Ik ben Nederlandse.quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:06 schreef Panatic85 het volgende:
Een echte Europeaan zal altijd voor stemmen, iedereen die hier tegenstemt is gewoon een ongelooflijke debiel. Tegendraads, lekker stoer hoor.
Het is een trieste, maar juiste constatering. Kijk eens om je heen in dit land. Azijnpissers in Nederland dat zijn het.quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:07 schreef Chriz2k het volgende:
De intelligentie straalt er vanaf.
Minder macht dan nu dus.quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:10 schreef Panatic85 het volgende:
Nederland heeft daarbij 13 stemmen.
Schaalvergroting is belangrijk kijkend naar concurrentie met China, India en andere aziatische landen.
En wat denk jij dat dat voor invloed zal hebben op de relaties met andere Europese landen?quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:15 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Minder macht dan nu dus.
En als er persé schaalvergroting nodig is in Europa, kan dat ook wel zónder Nederland.
Naar mijn inziens wordt het eerder een vervolg op het grote Duitse 3e rijk in combinatie met Frankrijkquote:Op donderdag 26 mei 2005 23:16 schreef Panatic85 het volgende:
[..]
En wat denk jij dat dat voor invloed zal hebben op de relaties met andere Europese landen?
Denk aan de export, economische belangen.
Een grondwet is de volgende logische stap naar een 'groot' europa
*ril*.quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:06 schreef Panatic85 het volgende:
Een echte Europeaan
De echte Europeaan stemt tegen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:06 schreef Panatic85 het volgende:
Een echte Europeaan zal altijd voor stemmen, iedereen die hier tegenstemt is gewoon een ongelooflijke debiel.
Jij bent tegendraads tov de NEE-stemmers...zeker de stoerste thuis?quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:06 schreef Panatic85 het volgende:
Een echte Europeaan zal altijd voor stemmen, iedereen die hier tegenstemt is gewoon een ongelooflijke debiel. Tegendraads, lekker stoer hoor.
<knip>
ik geloof dat een zo'n topic ook wel voldoende is.quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:13 schreef DaMart het volgende:
Ach, nog meer geweldige wanhoopsargumenten a la kabinet, net als in de topic die je gisteren opende
Domme NEE-stemmers tegen de EU-grondwet
Dude..quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:17 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Naar mijn inziens wordt het eerder een vervolg op het grote Duitse 3e rijk in combinatie met Frankrijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |