Maar ik vroeg ook niet om het album.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:32 schreef bigshadow het volgende:
le tigre toch? album even geen idee, iets met island?
quote:is mogelijk te zien in een nieuwe film van kabouter Plop. Zijn manager vertelt dat de onderhandelingen hierover nog niet zijn afgerond. Independent Films stelde eerder dat dit wel het geval is. Sindsdien wordt op internet onder meer beweerd dat
de muzikale kabouter Amadeus gaat spelen. Ook zou hij de titelsong voor zijn rekening nemen.
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:53 schreef DaisyDuke het volgende:
Oh nee, Frans Bauer!
Neen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:59 schreef Prep2Fight het volgende:
Jack Johnson?
Inkoppertje voor jouquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:16 schreef Grobbel het volgende:
Four Tet?
Welke groep?quote:are from Dublin, Ireland, but they've recorded songs [with titles reminiscent of the US]. Inspired by the likes of Neil Young, the Byrds, and the Beach Boys, the group appeared twice on the U.K.'s Top of the Pops program in support of their 2003 debut album.
Heb jij nog wel een f5 knopquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:22 schreef DaisyDuke het volgende:
The Thrills
DaisyDuke +1quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:22 schreef DaisyDuke het volgende:
The Thrills
Hal heeft leuke singles (Play the Hits met namequote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:24 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Heb jij nog wel een f5 knop![]()
Thrills kan niet missen, iemand al Hal gehoord? Daar had ik ook wel positieve dingen over gelezen, moet een beetje in dit straatje liggen.
TSE+1quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:27 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Chris Novoselic?
Ik weet het allemaal niet, ik vraag het de kenners. Ik weet alleen dat het debuut recentelijk is uitgekomenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:26 schreef Z het volgende:
Hal is vre-se-lijk, die stonden toch ook op de één na laatste LC? Ik vond het echt vre-se-lijk!
Pitchfork gaf die plaat een 6.1, trouwens. http://pitchforkmedia.com/record-reviews/h/hal/hal.shtmlquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:29 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Ik weet het allemaal niet, ik vraag het de kenners. Ik weet alleen dat het debuut recentelijk is uitgekomenMaar bedankt voor de oordelen
Oke, maar de cijfers van pitchfork zijn vaak dusdanig gekleurd dat ik alleen de 9+ eigenlijk serieus neem om te luisterenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:32 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Pitchfork gaf die plaat een 6.1, trouwens. http://pitchforkmedia.com/record-reviews/h/hal/hal.shtml
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |