zie TTquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:05 schreef Strolie75 het volgende:
Gaan jullie nou met het vliegtuig of met de auto?
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:08 schreef O-Ren het volgende:
Strol om nog even terug te komen op de was![]()
Als hij zijn zooi zo zou laat slingeren flikker ik het gewoon weg![]()
Ik ruim niks achter zijn reet op![]()
WHOEHAHAHAHAHAHAHAHHAHAquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:07 schreef Strolie75 het volgende:
In dat geval, speciaal voor Cho!
[afbeelding]
Is goedquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]Ergens heb ik daar wel respect voor. Maar jij mag de volgende meet niet meer met Chantal praten.
Strol leeft nog in de middeleeuwen wat gedachte over vrouwen betreft !quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:08 schreef O-Ren het volgende:
dat stoerequote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:08 schreef O-Ren het volgende:
Chantal thuis:quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Strol leeft nog in de middeleeuwen wat gedachte over vrouwen betreft !
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:07 schreef Strolie75 het volgende:
In dat geval, speciaal voor Cho!
[afbeelding]
Dat valt wel mee. Ze moeten wel werken en inkomen binnen halen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:10 schreef Chocobo het volgende:
Strol leeft nog in de middeleeuwen wat gedachte over vrouwen betreft !
Riiiiiiiiiiiiiiiiight...I wish. Ik zit zo onder de plak.quote:
Je kunt alles leren hoorquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Ze moeten wel werken en inkomen binnen halen.Maar wassen en strijken is echt vrouwenwerk. Ik kan dat niet.
![]()
I wish ook.... Gijs je gaat me toch niet vertellen dat je uitgewoonde pinguins leuk vind tochquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Riiiiiiiiiiiiiiiiight...I wish. Ik zit zo onder de plak.
Nah, ik doe wel koken en de afwasmachine inruimen/leeghalen.quote:
Heb je ook dildocams toevalligquote:
Schatje je zou geen foto's van mij op Fok plaatsenquote:
Nee Gijs, tuurlijk niet. Moet er niet aan denken, zo'n meegaand spook in huis!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:13 schreef Chocobo het volgende:
I wish ook.... Gijs je gaat me toch niet vertellen dat je uitgewoonde pinguins leuk vind toch
Nee gijs, ik kan sommige dingen ook niet... althans, de standaard die Tam stelt red ik niet.quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:14 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Schatje je zou geen foto's van mij op Fok plaatsen![]()
.quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee gijs, ik kan sommige dingen ook niet... althans, de standaard die Tam stelt red ik niet.
mijn standaard is hogerquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee gijs, ik kan sommige dingen ook niet... althans, de standaard die Tam stelt red ik niet.
ja lachen hèquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:20 schreef Strolie75 het volgende:
Verbazingwekkend trouwens hoeveel hits je krijgt als je “airplane crash” “plane terrorism” of “airline explosion” intypt in Google. Je kunt gewoon de mooiste kiezen.
langdradigquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:23 schreef Chocobo het volgende:
WHOEHAHAHAHAHAHAHAHA![]()
![]()
Slechtste nieuws/sport lezer OOOOOOITTT !!!
http://media.ebaumsworld.com/index.php?e=sportsnews.wmv
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:28 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
langdradig
ben gestopt na 15 seconden![]()
I knowquote:
whehehhehe lekker begin van je vrijdag gijsquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:37 schreef Magneet het volgende:op werk is, een kortsluiting in het verwarmingselement van de brandstoffilter zorgde dat er de zekering van de katalysator uitvloog
ze hebben de stekker van de element eruitgetrokken en nu werkt het weer
Das mooi, want ik snap GEEN HOL van wat je net verteld.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:37 schreef Magneet het volgende:op werk is, een kortsluiting in het verwarmingselement van de brandstoffilter zorgde dat er de zekering van de katalysator uitvloog
Die zin weer.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:37 schreef Magneet het volgende:op werk is, een kortsluiting in het verwarmingselement van de brandstoffilter zorgde dat er de zekering van de katalysator uitvloog
echt wel, eerst lopen kutten met zo'n accupack & een andere auto ernaast omdat ik dacht dat het de accu was, anwb deed dat nog eens over maar toen werkte het nog steeds nietquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:38 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
whehehhehe lekker begin van je vrijdag gijs![]()
![]()
goed héquote:
ik ook niet :'0 weet alleen dat hij een stekkertje los heeft getrokken waardoor het nu weer werkt en dat ik binnenkort iets moet laten vervangenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Das mooi, want ik snap GEEN HOL van wat je net verteld.
ik ook nietquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Das mooi, want ik snap GEEN HOL van wat je net verteld.
Waar heb je het overquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:37 schreef Magneet het volgende:op werk is, een kortsluiting in het verwarmingselement van de brandstoffilter zorgde dat er de zekering van de katalysator uitvloog
Nee,... hij mailde me net. Hij heeft een nieuwe auto gekocht en als het boefje dat die is... ook nog 2 xbox gamesquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:48 schreef Randa_v het volgende:
Magneet, heb je auto nu nog bij je of bij de garage gelaten??
boefjequote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee,... hij mailde me net. Hij heeft een nieuwe auto gekocht en als het boefje dat die is... ook nog 2 xbox games
Goeiemorgenquote:
nee het is zoals het nu is is het goed, vervangend element komt met de beurt.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:48 schreef Randa_v het volgende:
Magneet, heb je auto nu nog bij je of bij de garage gelaten??
het is echt een gave...... ik zweer het jequote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:13 schreef Magneet het volgende:
[..]
nee het is zoals het nu is is het goed, vervangend element komt met de beurt.
Lijkt wel chinees.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:21 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
het is echt een gave...... ik zweer het je
zelfs dat begrijp ik beterquote:
Chinees is meer dan nummertje 49 en 38 van de menulijst he.quote:
whahahahahaquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:50 schreef Bastard het volgende:
Serieus... dat mooie weer, en binnen zitten, lastige klanten helpen
Net ook weer 1.. wil gewoon niet doorgeven wat ik vraag aan hem. En heb die gegevens nodig om hem te kunnen helpen... dan niet johhh
Ga ff verder lekker zitten prusten dan.
Direct aan het gas............quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:00 schreef Bastard het volgende:
http://www.nu.nl/news/532(...)dt_neergestoken.html
Affffschieten die gasten.. doodschoppen mag ooooookkkkk
hahahhahaaquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:59 schreef Bastard het volgende:
ja
Of status vragen..
Krijg je mail terug... " probleem bestaat nog steeds, ben op het moment aan het communiceren met Dimitri voor een oplossing"
Staat toch bij iedere meel mijn fucking signature!
Ik met Surfers naamquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:09 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
hahahhahaa
daarom onderteken ik echt nooit met mijn naam![]()
Accepteer het....... aarzeling en angst neigen naar de dark sidequote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
In die set van Luna:
"Yes Master?"
"Rise"Kut Starwars komt ook overal terug
Ik... naar de Dark Side...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Accepteer het....... aarzeling en angst neigen naar de dark side
Jezus.... check die foto's... ze gelooft en beseft het echt niet. Haar leven is voorbij. Alles is over........quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:27 schreef Chocobo het volgende:
Teeeering.... je zal 3 weken op vakantie gaan naar Bali en 20 jaar later pas terugkomen
http://www.telegraaf.nl/b(...)okkel_naar_Bali.html
Damn, ga je danquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jezus.... check die foto's... ze gelooft en beseft het echt niet. Haar leven is voorbij. Alles is over........
http://www.news.com.au/story/0,10117,15424198-2,00.html
Vreselijk.... je zal echt genaaid zijn zeg.... de tering.... Ik ga NIET naar Baliquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:36 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Damn, ga je dan
Terug naar Australie als je 47 bent
Aande andere kant, smokkel dan niksquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Vreselijk.... je zal echt genaaid zijn zeg.... de tering.... Ik ga NIET naar Bali![]()
Als ze het echt zelf heeft gedaan is het stom, maar ze zegt (natuurlijk) dat het niet haar drugs waren...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:38 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Aande andere kant, smokkel dan niksJe weet dat die landen extreem zware straffen geven voor drugssmokkel.
Gijs ik denk dat ze onschuldig is.... slachtoffer van drugsnetwerken. Jodenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:38 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Aande andere kant, smokkel dan niksJe weet dat die landen extreem zware straffen geven voor drugssmokkel.
Ik ga niet naar dat soort tyfus landenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Vreselijk.... je zal echt genaaid zijn zeg.... de tering.... Ik ga NIET naar Bali![]()
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa echt ALLESSSSSSSSSSSSS ALLESSSSSSSSSSSSquote:
Klinkt het heel gek als ik zeg dat ik dr maar niets vindquote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Klinkt het heel gek als ik zeg dat ik dr maar niets vind
Niks is een groot woord, zeker als je niet in de positie verkeerd waarin je de luxe hebt om kieskeurig te zijn.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Niks is een groot woord, zeker als je niet in de positie verkeerd waarin je de luxe hebt om kieskeurig te zijn.
Dat antwoord had ik verwachtquote:
Kwaliteit > Kwantiteitquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Niks is een groot woord, zeker als je niet in de positie verkeerd waarin je de luxe hebt om kieskeurig te zijn.
Gijs.. ik hou van je.. deze vrouw is ook meer mijn smaakquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat antwoord had ik verwachtTis gewoon zo dat ik die chick niet lekker vind. Ik val veel meer op Rachel
[afbeelding]
Gijsquote:
Is het trouwens niet:quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:03 schreef Bastard het volgende:
[..]There's a horse in my house, there's a horse in my house.
Hee whatever makes you happyquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Is het trouwens niet:
There are some hoes in my house ?
neeee WHAHAHAHAHAHAAquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hee whatever makes you happy
Ik sta lekker te schreeuwen over een paard in het huis
Zit trouwens ff te wachten op een filmpje van Darkraver die word gepijpt tijdens het draaien.
Ik heb ook geen idee GIjs. Ik schreeuw altijd over hoerenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hee whatever makes you happy
Ik sta lekker te schreeuwen over een paard in het huis
Als je straks verder sexueel ontwikkeld bent snap je het wel Gijsquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Als je straks verder sexueel ontwikkeld bent snap je het wel Gijs
.............quote:
quote:
Lijkt net of ze klaar komtquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:43 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
eerlijk zeggen: wat deed het met je???
WHAHAHAHAHAHHAAHAquote:
ielquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:49 schreef Bastard het volgende:
Hee, ze zoeken nog een poot, brown: [GEZ] Barpoot van 1 meter hoog
kippenkop oooooook WHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tenger
Nee niet meer met die kippenkop van je.
je hebt gisteren ook echt niet opgeletquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat wil je hebben voor je verjaardag?
Maak je nou niet zo druk Gijs ! Te warm !quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:12 schreef Bastard het volgende:
Najaaaaaaaaa Van het pad hoor... laat ze lekker de draaideur crimineel in de krant zetten
WHAHAHAHA ja..... ik ook nietquote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:51 schreef silver-surfer het volgende:
He lekker... we zijn er weer....
Die shop van Cho.... ik zag het ook gewoon niet eerst Hahahahahahaha
Teeering.... mijn engste nachtmerriequote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:33 schreef Chocobo het volgende:
Dat levenIk noem het Owned !!
[afbeelding]
"and lives" ookquote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:33 schreef Chocobo het volgende:
[afbeelding]
die foto's van slachtoffers op die sitequote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:33 schreef Chocobo het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:49 schreef O-Ren het volgende:
Wat is het warm buiten.heerlijk dit weer op je eerste vakantiedag
Heerlijk....quote:
Lynch-de-neger?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:22 schreef O-Ren het volgende:
Cho, Surfer en Brown Ik heb een leuk spel gekocht voor op vakantie![]()
Als Daan slaapt kunnen we met z'n zessen dat spel spelen
nee geen strippoker![]()
He heeerlijk... wat heb je voor spel dan???quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:22 schreef O-Ren het volgende:
nee geen strippoker![]()
WHAHAHAHHAHAHAHAquote:
Ahhhh,...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:22 schreef O-Ren het volgende:
nee geen strippoker![]()
Zeg ik nietquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:25 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
He heeerlijk... wat heb je voor spel dan???
Ik neem pictionary ook nog mee...
Strippoker... hmmmmm... idee!!!
Gaat jouw koffer maandag openquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:26 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Zeg ik niet
Verrassing als mijn koffer open gaat maandag avond![]()
Nee... nog maar tot 23:00 uurquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:17 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Heerlijk....![]()
Maar jullie hoeven gelukkig ook niet zo lang meer![]()
Hahahahahahahaha... lekker ding..quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:35 schreef Bastard het volgende:
[img]http://www.sharkattacks.com/images4/great7GW.jpg[\img]
Klootzakquote:
.......................................................................quote:
whahahahaha hoe subtielquote:
Gijs...vanochtend was het nog lekker koel. En voor de rest de hele dag in de airo gezeten. Ik dacht dat ik tegen een muur opliep toen ik het kantoorpand verliet.quote:
Matige grappen...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:23 schreef Chocobo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mond Gijs.quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:31 schreef Chocobo het volgende:
Probeer gewoon wat lol te makenPost dan lekker zelf wat leuks stelletje drama queens !
Mijn nieuwe shirt:quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:31 schreef Chocobo het volgende:
Probeer gewoon wat lol te makenPost dan lekker zelf wat leuks stelletje drama queens !
Hij is cool!!!quote:
?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
GRAFTAKKE NSWEER gezeik tussen Tilburg en Den Bosch
![]()
Elke week godver hetzelfde![]()
Nog 3 uurtjes en dan hebben jij en die dikke ookquote:
Ja heeerlijk zeg... ik heb er zo veel zin in...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:45 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Nog 3 uurtjes en dan hebben jij en die dikke ookvakantie
Ja doen dan zie ik je morgen nog evenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:20 schreef Quinny het volgende:
Ik moet nog 1 dag werken![]()
Maar ik ga morgen proberen er een halve dag van te maken
Ik voorspel een hoop zieken morgen!!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:20 schreef Quinny het volgende:
Ik moet nog 1 dag werken![]()
Maar ik ga morgen proberen er een halve dag van te maken
Moet wel even mijn collega's er lief voor aankijken. En er moeten geen idioten zijn die gaan surfen, scooter rijden of motor rijden .quote:
Poepie.................quote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:35 schreef Quinny het volgende:
[..]
Moet wel even mijn collega's er lief voor aankijken. En er moeten geen idioten zijn die gaan surfen, scooter rijden of motor rijden .
Met de bouwvakker gaat het goed. Heeft het gezellig gehad bij mijn moeder. Hij zat heel relaxed tv te kijken bij d'r. Verder ligt die nu te slapen onder een dekentje. Tja je weet dat hij iets over zich heen moet hebben. Anders trekt hij zelf zijn deken wel over zich heen. Ik zal blij zijn als we dat andere huis hebben. Lekker koel!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Poepie.................Hoe is het met je en onze kleine bouwvakker
quote:
Heeeeeeeeeerlijk.... ik ben echt aan het aftellenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:13 schreef O-Ren het volgende:
Cho & Surfer nog een klein uurtjevakantie
hoe vaak heb ik het woord vakantie gepost vandaag ?
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:30 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeerlijk.... ik ben echt aan het aftellen
Nog een half uurtje
quote:
Hij is net bij Ajax weg.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:46 schreef silver-surfer het volgende:
Erwin koeman voor 2 jaar naar Feyenoord ......
Ow, is er meer als een?quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:34 schreef O-Ren het volgende:vakantie
vakantie
vakantie
vakantie
vakantie
vakantie
vakantie
die icon van jequote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:38 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]werken
werken
werken
werken
werken
werken
werken
Jah,..wil volgend jaar wel gaanquote:
3 uur over mijn reis gedaan van Delft naar Den Boschquote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
GRAFTAKKE NSWEER gezeik tussen Tilburg en Den Bosch
![]()
Elke week godver hetzelfde![]()
guntquote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
3 uur over mijn reis gedaan van Delft naar Den Bosch
quote:
Ja nu al warmquote:Op zaterdag 28 mei 2005 08:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
![]()
Huis schoongemaakt.... kan meteen gaan douchenDaaamn wat warm
Noot,... zeg nog eens dat vliegen veilig is enzo en waaromquote:Op zaterdag 28 mei 2005 10:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pfff, gewoon wakker worden omdat het zo warm is![]()
Vliegen is niet veilig...quote:Op zaterdag 28 mei 2005 10:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Noot,... zeg nog eens dat vliegen veilig is enzo en waarom![]()
![]()
Nootje please zeg dat vliegen veilig isquote:
Als we crashen ga jij gelukkig ook doodquote:Op zaterdag 28 mei 2005 10:36 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Brown:
WHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
thank you
Vliegen is niet veiligquote:Op zaterdag 28 mei 2005 10:37 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Nootje please zeg dat vliegen veilig isPlease
![]()
Natuurlijk is vliegen veilig. Er wordt met ontwerpen uitgegaan van de meest extreme omstandigheden en dan wordt er nog een correctie factor van 2 op toegepast zodat je extreem x 2 kan ondergaan. Ook is het vliegtuig goed getest en kunnen er dingen uitvallen zonder dat een vliegtuig neerstort.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 10:37 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Nootje please zeg dat vliegen veilig isPlease
![]()
Jij ook niet mocht je in Leidschendam aanmeren.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 10:40 schreef kepler het volgende:
[..]
je wil niet weten wat er allemaal fout kan gaan
gelukkig is in een vliegtuig alles driedubbel uitgevoerdquote:Op zaterdag 28 mei 2005 10:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jij ook niet mocht je in Leidschendam aanmeren.
Brown versiert er wel een voor jequote:Op zaterdag 28 mei 2005 10:53 schreef kepler het volgende:
ps: kunnen jullie een mooie Noorse vrouw voor mij meenenem
Dat geloof ik graagquote:Op zaterdag 28 mei 2005 10:43 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Het is veiliger dan bij surfer in de auto![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 10:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Natuurlijk is vliegen veilig. Er wordt met ontwerpen uitgegaan van de meest extreme omstandigheden en dan wordt er nog een correctie factor van 2 op toegepast zodat je extreem x 2 kan ondergaan. Ook is het vliegtuig goed getest en kunnen er dingen uitvallen zonder dat een vliegtuig neerstort.
Piloten zijn goed getraind, alles wordt 6 keer gecontrolleerd voor een vlucht en er zijn reddingsmiddelen aan boord mocht het toch misgaan
Ooglasercorrecties veroorzaken blindheid?quote:
Maandag pas ronde klootzakquote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zijn jullie nou nog niet weg naar Noorwegen
Wat zijn eigenlijk de weersverwachtingen in Noorwegen voor die 10 dagen?quote:
15 tot 20 gradenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat zijn eigenlijk de weersverwachtingen in Noorwegen voor die 10 dagen?
True that. Was gewoon ff benieuwdquote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
15 tot 20 gradenmaar als we voor de zon gingen zouden we niet naar Noorwegen gaan.
Heb ik toch nog iets 'vast' staan.quote:
Ja das echt triest voor m zeg.. pfff.. gelukkig heb ik m niet in mn manager staanquote:Op zondag 29 mei 2005 15:40 schreef mr_Brown het volgende:
OOOOOOOOOOOMMMMMMMMMMMMMMMMGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
die Raikonen![]()
![]()
wat jammer zeg
dat was button tochquote:Op zondag 29 mei 2005 16:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja das echt triest voor m zeg.. pfff.. gelukkig heb ik m niet in mn manager staan
Op een haar na trouwens Trulli gemist he.. serieus die had niet een ogenblik later uit die bochten moeten zijn!
JAAAAAAAAAAAAAAAAA mooi dat was echt fucking close man..... hij schoot echt op een millimeter langs Buttonquote:Op zondag 29 mei 2005 16:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja das echt triest voor m zeg.. pfff.. gelukkig heb ik m niet in mn manager staan
Op een haar na trouwens Trulli gemist he.. serieus die had niet een ogenblik later uit die bochten moeten zijn!
Over 960 minutenquote:
quote:
Geen kont Gijs.................. het boeit me geen kontquote:Op zondag 29 mei 2005 15:40 schreef mr_Brown het volgende:
OOOOOOOOOOOMMMMMMMMMMMMMMMMGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
die Raikonen![]()
![]()
wat jammer zeg
Tot straks schatje!!quote:Op zondag 29 mei 2005 22:25 schreef O-Ren het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
zo'n zin in
vakantie
Tot over 8 dagen
En nu naar bed anders ben je morgen te laat!quote:Op zondag 29 mei 2005 22:48 schreef silver-surfer het volgende:
Gijsjes.... tot over 8 dagen
Hou van jullie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |