quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:54 schreef WaStEd het volgende:
Ja die andere 80 procent heeft geen werk daar...
quote:Een op de vijf werkende inwoners van de Engelse stad Liverpool
Ja duh dat las ik ook wel, de werkeloosheid in die stad ligt alleen wel dik boven de 25 %quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:07 schreef Lionheaad het volgende:
Wat dan wel wwer een voordeel is, als iedereen pleite is, is dat je je eigen muziek op kunt zetten.QUEEN
dan had ik iets anders opgezetquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:07 schreef Lionheaad het volgende:
Wat dan wel wwer een voordeel is, als iedereen pleite is, is dat je je eigen muziek op kunt zetten.
QUEEN
Toppetjequote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:16 schreef JaWi het volgende:
Ik draai, Medley Gerard Joling, René Froger & Gordon.
Hoe fout is dat.
Over de Toppersquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:16 schreef JaWi het volgende:
Ik draai, Medley Gerard Joling, René Froger & Gordon.
Hoe fout is dat.
je werd afgeleid ?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:25 schreef VoreG het volgende:
Wat een kutdag
Eerst Aardrijkskunde die echt heel moeilijk was en daarna nog het nadeel ondervonden van mensen met een kort rokje.
Nee op de terugweg kwam een te dikke zeug aanfietsen met een veels te kort rokjequote:
O zeur niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:38 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Die van mij is van 98.... mensen ik wordt echt oud![]()
't Is een betere droom dan ik had. Althans m'n droom was wel oké maar 't was zo'n teleurstelling dat de wakkere waarheid precies het tegenovergestelde is.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:25 schreef tong80 het volgende:
Goedemorgen.
Net gedroomd dat ik op Terschelling aan het strand lag. Wilde ik terug naar de camping, was m'n fiets gejat.
Kon ik dat hele klere eind teruglopen.
Koffie graag, zwart.
Het is ook te lekker weer om buiten te zitten.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:32 schreef appelsientje het volgende:
Zooo kom net terug van buiten... het is echt te lekker weer om binnen te zitten...
maar helaas ik moet nog ff hard werken.
Goedemiddag, Weekend en een paar weken vrijaf.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:32 schreef appelsientje het volgende:
Zooo kom net terug van buiten... het is echt te lekker weer om binnen te zitten...
maar helaas ik moet nog ff hard werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |