quote:Monday 17 November 2003 soul singerdied from cancer at the age of 57.
made world fame with the southern soul manifesto
, the biggest soul hit of the sixties where he's applauding other soul singers like
who was his mentor.
changed his name in Lee Roberts (his mothers name) and in 1980 he performed live as Lee Roberts & The Sweaters in the Amsterdam Bijlmer of which later a live album Soulin' was released in small numbers. When people discovered that in fact this stunning live singer and performer was
he stopped and moved to his friend and soul mate Jos in Ruurlo, a small town village in the east of The Netherlands where he dedicated his live on weaving carpets and guiding young musical talent.
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:18 schreef Scrutinizer het volgende:
overigens vind ik dat Bjork al op zeer lage leeftijd een zekere duivelse uitstraling heeft. Zo'n meisje wat bloemen gaat plukken en en passant een paar boerderijen in de fik steekt
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Arthur Conley
Alleen op z'n IJslands: dat ze wat vissen gaat plukken en dan een paar boten in de hens steekt.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:18 schreef Scrutinizer het volgende:
overigens vind ik dat Bjork al op zeer lage leeftijd een zekere duivelse uitstraling heeft. Zo'n meisje wat bloemen gaat plukken en en passant een paar boerderijen in de fik steekt
Dan moet het Marcus Miller zijnquote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Qua stijl lijkt die er wel wat op, maar het is 'm niet
Nee joh, Victor Wooten kan wel wat meer dan alleen maar slappen. Net als de meneer op de foto, die zeer funky speelt maar zelden slapt.quote:
Nou...John Patitucci misschien. maar dat is niet de meneer op de fotoquote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:50 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Er is geen betere bassist dan die van de Thom Rotello band!!
Thom Rotella ken ik wel, dat is een jazz-gitarist die met diverse bezettingen speelt. Op welke bassist doel jij?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:50 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Er is geen betere bassist dan die van de Thom Rotello band!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |