Als iemand weggaat en diegene dus heel veel keys meeneemt, meer dan dat er gepulst is die dag.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 08:12 schreef B_BOY het volgende:
jongens ik zie dat we plek 9 moeten kunnen gaan bemachtigen. en dat is natuurlijk mooi. op naar de eerste plek. ook al zou dat moeilijk worden. aangezien GoT ongeveer 4x zoveel keys heeft. hoe kan het trouwens dat team quakenet -67k keys heeft? hoe kun je min keys krijgen? ik heb trouwens 161k.
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:05 schreef Ronhui het volgende:
Heel leuk die megapuls, ben net 86K kwijtgeraakt door een corrupte file :S
Gewoon effe doortikken, kom een keer op IRC erbij..quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:28 schreef woutabest het volgende:
[..]
en jij denkt dat ik dat nog nooit heb meegemaakt??
Ik weet het, GoT heeft bijv LEUlinks al geschrapt omdat het overduidelijk is dat ze cheaten. Ik doe het gewoon voor mezelf, en voor alle andere mensen die niet cheaten (en fok! natuurlijkquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:42 schreef JeRa het volgende:
Kan iemand me vertellen wat het nut is van het meedoen aan WhatPulse als zowel het programma als de server zó makkelijk te beïnvloeden is?
Het aantal keys en clicks is zeer simpel aan te passen, want ze staan gewoon als een 4-byte integer in het geheugen. Niet eens een XOR er overheen, en zelfs geen checks om te controleren of er geknoeid wordt met de waardesen het ergste is dat als het aantal keys niet boven de 7 keys per seconde uitkomt, de server de waardes klakkeloos accepteert en toevoegt aan je totaal. Op deze manier kun je dus 7 * 86400 = 604800 keys per dag toevoegen aan je totaal, mits je het slim aanpakt.
Ik stop ermee, omdat het geen nut heeft om eerlijk mee te doen aan WhatPulse als je weet dat er altijd figuren zullen zijn die deze methode zullen gebruiken om hun team hogerop te helpen.
quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:51 schreef R-Mon het volgende:
Slar, je zou het logo op images.fok.nl zetten?![]()
En ik ga vandaag de 600k keys halenquote:
Begin ik te gamen, haalt ie me nog niet inquote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:02 schreef sannydude het volgende:
ik heb er nu 531kmaar zoveel typ ik ook niet meer, dus ja
dus als ik ermee stop neem ik mijn keys mee die ik al gepulsed heb?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:20 schreef GotC het volgende:
[..]
Als iemand weggaat en diegene dus heel veel keys meeneemt, meer dan dat er gepulst is die dag..
Verkapte "Ik ga bij GoT als dit zo is?"quote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:51 schreef B_BOY het volgende:
[..]
dus als ik ermee stop neem ik mijn keys mee die ik al gepulsed heb?
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:39 schreef djkoelkast het volgende:
per ongeluk gepulsed... ik was aan het klooien met skype en het gebeurde gewoon...
sorry
1,025,742 / 200,361 weg
nee, sorry...serieus...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:41 schreef Zebbie het volgende:
[..]érg grappig, t is een grapje toch
, ja toch?
1,025,742 als in 1 miljoen?quote:
http://gathering.tweakers(...)034502/24//whatpulsequote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:49 schreef Zebbie het volgende:
Heeft iemand nog een linkje naar het WP topic van GoT?
Dankquote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:51 schreef R-Mon het volgende:
[..]
http://gathering.tweakers(...)034502/24//whatpulse
Daar doet de zoek het wel
en een beetje, jaquote:
We kunnen het niet vaak genoeg zeggen:quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
en een beetje, ja
ik was met mijn vader in Polen aan het bellen via Skype en dat rotding wilde niet en hij hoorde me niet, dus ik was maar aan het raak klikken op skype en mijn soundcontrol panel en voor ik het wist was het gebeurd en ik was nog wel zo voorzichtig!echt kut dit!
maar ik dacht: dat overkomt me nietquote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:16 schreef Zebbie het volgende:
[..]
We kunnen het niet vaak genoeg zeggen:
PROXY
Rechtermuisknop op de W -> Settings -> Program Settings -> Use Proxy aanvinken -> Server: haxor, Port:1337quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:34 schreef Jojogirl het volgende:
En hoe moesten we die ook alweer instellen?
3 keer rustig in en uit ademen wil nog wel eens helpenquote:
Ik heb server fok, port 1234567890quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:36 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Rechtermuisknop op de W -> Settings -> Program Settings -> Use Proxy aanvinken -> Server: haxor, Port:1337
Bij mij dan
Zal het ook wel mee lukkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |