Ben geen voorstander van geweld. Maar dat je een klootzak bent heeft de briefschrijver wel gelijk in. Drank op en rijden idioot.quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:05 schreef Panatic85 het volgende:
Vorige week heb ik 's morgens rond 7 uur na het stappen met mijn auto een klein ongelukje gehad (was enigszins onder de invloed van alcohol dus ik besloot door te racen). Het geval was dat ik bij een rotonde de macht een seconde over het stuur verloor en daardoor met mijn bumper een auto raakte die geparkeerd stond naast een nabijgelegen inrit, dit veroorzaakte een flinke knal, ik schrok hier uiteraard van en ben z.s.m. naar huis toe gereden. Zelf geen schade aan de auto dus ik dacht, niks aan het handje.
Totdat ik vandaag een brief kreeg waaruit bleek wat voor persoon de eigenaar van die auto was,
het taalgebruik is gangbaar voor een 8 jarige. Kwam er op neer dat ik een "vieze kankerlijer" ben en dat hij mijn kenteken heeft onthouden en daarmee mijn adres heeft opgezocht en dat hij me "binnenkort wel een bezoekje komt brengen"...
Wat doe ik hier nu mee? Naar de politie?
lees eens alles door.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 06:06 schreef popolon het volgende:
Heeft TS al z'n verdiende loon gekregen?
Knuppel ? Ik zou opa's jachtgeweer maar van zolder halen !quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:14 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
Je bent er gloeiend bij makker!koop maar alvast een honkbalknuppel
want ruzie met Kampjoekels is niet zo fijn
![]()
het topic doorlezen is ook een kunst...quote:Op maandag 30 mei 2005 23:08 schreef Ixnay het volgende:
Als je was gestopt en ze kwamen er achter dat jij onder invloed hebt gereden was je meer de lul geweest dan nu.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |