Ik denk dat je door het feit dat je je dat afvraagt zelf het antwoord wel al weet.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Questione: Is er nou echt bewijs gekomen dat Simon dood is, of is het weer allemaal vaag ende onzeker en kan 'ie dus nog wel weer eens opduiken?
Okquote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:37 schreef OnaNia het volgende:
[..]
Ik denk dat je door het feit dat je je dat afvraagt zelf het antwoord wel al weet.
Nou weet ik zeker dat ik bij je durf te crashen, een mede ATWT-kijkerquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:12 schreef imago het volgende:
Lang lang geleden, toen Lily nog door een andere actrice werd gespeeld, was er iets waardoor ze toch een groot litteken op d'r wang kreeg? Wat was dat ook alweer? Ik weet nog dat ze toen de hele tijd dat litteken had en later lieten ze dat een beetje vervagen en toen was er opeens een nieuwe actrice en was het litteken helemaal vergeten.
als je tijd hebt... http://www.rtl.nl/soaps/astheworldturns/maart2004.xmlquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:12 schreef imago het volgende:
Lang lang geleden, toen Lily nog door een andere actrice werd gespeeld, was er iets waardoor ze toch een groot litteken op d'r wang kreeg? Wat was dat ook alweer? Ik weet nog dat ze toen de hele tijd dat litteken had en later lieten ze dat een beetje vervagen en toen was er opeens een nieuwe actrice en was het litteken helemaal vergeten.
Ik ook nietquote:
Lily had dat litteken in Montega opgelopen... door een guerillastrijder in haar gezicht gesneden (ze werd toen wel door deze actriice gespeeld hoor!) Ze is op een gegeven moment gevlucht..ze kon de spanning niet aan van het leven met dat litteken en is in Malta beland..bij Damian..die heeft haar toen opgeknapt..daarom noemde hij haar ook zijn "gewonde vogeltje"...ze zijn toen samen teruggekomen naar Oakdale..Lily met haar mooie gezichtje en met een man !!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:12 schreef imago het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:46 schreef MadGuy het volgende:
Ik denk dat we nu weer zo'n ouderwetse ATWT lijn krijgen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]Uiteraard!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja en natuurlijk komt Chris er ooit achter, anders zou het toch geen soap zijn...![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:27 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Uiteraard!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Jammer alleen datquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:30 schreef La_Guiri het volgende:
Ik wil niet dat Aaron en Alison gaan trouwen, ik vind haar leuker met Chris.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Tja, Chris zal...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:28 schreef La_Guiri het volgende:
Wat stom! Ik kijk nooit spoilers, maar nu dus wel... Jammer hoor, maar dat zat er ook wel aan te komen eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze keer niet kijken hoor!
Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Of gewoon extensies...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het haar van Carly lijkt wel nóg langer
Wat smeert ze er in? Pokon?
Neah joh, das ouderwets!quote:
Dat was precies mijn reactie.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Waar komt dat lange haar van Carly ineens vandaan?
"The daily life of Barbar"quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:47 schreef OnaNia het volgende:
Barbara moet een spinoff! The Barbara Ryan show!
Asjeblieft niet zegquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:47 schreef OnaNia het volgende:
Barbara moet een spinoff! The Barbara Ryan show!
Zie het positief, geef d'r een spinoff en laat 'r uit ATWT verdwijnen! Naar die spinoff hoef je niet te kijken!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:20 schreef Smittend het volgende:
[..]
Asjeblieft niet zegIk vind d'r vreselijk....ze is al net zo erg als James
en Paul begint nu ook al op zijn vader te lijken
![]()
Jij hebt echt niets geleerd van al die verhaallijnen in ATWT hè?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:38 schreef La_Guiri het volgende:
Paul is inderdaad een eikel en dat voorgenomen huwelijk van Alison en Aaron is ook een lachertje.
Molly zal Rose wel vergiftigd hebben neem ik aan.
Jawel joh, moet toch iets erover zeggen?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:48 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Jij hebt echt niets geleerd van al die verhaallijnen in ATWT hè?![]()
Ik denk dat het karakter Rose gewoon op was. Steeds maar hetzelfde gezeik.
Ik kan je alvast beloven dat Lily ook boeiender wordt..wacht maar afquote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:53 schreef Illyria het volgende:
Rose is wel boeiender dan Lily vind ik, maar juist zij blijft wel in de serie.
iddquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:02 schreef Smittend het volgende:
[..]
Ik kan je alvast beloven dat Lily ook boeiender wordt..wacht maar af![]()
a-menquote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:03 schreef LeBeau het volgende:
Ik vind Paul onredelijk, onbeschoft en onaantrekkelijk psycho.
Jéééh! Eindelijk.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:41 schreef DarkElf het volgende:
en weer om 16.00 uur vanaf maandagwas hier net aan gewend.
Ikke niet. Heerlijk, na een drukke dag op t werk lekker op de bank voor ATWT. Maar ach, ik kan het op de video programmeren 's middags als ik wil, dus zo erg is t eigenlijk nietquote:Op woensdag 10 augustus 2005 13:15 schreef Barb het volgende:
[..]
Jéééh! Eindelijk.
Ik heb het de afgelopen weken dus echt maar 3 of 4 keer kunnen zien, dus ik ben blij dat we weer naar 4 uur gaan,.
Gauw een videorecorder op de kop tikken !quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:47 schreef jadelovespat het volgende:
Ik was zo blij met half 7, nu kan ik gewoon niet meer kijken. Ik heb ook geen video meer dus op nemen is ook geen optie. Life Sucks!
Het is wel haar zus die dood is hoor, daar zou jij toch ook niet in 1 dag overheen zijn?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:14 schreef Barb het volgende:
Sjonge jonge, ik ben die jankende Lily nu al helemaal beu, hoeveel afleveringen gaan ze dit nog rekken!? Gaan ze natuurlijk die uitvaart ook weer over een hele week uitsmeren,.
Lily kan nog wel een klein beetje janken, vind ik, maar Paul jankend komt op mij zeer zeer ongeloofwaardig over in ieder gevalquote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:14 schreef Barb het volgende:
Sjonge jonge, ik ben die jankende Lily nu al helemaal beu, hoeveel afleveringen gaan ze dit nog rekken!? Gaan ze natuurlijk die uitvaart ook weer over een hele week uitsmeren,.
Die acteur is ook gewoon een rare man, helemaal niet geschikt voor de rol. Ik vind hem sowieso niet in ATWT passen, meer iets voor een psycho in een film of de joker in Batman oid. Je voelt idd helemaal geen medelijden ofzo als hij huilt.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:34 schreef Chara het volgende:
[..]
Lily kan nog wel een klein beetje janken, vind ik, maar Paul jankend komt op mij zeer zeer ongeloofwaardig over in ieder geval![]()
Barbara is veel leukerquote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:52 schreef DarkElf het volgende:
ik vind paul juist erg amusant met die stenbeck trekjes van hem
Idd, die kleur is echt verneukt, ik wist niet of het nou aan de tv lag of gwoon aan die serie..quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:05 schreef schatje het volgende:
Ik zal de enige wel weer zijn, maar hebben jullie af en toe ook gaar beeld? Dat je zeg maar de huidskleur van Dusty tig keer in een minuut ziet veranderen van kleur. Van spierwit naar kreeftenrood.
Enne, RTL, pleur lekker op met dat win een auto sms gedoe![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |