Jij hoort gewoon niet in het verkeer thuis. Klaar.quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:58 schreef junkiesietze het volgende:
Maar ik blijf achter me kijken... en op de een of andere manier stopte ik en liet ik me scooter uit me handen vallen ofzo
Slotje omdat andere mensen niet zeggen Goh, wat sneu voor je, wat een eikel die opa in z'n auto die ervoor zorgde dat jij je scooter liet vallen?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:46 schreef junkiesietze het volgende:
Right, slotje plz.
Is een doodsverwensing EN generalisatie in 1 zin, wat op zich best knap is, maar beide strafbaarquote:Ik hoop dat jullie je allemaal om een boom vouwen met jullie patser golfjes en lada's
Generalisatie is in dit topic nog niet voorgekomen nee..quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:45 schreef MakzBokz het volgende:
[..]
Slotje omdat andere mensen niet zeggen Goh, wat sneu voor je, wat een eikel die opa in z'n auto die ervoor zorgde dat jij je scooter liet vallen?
tss, scooters![]()
Ik dacht, gezien je boosheid, dat je inderdaad dankzij een ander schade had,
maar je bent volgens mij alleen kwaad op jezelf. (Dat zou je iig wel moeten zijn....)
En dit:
[..]
Is een doodsverwensing EN generalisatie in 1 zin, wat op zich best knap is, maar beide strafbaar.
En dat zei ik waar???quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:01 schreef Multiply het volgende:
[..]
Generalisatie is in dit topic nog niet voorgekomen nee..![]()
Omdat hier veel IQ-loze scooterrijders en generaliserende scooter-bashers zitten.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:09 schreef JDude het volgende:
Waarom lopen alle scootertopics toch altijd uit op rellen?
Ik heb toevallig wel DIT:quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:46 schreef junkiesietze het volgende:
Right, slotje plz.
Ik hoop dat jullie je allemaal om een boom vouwen met jullie patser golfjes en lada's
Jawel dat wilden we waarschijnlijk wel maar WIJ wisten wel hoe we er mee om moesten gaan en we liepen niet te whinen als we een keer krassen hadden.quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:14 schreef junkiesietze het volgende:
Wedden dat jullie allemaal toen jullie 16/17 waren een brommertje wilden?
Als nou taalfouten zijn enige fouten waren......................quote:Hoi, Ik ben Sietze Eling .
Ik ben dus de geweldige man die deze site heeft ontwikkeld. Ik moet jullie eerst even excuseren voor mijn taalfouten.. daar kan ik zelf weinig aan doen. Dus ben je het niet met mijn taalkeuze-shit eens kan je optiefen Dus, he weet je wat... fuck dat... als je wat van me wilt weten moet je me maar adden op msn ofzo...
wahhahah wat een kansloze sloeberquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:46 schreef junkiesietze het volgende:
Right, slotje plz.
Ik hoop dat jullie je allemaal om een boom vouwen met jullie patser golfjes en lada's
Dude sietze is cool, ga je moeder pijpen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:55 schreef speedfreak1 het volgende:
Ik vermoed dat TS wat teveel BrEeZaHs heeft geproeft.............
Als je zijn site bekijkt wordt in één keer heel wat duidelijk........... Een voorbeeld van een triest persoon
Ah, cool is dus hetzelfde als ongeletterde stupide onbenul, hetgeen jouw opmerking ook al aangeeft.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:04 schreef Doodmetaal het volgende:
[..]
Dude sietze is cool, ga je moeder pijpen.
Mooie woorden maken je niet meer dan een ander persoon, onbenul.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:47 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Ah, cool is dus hetzelfde als ongeletterde stupide onbenul, hetgeen jouw opmerking ook al aangeeft.
Je bent gewoon net zo'n stumperd als TS.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:05 schreef Doodmetaal het volgende:
[..]
Mooie woorden maken je niet meer dan een ander persoon, onbenul.
Mensen met Geert wilders als avatar, nee die laat je graag je huis binnenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:15 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Je bent gewoon net zo'n stumperd als TS.
Joh, het is mooi weer, ga met je scootah stoeh lopeh wezeh. Haal nog wat BrEeZaH.......quote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:15 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Mensen met Geert wilders als avatar, nee die laat je graag je huis binnen
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 08:50 schreef HansvanOchten het volgende:
Wat zal die opa gelachen hebben wanneer jij je scooter liet kletteren![]()
Komt ie thuis hele verhaal vertellen,
Ja ik kwam zo'n snotneus tegen, stak zijn middelvinger heel stoer op enz.
En toen liet ie zijn scooter vallen![]()
<alle kleinkinderen lachen>
Beter dan zo'n a-politiek, onderontwikkeld scooterpubertjequote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:15 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Mensen met Geert wilders als avatar, nee die laat je graag je huis binnen
Vooral als ze het zelf weten.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:13 schreef SouthernSun het volgende:
mensen die fout zitten raken wel vaker opgefokt.
Kneus ik sleutelde op m'n 15e al aan een Trans-AM dus hou aub je mond over scootertjes want die zijn voor pauper tuig.quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:14 schreef junkiesietze het volgende:
Wedden dat jullie allemaal toen jullie 16/17 waren een brommertje wilden?
Was jij niet die bosjosti die laatst een kind van zn fiets afreed en toen stoer 'met 80 er voorbij blies' ?quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:58 schreef junkiesietze het volgende:
Godverdomme godverdomme godverdomme!!!!
Rijd ik met een vriend van me op de scooter (hij op zijn eigen scooter) over een 1 baans weg.
Wij ff ruilen van scooter.. want ik zat op de zijne... terwijl we voor t stoplicht staan.
Maar t was al groen en we waren nog bezig met switchen.
Dus ik zit op me eigen scooter en rijd snel weg.
Komt er opeens een auto langs me over een doorgetrokken streep, zo vlak langs me.
Dus ik steek me middelvinger op, zo van wtf doe je kk gek.
Hij zo sloom voor me rijden, dus ik geef gas en haal hem weer in! en sla een zijstraatje in.
Ik kijk achter me en die auto wilt stoppen maar kan die niet want er zitten nog mensen achter hem.
Maar ik blijf achter me kijken... en op de een of andere manier stopte ik en liet ik me scooter uit me handen vallen ofzo
En nu heb ik schade!!!![]()
![]()
KUT AUTO GORE TERINGLIJER!!!
Als je al zo opgefokt raakt van eventjes wachten voor een stoplicht dan is er echt iets niet goed met je...
http://www.xs4all.nl/~jejf/schade
Ach kijk nou....jalours omdat ie zelf geen rijbewijs heeft en/of geen auto kan betalen..quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:46 schreef junkiesietze het volgende:
Right, slotje plz.
Eigenlijk pwnt deze noob zichzelf, wie laat nou een brommer uit zijn klauwen vallenquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:27 schreef Scorpie het volgende:
hahahaha pwned! Die ouwe heeft je gepwned!! HAHA!! LEKKER VOOR JE!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |