abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27401385
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 11:05 schreef Dirkh het volgende:
Iedereen (bijna dan) is wel eens met een slok teveel op gaan autorijden. Het verschil zit hem in het feit, is dat jij niet denkt "Kut, waar ben ik mee bezig".
Ondanks dat de rest van je verhaal leuk is vraag ik me af waarmee je dit kan onderbouwen ? Als ik de cijfers van de politie Flevoland erbij pak heeft van de 53.000 aangehouden automobilisten 1% gedronken. Goed tel daar de mensen nog bij op die niet gepakt worden de politie etc en dan kan ik als ik heel ruim kijk tot een percentage van zeg 25% komen. Dat is bij lange na geen iedereen.
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_27401816
Ach het zal allemaal wel loslopen.

Blaffende honden bijten niet
Hallo?!
pi_27401921
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 11:08 schreef SlaadjeBla het volgende:

[..]

En op een ander vlak tussen: Katja Schuurman, Marco Bakker, Ron Brandsteder.
En op beide vlakken tussen Hans Kraay jr
War. War never changes.
pi_27401953
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 11:39 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
En op beide vlakken tussen Hans Kraay jr
Alleen dat al moet een reden zijn om nooit met alcohol op te rijden

T zal je maar gebeuren, komt het verhaal naar boven op een verjaardag, vergelijken ze je met Hsn Kraay jr., the horror
pi_27402008
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 20:25 schreef Panatic85 het volgende:
Ja ik kan het me vaag herinneren en ik zie geen schade aan mijn eigen auto dus het boeit me niet zoveel, er is ook niemand gewond geraakt.

Maar dat die gast nu mijn adres heeft is wel kut. Het was nooit mijn bedoeling om dit teweeg te brengen. Als het koud is en regent pak ik altijd de auto..

Ik kan goed rijden met alcohol op (over het algemeen) beter als de gemiddelde Nederlander
-Laat ik maar ik verspil tijd-
Live the life you've imagined!
pi_27402353
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 11:24 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Ondanks dat de rest van je verhaal leuk is vraag ik me af waarmee je dit kan onderbouwen ? Als ik de cijfers van de politie Flevoland erbij pak heeft van de 53.000 aangehouden automobilisten 1% gedronken. Goed tel daar de mensen nog bij op die niet gepakt worden de politie etc en dan kan ik als ik heel ruim kijk tot een percentage van zeg 25% komen. Dat is bij lange na geen iedereen.
Mijn post is wat dat betreft wat ongelukkig inderdaad. Ik bedoel daar niet mee te zeggen dat iedereen wel eens dronken achter het stuur is gestapt, maar dat veel automobilisten wel eens met een paar slokjes teveel is gaan autorijden.
pi_27402357
Vanavond weer een feestje, hopelijk staan er nu geen fout geparkeerde auto's bij rotondes
Hallo?!
pi_27402512
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 11:50 schreef Panatic85 het volgende:
Vanavond weer een feestje, hopelijk staan er nu geen fout geparkeerde auto's bij rotondes
War. War never changes.
  vrijdag 27 mei 2005 @ 12:02:45 #159
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_27402736
quote:
ik hoop dat je je tegen een boom parkeert. Sneu voor je ouders misschien, maar met zo'n houding in het verkeer haal jij de 25 niet jongen..
Bij tijd en wijle aanwezig...
pi_27402911
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 11:55 schreef GrootmeesterFlits het volgende:

[..]

[afbeelding]
Laten we hopen dat TS vanavond zijn hoofd erbij houdt
pi_27402992
quote:
Vanavond weer een feestje, hopelijk staan er nu geen fout geparkeerde auto's bij rotondes stap ik vanavond niet met mijn zatte kop in de auto
Je hebt er ook niets van geleerd, he?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_27403006
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 11:50 schreef Dirkh het volgende:
Mijn post is wat dat betreft wat ongelukkig inderdaad. Ik bedoel daar niet mee te zeggen dat iedereen wel eens dronken achter het stuur is gestapt, maar dat veel automobilisten wel eens met een paar slokjes teveel is gaan autorijden.
Er zullen ongetwijfel genoeg automobilisten zijn die het doen, zakenborrels e.d. daar komt, vrees ik, een aardig deel niet meer nuchter vandaag. Toch wel vreemd eigenlijk dat een bepaald gedrag (met alcohol achter het stuur) als zo sociaal onwenselijk wordt betiteld terwijl het gedrag dat dit moet voorkomen (fris drinken op sociale borrels) ook niet bepaald als sociaal betiteld staat. Maar de 100% of zelfs ook maar de 50% ga je echt niet halen.

Maar goed, het gaat nu om de 'kijk mij, ik ben onkwetsbaar houding' van TS.
pi_27403047
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 12:02 schreef greatgonzo het volgende:

[..]

ik hoop dat je je tegen een boom parkeert. Sneu voor je ouders misschien, maar met zo'n houding in het verkeer haal jij de 25 niet jongen..
Erger is dat 25 anderen het misschien niet halen dankzij hem.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_27404058
Overdrijven is ook een kunst
Hallo?!
  vrijdag 27 mei 2005 @ 12:51:03 #165
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_27404183
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 12:46 schreef Panatic85 het volgende:
Overdrijven is ook een kunst
Ga je vanavond wel nuchter achter het stuur dan?
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
  vrijdag 27 mei 2005 @ 12:51:12 #166
12958 BOKA
Kung Pow!
pi_27404192
quote:
Hopelijk staat daar een shovel geparkeerd, waar jij je auto frontaal op klapt.
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
  vrijdag 27 mei 2005 @ 12:52:58 #167
104895 fayakill
echt werie
pi_27404249
ik hoop dat hij je nog in elkaar komt slaan ook...en dat je daarna een fikse boete krijgt van de politie wegens met drank op rijden

sukkel, hopelijk heb je hier iets van geleerd
Megumi, Crystal k. en Papa Bouba Diop van Fulham
--gedeelte sig verwijderd door FA, niet terugplaatsen--
  vrijdag 27 mei 2005 @ 12:53:04 #168
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_27404252
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 12:51 schreef BOKA het volgende:

[..]

Hopelijk staat daar een shovel geparkeerd, waar jij je auto frontaal op klapt.
mits dodelijke/zware verwondingen natuurlijk
  vrijdag 27 mei 2005 @ 13:08:50 #169
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_27404684
En dan nog gek kijken waarom die vent kwaad is.

- Jij bent degene met drank op (drank = remmingen los, daardoor losser denken en denken dat je nog makkelijk net zo goed kunt rijden, automatische piloot is gelul).
- Jij bent degene die door heeft gereden.
- Gezien je username ben je 19/20, oftewel geen rijervaring (ik ben net zo oud, maar rij evaring heb ik zeker ook NIET). Dus beter rijden dan gemiddelde nederlander? I dont think so
- Slecht geparkeerde auto's moet je wel omheen kunnen sturen, maja je was aan het "racen" en er was alcohol in het spel (ja, alcohol beinvloed je zeker wel!!)
- Racen? Je zei verder in het topic dat je dan met alcohol op rustiger aandoet, je spreekt jezelf dus tegen.

En dan nog: je houding hiero komt al over alsof jij alles bent en het allemaal de schuld is van degene die jij hebt aangereden (zijn auto dan). Stereotype jongere lijkt het wel

TREE'S LOVE PEOPLE LIKE YOU

Hoe zou jij het vinden als je 's ochtends ontdekt dat JOUW auto een flinke deuk heeft opgelopen door iemand die met drank op een auto heeft aangereden en daarna is doorgereden?
Drugs are good mkay?
  vrijdag 27 mei 2005 @ 13:09:28 #170
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_27404706
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 12:53 schreef greatgonzo het volgende:

[..]

mits dodelijke/zware verwondingen natuurlijk
Nee dodelijk niet, liever een handicap voor het leven. Liefst verbrand gezicht ofzo, kan hij het wel helemaal vergeten bij de dames
Drugs are good mkay?
pi_27404919
Foutparkeerders lopen nu eenmaal dat risico.

Je hebt nu eenmaal mensen die niet kunnen parkeren / autorijden (waarschijnlijk was de auto door een vrouw geparkeerd). Wie parkeert er nu net naast een rotonde NAAST een inrit op een nauwelijks verlichte weg. In de 2 jaar dat ik auto rij heb ik verders nooit ook maar 1 aanrijding gehad.

Laat betweterige reacties dus maar achterwege. Oke er was drank in het spel, en ik reed een beetje door (misschien reed ik 65 ipv 50, goh ik zal zeker de enige zijn in Nederland als ik al die flitspalen zie) maar dit had net zo goed kunnen gebeuren zonder drank op. Het doorrijden had ik achteraf niet mogen doen, maar toen dacht ik daar niet bij na.

Moraalridders
Hallo?!
pi_27405070
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 13:15 schreef Panatic85 het volgende:

Je hebt nu eenmaal mensen die niet kunnen parkeren / autorijden (waarschijnlijk was de auto door een vrouw geparkeerd). Wie parkeert er nu net naast een rotonde NAAST een inrit op een nauwelijks verlichte weg. In de 2 jaar dat ik auto rij heb ik verders nooit ook maar 1 aanrijding gehad.

Laat betweterige reacties dus maar achterwege. Oke er was drank in het spel, en ik reed een beetje door (misschien reed ik 65 ipv 50, goh ik zal zeker de enige zijn in Nederland als ik al die flitspalen zie) maar dit had net zo goed kunnen gebeuren zonder drank op. Het doorrijden had ik achteraf niet mogen doen, maar toen dacht ik daar niet bij na.

Moraalridders
Okay, nu duw je t een beetje te ver door, trolletje.
  vrijdag 27 mei 2005 @ 13:25:13 #173
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_27405196
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 13:15 schreef Panatic85 het volgende:

Moraalridders

Ach ja, we kunnen niet allemaal zo'n broodmongool als jou zijn hé
pi_27405536
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 13:20 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Okay, nu duw je t een beetje te ver door, trolletje.
Hij heeft wel een punt
pi_27406083
-edit-

't is je verdiende loon

[ Bericht 42% gewijzigd door TheDon1985 op 27-05-2005 13:59:31 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')