Zo zielig .. met je huisdier aankomen net alsof dat beest iets aan jouw domheid kan doen ...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 01:02 schreef Panatic85 het volgende:
[afbeelding]
Een echte schrokop, onze Bertus
Die bewering is bekend en is feitelijk ook juist maar...het heeft alleen effect tot het moment dat de alcohol een invloed op je lichaam krijgt. Wanneer je 1 biertje drinkt heeft dat nog geen (groot) effect op je lijf maar doordat je weet dat je alcohol op hebt ga je geconcentreerder rijden. Wanneer je echter aangeschoten bent (+2 biertjes is de std) dan wordt dit ruimschoots gecompenseerd door de vermindering in inschattingsvermogen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:50 schreef Panatic85 het volgende:
Als ik alcohol op heb ben ik geconcentreerder. Nuchter rij ik op de automatische piloot.
sterker nog, als iemand die iets verkeerd heeft gedaan met een bedreigende hond langskomt dan schiet je die dwars door zijn kop en heb je nog een vrij makkelijke rechtzaak ook.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 01:08 schreef Cappy het volgende:
[..]
Zo zielig .. met je huisdier aankomen net alsof dat beest iets aan jouw domheid kan doen ...![]()
dude.... je hebt nog nooit een probleem gehad, behalve een alcoholprobleem en een fundamentele attributiefout: "het is zijn schuld, hij stond verkeerd geparkeerd".quote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:50 schreef Panatic85 het volgende:
Onzinvoorbeeld.
Als ik alcohol op heb ben ik geconcentreerder. Nuchter rij ik op de automatische piloot.
Bovendien rij ik nog langzamer ook (bewust) en heb ik verder nog nooit een probleem gehad.
Dit ongelukje wijt ik aan de auto die daar ongelooflijk stom geparkeerd stond net na een rotonde.
Inderdaad hoef je dit stuk tekst niet aan mij voor te leggen. Het is namelijk voor de hand liggend wat je allemaal zegt.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 01:08 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Die bewering is bekend en is feitelijk ook juist maar...het heeft alleen effect tot het moment dat de alcohol een invloed op je lichaam krijgt. Wanneer je 1 biertje drinkt heeft dat nog geen (groot) effect op je lijf maar doordat je weet dat je alcohol op hebt ga je geconcentreerder rijden. Wanneer je echter aangeschoten bent (+2 biertjes is de std) dan wordt dit ruimschoots gecompenseerd door de vermindering in inschattingsvermogen.
Bewering, feitelijk, gecompenseerd, inschattingsvermogen, waarom leg ik in godsnaam een stuk tekst voor aan iemand met een IQ van 80 ? Maar goed, op jou toegespitst: GELUL
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 01:20 schreef Panatic85 het volgende:
[..]
Inderdaad hoef je dit stuk tekst niet aan mij voor te leggen. Het is namelijk voor de hand liggend wat je allemaal zegt.
Wat ik die nacht op had was 6 of 7 bier (juist omdat ik met de auto was), ik was niet meer dan lichtelijk aangeschoten
dude lees nou eens mijn reacties en ga morgen naar die man toe. overigens betwijfel ik of je wel serieus bent en denk ik dat je maar een beetje loopt te fantaseren en een topic hebt geopend omdat je nú wel echt bezopen bent. als ik jou was zou ik je kuthond niet meenemen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 01:20 schreef Panatic85 het volgende:
[..]
Inderdaad hoef je dit stuk tekst niet aan mij voor te leggen. Het is namelijk voor de hand liggend wat je allemaal zegt.
Wat ik die nacht op had was 6 of 7 bier (juist omdat ik met de auto was), ik was niet meer dan lichtelijk aangeschoten
Wat ben je naïef zeg. Mooi dat die ander jouw nummerbord heeft opgeschreven. Raar hoor dat die vent kwaad is?!quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:05 schreef Panatic85 het volgende:
Vorige week heb ik 's morgens rond 7 uur na het stappen met mijn auto een klein ongelukje gehad (was enigszins onder de invloed van alcohol dus ik besloot door te racen). Het geval was dat ik bij een rotonde de macht een seconde over het stuur verloor en daardoor met mijn bumper een auto raakte die geparkeerd stond naast een nabijgelegen inrit, dit veroorzaakte een flinke knal, ik schrok hier uiteraard van en ben z.s.m. naar huis toe gereden. Zelf geen schade aan de auto dus ik dacht, niks aan het handje.
Totdat ik vandaag een brief kreeg waaruit bleek wat voor persoon de eigenaar van die auto was,
het taalgebruik is gangbaar voor een 8 jarige. Kwam er op neer dat ik een "vieze kankerlijer" ben en dat hij mijn kenteken heeft onthouden en daarmee mijn adres heeft opgezocht en dat hij me "binnenkort wel een bezoekje komt brengen"...
Wat doe ik hier nu mee? Naar de politie?
ik word een beetje moe van dit kromme gelul.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 01:20 schreef Panatic85 het volgende:
[..]
als hij dan nog kan typen en kan lezen wat hij getypt heeftquote:Op vrijdag 27 mei 2005 08:32 schreef Bananenman het volgende:
Ik had je ongeveer eenzelfde brief opgestuurd
Maar wat kom je nou blaten, je gaat nog zeuren ook. Jij rijdt onder invloed. Het had ook een kind kunnen zijn, mongool
Laat je het ons even weten zodra 'ie langs is geweest?
Ik was meteen langsgekomenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 08:32 schreef Bananenman het volgende:
Ik had je ongeveer eenzelfde brief opgestuurd
Dat is autorijden he, anticiperen op de fouten van een ander, dus ook een "stom" geparkeerde auto moet je niet over het hoofd zien.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:50 schreef Panatic85 het volgende:
Onzinvoorbeeld.
Bovendien rij ik nog langzamer ook (bewust) en heb ik verder nog nooit een probleem gehad.
Dit ongelukje wijt ik aan de auto die daar ongelooflijk stom geparkeerd stond net na een rotonde.
Die 85 in zijn username staat juist voor zijn IQquote:Op donderdag 26 mei 2005 20:32 schreef UnleashMitch het volgende:
en je bent ook nog 19 jaar gezien je usernamezal ik nog wat vragen over IQ of zal ik dat maar achter wegen laten ?
Toch wel stoer als je zowel je leeftijd als je IQ in 1 getal kan vangenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:29 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Die 85 in zijn username staat juist voor zijn IQ
Iedereen (bijna dan) is wel eens met een slok teveel op gaan autorijden. Het verschil zit hem in het feit, is dat jij niet denkt "Kut, waar ben ik mee bezig".quote:Op vrijdag 27 mei 2005 01:20 schreef Panatic85 het volgende:
En op een ander vlak tussen: Katja Schuurman, Marco Bakker, Ron Brandsteder.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:58 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Toch wel stoer als je zowel je leeftijd als je IQ in 1 getal kan vangen
Natuurlijk ben je niet de eerste maar goed je komt dan wel in een rijtje met illustere namen te staan, ik noem een Tatjana Simic, een Regilio Tuur en natuurlijk Kelly.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |