Jij hoort gewoon niet in het verkeer thuis. Klaar.quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:58 schreef junkiesietze het volgende:
Maar ik blijf achter me kijken... en op de een of andere manier stopte ik en liet ik me scooter uit me handen vallen ofzo
Slotje omdat andere mensen niet zeggen Goh, wat sneu voor je, wat een eikel die opa in z'n auto die ervoor zorgde dat jij je scooter liet vallen?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:46 schreef junkiesietze het volgende:
Right, slotje plz.
Is een doodsverwensing EN generalisatie in 1 zin, wat op zich best knap is, maar beide strafbaarquote:Ik hoop dat jullie je allemaal om een boom vouwen met jullie patser golfjes en lada's
Generalisatie is in dit topic nog niet voorgekomen nee..quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:45 schreef MakzBokz het volgende:
[..]
Slotje omdat andere mensen niet zeggen Goh, wat sneu voor je, wat een eikel die opa in z'n auto die ervoor zorgde dat jij je scooter liet vallen?
tss, scooters![]()
Ik dacht, gezien je boosheid, dat je inderdaad dankzij een ander schade had,
maar je bent volgens mij alleen kwaad op jezelf. (Dat zou je iig wel moeten zijn....)
En dit:
[..]
Is een doodsverwensing EN generalisatie in 1 zin, wat op zich best knap is, maar beide strafbaar.
En dat zei ik waar???quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:01 schreef Multiply het volgende:
[..]
Generalisatie is in dit topic nog niet voorgekomen nee..![]()
Omdat hier veel IQ-loze scooterrijders en generaliserende scooter-bashers zitten.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:09 schreef JDude het volgende:
Waarom lopen alle scootertopics toch altijd uit op rellen?
Ik heb toevallig wel DIT:quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:46 schreef junkiesietze het volgende:
Right, slotje plz.
Ik hoop dat jullie je allemaal om een boom vouwen met jullie patser golfjes en lada's
Jawel dat wilden we waarschijnlijk wel maar WIJ wisten wel hoe we er mee om moesten gaan en we liepen niet te whinen als we een keer krassen hadden.quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:14 schreef junkiesietze het volgende:
Wedden dat jullie allemaal toen jullie 16/17 waren een brommertje wilden?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |