Ja, maar als ik nog moet rijden drink ik NIET, dus helemaal geen alcohol.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:09 schreef Panatic85 het volgende:
*IEDEREEN* gaat wel eens uit eten of naar een feestje en drinkt dan over de hele avond genomen een paar drankjes.
ik drink ook niet als ik moet rijden. nooit. liever geen bier dan één bier. op de bureaus waar ik werk wordt wel flink gehesen en daarna gereden.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:52 schreef space_knarf het volgende:
[..]
Ja, maar als ik nog moet rijden drink ik NIET, dus helemaal geen alcohol.
En dat geldt voor de meeste mensen die ik ken hoor.
misschien ken je veel islamieten?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:38 schreef Mwanatabu het volgende:
Blijkbaar beweeg ik mij in hele rare kringen dat ik geen asocialen ken die met een slok op gaan rijden. Toch gek...
kom op zeg. het was toch al in het begin onmogelijk dat je een auto aanrijdt en snel weg bent en dat je nummerbord genoteerd is. de man dat weet te achterhalen en de volgende dag een brief post?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 03:43 schreef Cappy het volgende:![]()
TS geeft zich over![]()
Ik ben het met je eens dat bijna iedereen wel eens met teveel gereden heeft ik ook.Dat is menselijk .. "ik kan het wel en hun niet".Je verneukte alleen het topic door vast te houden, waarschijnlijk omdat je voelde dat 3 reacties jou niet DE MAN zouden maken ... en dat ... ja dat is gewoon triest![]()
Nu ben ik ook wel trots op mezelf ... halve fles JD en nogsteeds de toetsen kunnen vinden ... mag ik nu ook patsen?
Die brief maakt 't vreemd want zo'n figuur komt wel meteen langs.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 03:45 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
kom op zeg. het was toch al in het begin onmogelijk dat je een auto aanrijdt en snel weg bent en dat je nummerbord genoteerd is. de man dat weet te achterhalen en de volgende dag een brief post?
maar ik vind het wel gaaf dat je zoveel kan drinken en nog steeds kan typen...
daarom d8 ik al in het begin dat ts een dronken bui had en ff wilde knoepen.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 03:51 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Die brief maakt 't vreemd want zo'n figuur komt wel meteen langs.![]()
denk het wel ja. of het is iets wat hij ooit heeft meegemaakt.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 03:56 schreef pieter_pontiac het volgende:
Is het nu allemaal gelul?
Ik heb geen zin om allemaal dezelfde reacties door te lezen...
laat ik nu ook maar een boekje open trekken .. dan sanp je ook waarom ik het zeg.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 03:45 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
kom op zeg. het was toch al in het begin onmogelijk dat je een auto aanrijdt en snel weg bent en dat je nummerbord genoteerd is. de man dat weet te achterhalen en de volgende dag een brief post?
maar ik vind het wel gaaf dat je zoveel kan drinken en nog steeds kan typen...
heftig. hoe hadden ze hem achterhaalt?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 04:06 schreef Cappy het volgende:
[..]
laat ik nu ook maar een boekje open trekken .. dan sanp je ook waarom ik het zeg.
Je zou denken dat het verzonnen is.. en waarschijnlijk in dit geval is het ook zo... in mijn geval niet : .. in een bocht terwijl hij straal bezopen is klapt mijn pa rechtdoor op een stilstaande auto. Hij is daarna met een gebroken voor as weggereden en gewoon goed geparkeren en naar bed gaan ...16 uur later eigenaar van de andere auto aan de deur....16:20 2 politie wagens en een ziekenwagen..
eigenaar slaat mijn pa en ik kom thuis van werk en ik zie dat... ik mep eigenaar met zaklamp ( uit auto) .....
Dat was 4 jaar geleden .. pa heeft sindsdien niet meer gereden en ik niet meer gereden tewijl ik gezopen had ...( nu pleur ik alleen met de fiets in de bos jes \)
het klonk me nogal bekend in de oren laten we maar zeggen ....
geen idee, eigenaar heeft het waarschijnlijk wel gezien maar niet kunnen noteren en is bij daglicht in de buurt op zoek gegaan... ( ongeluk was 150 meter hemsel breed gebeurt )quote:Op zaterdag 28 mei 2005 04:09 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
heftig. hoe hadden ze hem achterhaalt?
ik heb ook geen schoon blazoen, drinken en rijden is voor mij sindsdien taboe.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 04:15 schreef Cappy het volgende:
[..]
geen idee, eigenaar heeft het waarschijnlijk wel gezien maar niet kunnen noteren en is bij daglicht in de buurt op zoek gegaan... ( ongeluk was 150 meter hemsel breed gebeurt )
de overburen hebben de politie gebeld ... ( ex politie )
( en waarom ? pa en ma net uit elkaar .. pa kon het geen F meer shcelen .. )
De fiets is weer vernieuwend voor me ( nee niet om alcohol ) wakker worden en je afvragen waarom je jas zo groen isquote:Op zaterdag 28 mei 2005 04:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik heb ook geen schoon blazoen, drinken en rijden is voor mij sindsdien taboe.
als ik echt kansloos uitga dan loop ik liever, of neem de taxi, als die me nog mee wil nemen.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 04:20 schreef Cappy het volgende:
[..]
De fiets is weer vernieuwend voor me ( nee niet om alcohol ) wakker worden en je afvragen waarom je jas zo groen is![]()
Uhmm ja en nee.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 04:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
als ik echt kansloos uitga dan loop ik liever, of neem de taxi, als die me nog mee wil nemen.heftig hoor dat verhaal van je pa, zal jou ook vast wel pijn hebben gedaan...
je kan volgens mij juist wel haten en liefhebben op hetzelfde moment. dat is nou juist zo moeilijk.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 04:45 schreef Cappy het volgende:
Ben geen voorstander van geweld. Maar dat je een klootzak bent heeft de briefschrijver wel gelijk in. Drank op en rijden idioot.quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:05 schreef Panatic85 het volgende:
Vorige week heb ik 's morgens rond 7 uur na het stappen met mijn auto een klein ongelukje gehad (was enigszins onder de invloed van alcohol dus ik besloot door te racen). Het geval was dat ik bij een rotonde de macht een seconde over het stuur verloor en daardoor met mijn bumper een auto raakte die geparkeerd stond naast een nabijgelegen inrit, dit veroorzaakte een flinke knal, ik schrok hier uiteraard van en ben z.s.m. naar huis toe gereden. Zelf geen schade aan de auto dus ik dacht, niks aan het handje.
Totdat ik vandaag een brief kreeg waaruit bleek wat voor persoon de eigenaar van die auto was,
het taalgebruik is gangbaar voor een 8 jarige. Kwam er op neer dat ik een "vieze kankerlijer" ben en dat hij mijn kenteken heeft onthouden en daarmee mijn adres heeft opgezocht en dat hij me "binnenkort wel een bezoekje komt brengen"...
Wat doe ik hier nu mee? Naar de politie?
lees eens alles door.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 06:06 schreef popolon het volgende:
Heeft TS al z'n verdiende loon gekregen?
Knuppel ? Ik zou opa's jachtgeweer maar van zolder halen !quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:14 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
Je bent er gloeiend bij makker!koop maar alvast een honkbalknuppel
want ruzie met Kampjoekels is niet zo fijn
![]()
het topic doorlezen is ook een kunst...quote:Op maandag 30 mei 2005 23:08 schreef Ixnay het volgende:
Als je was gestopt en ze kwamen er achter dat jij onder invloed hebt gereden was je meer de lul geweest dan nu.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |