond ook welquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:04 schreef Fisher het volgende:
[..]
zoo dat kan je dus wel, kan je mij daar dan mee helpen?
Met lekker biertje erbij en hoppa !! pimpen met die fietsquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Natuurlijk, dat kan maandagavond ook wel![]()
Gaat dat zo snel dan?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Natuurlijk, dat kan maandagavond ook wel![]()
Je weet toch, jitz is snelquote:
we beginnen met een vlaggetjequote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:06 schreef Geitje82 het volgende:
Hallo,
Ik heb tot nu toe met veel aandacht dit topic gevolgd.
Ik heb soortgelijke plannen met mijn fiets. Hebben jullie toevallig creatieve ideeen voor mijn fiets?
[afbeelding]
Een bling bling fietsbelquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:06 schreef Geitje82 het volgende:
Hallo,
Ik heb soortgelijke plannen met mijn fiets. Hebben jullie toevallig creatieve ideeen voor mijn fiets?
[afbeelding]
En een stoere set kaarten voor tussen de spakenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:06 schreef Geitje82 het volgende:
Hallo,
[afbeelding]
En van die kralen zodat je zo'n tringeling ping geluidje krijgt als je fietstquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En een stoere set kaarten voor tussen de spaken![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |