daar had hans teeuwen toch ook es een stukje over gemaakt? nostra damus dacht ikquote:op vrijdag 27 mei 2005 16:21 schreef molluck het volgende:
ik ken ook zo'n wijf dat helemaal volzit met van die smerige puisten, ik durf nooit met haar te praten want ik denk altijd "als ik nou een grap vertel dan moet ze lachen en dan springen ze straks allemaal in mijn gezicht open"
dat stukje is bij mij niet bekend, maar ik ben vrij zeker dat het niet in nostradamus zitquote:op vrijdag 27 mei 2005 16:23 schreef neegij het volgende:
[..]
daar had hans teeuwen toch ook es een stukje over gemaakt? nostra damus dacht ik
ja en soms knappen ze dan zo lekker open!!quote:
idd je weet wat ik bedoel en dan voor de spiegel zodat de spiegel helemaal onder zitquote:op zondag 29 mei 2005 13:11 schreef d1 het volgende:
*splut*
zo'n mooie uitbarsting waar de vesuvius nog jaloers van wordt..,
quote:op vrijdag 27 mei 2005 16:23 schreef neegij het volgende:
[..]
daar had hans teeuwen toch ook es een stukje over gemaakt? nostra damus dacht ik
mijn post was serieus bedoeldquote:
dat klopt als een bus, ik kreeg er zelf op mijn 21ste last van, en toen het te erg werd gewoon naar de dokter gestapt. hij heeft mij het middeltje inderm voorgeschreven en binnen no-time waren al mijn puisten en rode plekjes verdwenen (dit lijkt wel een tell-sell reclame, maar het is echt waar).quote:op vrijdag 27 mei 2005 01:13 schreef armanimania het volgende:
[..]
of ze zijn te lui om er wat aan te doen, te veel met hun oogjes achter het schermpje.
er zijn genoeg middeltjes op de markt, goed er zijn inderdaad mensen erbij die kunnen er niks tegen doen.
fok! deze gozer zal zich elke morgen verheugen om zich te scheren....... als ie klaar is kan ie aan het het infuusquote:
breng me niet op ideeën, ik zie een fetish in ontwikkelingquote:op dinsdag 31 mei 2005 19:24 schreef tweespraak het volgende:
[..]
softijs uit het puistje? zit jij een lijk leeg te knijpen viezerik?!![]()
het nadeel van een puistje uit een lijk uitknijpen is, dat daar een echte worm uitkomt..quote:op dinsdag 31 mei 2005 19:35 schreef frenkck het volgende:
[..]
breng me niet op ideeën, ik zie een fetish in ontwikkeling.
mee-eters daarentegen in overvloed.quote:op dinsdag 31 mei 2005 19:46 schreef frenkck het volgende:
ook een nadeel is dat graftakken geen puistjes meer hebben.
inderm is echt goed spul, je hoort die puisten schreeuwen van ellende als je het op je gezicht smeertquote:op dinsdag 31 mei 2005 17:10 schreef lss het volgende:
[..]
hij heeft mij het middeltje inderm voorgeschreven en binnen no-time waren al mijn puisten en rode plekjes verdwenen (dit lijkt wel een tell-sell reclame, maar het is echt waar).
heb je ook nog een advies voor pus-lekkende vrouwen?quote:op woensdag 1 juni 2005 03:32 schreef sanne1805 het volgende:
advies aan de puisterige mannen, gewoon knijpen en blijven krabben. een litteken is immers errug sexy!
kaasschaaf werkt denk ik ook welquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |