abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 oktober 2001 @ 20:00:29 #126
15098 El-Lupe
Sick of you!
pi_1919355
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 19:36 schreef evert het volgende:

[..]

Geen enkel tv programma. Ook persoonlijke gesprekken met afghanen in Nederland (hoeveel spreek jij er zelf?)

Geeneen. Ik ken geen Afghanen. Is dat erg evert? Kom ik nu op een zwarte lijst ofzo?

Er bestaat ook nog zoiets als een onafhankelijke pers die vrij toegankelijk is voor iedereen. Doe zelf eens een search zou ik zeggen.

Geef mijn taartpunt maar aan Pim!
  dinsdag 16 oktober 2001 @ 20:08:13 #127
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_1919427
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 20:00 schreef El-Lupe het volgende:

[..]

Geeneen. Ik ken geen Afghanen. Is dat erg evert? Kom ik nu op een zwarte lijst ofzo?

Er bestaat ook nog zoiets als een onafhankelijke pers die vrij toegankelijk is voor iedereen. Doe zelf eens een search zou ik zeggen.

Helemaal niet erg. maar doe dan niet voorkomen dat omdat iemand anders een mening heeft die afwijkend is, hij gelijk dom is.
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_1922478
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 16:01 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:

De Taliban is in het machtsvacuüm gesprongen dat was ontstaan na de Russische terugtocht.

quote:
Op dinsdag 16 oktober 19:13 schreef Evert het volgende:

ALs je Dokwerk zondagavond gezien had, wist je hoe de Taliban in het machtsvacuum gesprongen zijn.

Termen als "in een machtsvacuum springen" zijn niet echt alledaags, ofwel Evert en Batuwu_Griekgriek zijn goede vrienden ofwel beide hebben goed opgelet bij Dokwerk afgelopen zondag avond.
Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
pi_1923216
Of Evert creeert zijn eigen coalitie..;]
pi_1923474
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 03:26 schreef Cosma-Shiva het volgende:

[..]

De schreeuw om gerechtigheid vindt niet echt gretig aftrek op dit forum, helaas...

Ik heb nog wel wat interessante artikeltjes maar indien ik die allemaal moet gaan vertalen en samenvatten...

Ja, dat zag ik ook. Jammer, want het werpt toch een aander licht op de kwestie. En dat is volgens mij geen overbodige luxe voor sommige mensen...
quote:
Wat vind je hiervan eigenlijk:
..
Een beetje argwaan is nooit weg in dit topic.
Idd, een beetje argwaan is nooit weg, en imho zeer gepast. Maar eerlijk gezegd vind ik deze theorie minder geloofwaardig. En geloof me, ik kan zeer ver gaan als het gaat om ongewone theorieen;]... Kort gezegd lijkt het me stug dat je zoiets kunt organiseren, en er daarbij ook nog voor kunt zorgen dat die 4000 joden plotseling (erg opvallend) niet op hun werk verschijnen op de bewuste ochtend. Deze aanslagen zijn zo veelbetekenend dat de daders (in het geval van een aanslag door Zionisten oid) het zeker niet konden riskeren om zo'n bewijzen te laten liggen. Verder zouden er van die 4000 mensen toch zeker wel een paar zijn die melding hadden gemaakt van het hun gegeven advies om niet in het WTC aanwezig te zijn tussen 8.00 en 10.00u... Deze theorie zou een samenzwering van, of op z'n minst geheimhouding door, 4000 mensen betekenen, en dat lijkt me niet echt plausibel...
pi_1923538
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 23:42 schreef Cosma-Shiva het volgende:

[..]

[..]

Termen als "in een machtsvacuum springen" zijn niet echt alledaags, ofwel Evert en Batuwu_Griekgriek zijn goede vrienden ofwel beide hebben goed opgelet bij Dokwerk afgelopen zondag avond.

De uitzending van Dokwerk heb ik alleen gehoord terwijl ik aan het internetten was. Evert ken ik alleen maar virtueel als discussiepartner op dit forum. Ik wilde de term "in een machtsvacuüm springen" dan ook maar lekker zelf claimen. Let je wel op het trema voortaan?
Iets wat je zelf niet wilt wat ze bij je doen moet je ook niet bij anderen doen. En iets wat je niet wilt wat gedaan word en daar commentaar op geeft moet je het zelf ook niet doen. En laat iedereen in zijn of haar waarden.
pi_1923563
quote:
Op woensdag 17 oktober 2001 00:27 schreef FuTilE het volgende:
Of Evert creeert zijn eigen coalitie..;]
En ik ben voorlopig wel geneigd mij bij zijn coalitie te voegen. Misschien kunnen we nog eens een alliantie sluiten met de coalitie FuTilE-Cosma?
Iets wat je zelf niet wilt wat ze bij je doen moet je ook niet bij anderen doen. En iets wat je niet wilt wat gedaan word en daar commentaar op geeft moet je het zelf ook niet doen. En laat iedereen in zijn of haar waarden.
pi_1923775
quote:
Op woensdag 17 oktober 2001 00:49 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:

[..]

En ik ben voorlopig wel geneigd mij bij zijn coalitie te voegen. Misschien kunnen we nog eens een alliantie sluiten met de coalitie FuTilE-Cosma?

Zou niet gek zijn. Kunnen we met z'n vieren een 13-jarig theomanisch kind bestoken...
  woensdag 17 oktober 2001 @ 01:40:47 #134
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_1923864
quote:
Op woensdag 17 oktober 2001 00:49 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:

[..]

Dank u! Dank u!
En voor Futiliteit: ik ken batuwu_griekgriek ook niet, behalve van dit forum.
En in heb inderdaad goed opgelet bij de documentaire. En de bevestiging gekregen in gesprek met afghanen in Nederland.
pi_1924050
quote:
Op woensdag 17 oktober 2001 00:42 schreef FuTilE het volgende:

Idd, een beetje argwaan is nooit weg, en imho zeer gepast. Maar eerlijk gezegd vind ik deze theorie minder geloofwaardig. En geloof me, ik kan zeer ver gaan als het gaat om ongewone theorieen;]... Kort gezegd lijkt het me stug dat je zoiets kunt organiseren, en er daarbij ook nog voor kunt zorgen dat die 4000 joden plotseling (erg opvallend) niet op hun werk verschijnen op de bewuste ochtend. Deze aanslagen zijn zo veelbetekenend dat de daders (in het geval van een aanslag door Zionisten oid) het zeker niet konden riskeren om zo'n bewijzen te laten liggen. Verder zouden er van die 4000 mensen toch zeker wel een paar zijn die melding hadden gemaakt van het hun gegeven advies om niet in het WTC aanwezig te zijn tussen 8.00 en 10.00u... Deze theorie zou een samenzwering van, of op z'n minst geheimhouding door, 4000 mensen betekenen, en dat lijkt me niet echt plausibel...

Mee eens, echter ik las op diezelfde site dat de afwezigheid van vele Israeli op deze betreffende dag te wijten zou zijn aan een joodse feestdag, voor de goede orde ik postte dit niet in het kader van een samenzweringstheorie maar vanwege het feit dat men in dat artikel aangeeft dat de Israëlische Inlichtingen dienst mogelijk op de hoogte was dat er terroristische aanslagen op handen waren, en ik vroeg me af wat je daarvan vond, immers de Israeli zullen zeer bedacht zijn op terroristische aanslagen en misschien zijn er zelfs wel dreigementen richting Israël gegaan.
Wat betreft de auto's daar schreef men weer elders op die site over dat de reden hiervan zou zijn dat men regelmatig evacuatie-oefeningen houdt, dat zou een hele normale zaak zijn volgens die site en eea verklaren.
Het is een behoorlijk vage site (ze reppen er ook telkens over UFO's maar degene die mij de site mailde zei dat er zeer interessant materiaal op stond indien ik bereid was wat UFO stories voor lief te nemen).
Het lukt me niet die site hier te linken, ik heb hem via bijlage-email ontvangen en dan zie je geen adres, dus ik weet niet hoe ik daar achter kan komen, heb jij een idee?

[Dit bericht is gewijzigd door Cosma-Shiva op 17-10-2001 03:35]

pi_1927604
quote:
Op woensdag 17 oktober 2001 02:39 schreef Cosma-Shiva het volgende:

[..]

Mee eens, echter ik las op diezelfde site dat de afwezigheid van vele Israeli op deze betreffende dag te wijten zou zijn aan een joodse feestdag, voor de goede orde ik postte dit niet in het kader van een samenzweringstheorie maar vanwege het feit dat men in dat artikel aangeeft dat de Israëlische Inlichtingen dienst mogelijk op de hoogte was dat er terroristische aanslagen op handen waren, en ik vroeg me af wat je daarvan vond, immers de Israeli zullen zeer bedacht zijn op terroristische aanslagen en misschien zijn er zelfs wel dreigementen richting Israël gegaan.
Wat betreft de auto's daar schreef men weer elders op die site over dat de reden hiervan zou zijn dat men regelmatig evacuatie-oefeningen houdt, dat zou een hele normale zaak zijn volgens die site en eea verklaren.
Het is een behoorlijk vage site (ze reppen er ook telkens over UFO's maar degene die mij de site mailde zei dat er zeer interessant materiaal op stond indien ik bereid was wat UFO stories voor lief te nemen).
Het lukt me niet die site hier te linken, ik heb hem via bijlage-email ontvangen en dan zie je geen adres, dus ik weet niet hoe ik daar achter kan komen, heb jij een idee?

Ja, feestdag zou wel wat verklaren idd. Vreemd. Maar over die evacuatie-oefening, hoeveel auto's waren dan nog aanwezig?
Het zou natuurlijk kunnen, helaas kom je er niet zo snel achter, ik weet wel dat ik grote vraagtekens zet bij de huidige gang van zaken.. Het klinkt allemaal veel te uitgestippeld, te hollywood-achtig, en afgaande van eerdere gebeurtenissen zou de VS imho hoe dan ook een draai geven aan de aanslagen om de schade te beperken, of het gebeuren zo gunstig mogelijk proberen te beinvloeden. Zelfs als dat betekend dat ze hier en daar iets moeten verzinnen, retoucheren of vervalsen..

Als die site een HTML-attachment is, en de info staat in de nieuwsbrief ipv online, dan kun je de tekst alleen zelf uploaden naar een website, en vervolgens linken. Als het wel een link is, maar geen URL die je kunt ctrl-c, ctrl-v, dan moet je es kijken of je de properties van de link kunt opvragen (rechtermuis op de link, dan properties). In die properties staat een URL, die moet je selecteren, dan erop klikken met je rechtermuisknop, en copy aanklikken. (Ctrl-c werkt in dat geval niet..) Hierna zou je hem gewoon moeten kunnen pasten..

woensdag 17 oktober 2001 @ 14:37:43 #137
13948 don_quichot
ivanhoe is een mietje
pi_1928289
Joodse feestdagen Jaar 2001 (5761/2)
Tu Be'Shvat 10 Februari
Purim 9 Maart
Shusan Purim 10 Maart
Pesach 8-15 April
Memorial Day 19 April
Independence Day 26 April
Lag Ba'Omer 11 Mei
Shavu'ot 28-29 Mei
Tish'ah Be'Av 29 Juli
Rosh Hashana 18-19 September
Yom Kippur 27 September
Sukoth 2-8 Oktober
Simchat Tora 9-10 Oktober
Hanuka 10-17 December
‘Black Flag’ is an allusion to a famous Israeli court ruling following the 1956 Kafr Qasm massacre. In this ruling, the judges said that any soldier has the right and obligation to refuse clearly illegal commands, above which ‘hangs a black flag’. In the
pi_1928428
quote:
Op woensdag 17 oktober 2001 14:37 schreef don_quichot het volgende:
Joodse feestdagen Jaar 2001 (5761/2)
Tu Be'Shvat 10 Februari
Purim 9 Maart
Shusan Purim 10 Maart
Pesach 8-15 April
Memorial Day 19 April
Independence Day 26 April
Lag Ba'Omer 11 Mei
Shavu'ot 28-29 Mei
Tish'ah Be'Av 29 Juli
Rosh Hashana 18-19 September
Yom Kippur 27 September
Sukoth 2-8 Oktober
Simchat Tora 9-10 Oktober
Hanuka 10-17 December
De Rosh Hashana viel in 2000 op 11 en 12 september, wellicht komt daar de foute bewering vandaan, of zijn er nog andere mindere officiële feestdagen?
  woensdag 17 oktober 2001 @ 14:55:19 #139
13948 don_quichot
ivanhoe is een mietje
pi_1928486
quote:
Op woensdag 17 oktober 2001 14:49 schreef Cosma-Shiva het volgende:

[..]

De Rosh Hashana viel in 2000 op 11 en 12 september, wellicht komt daar de foute bewering vandaan, of zijn er nog andere mindere officiële feestdagen?

volgens mij niet. en mocht het zo zijn dan lijkt het me sterk dat de joodse gemeenschap in NY die nog massaal viert. zelfs in Israel neemt het belang van religies af. het percentage belijdende joden is gezakt naar 20 tot 30%.
‘Black Flag’ is an allusion to a famous Israeli court ruling following the 1956 Kafr Qasm massacre. In this ruling, the judges said that any soldier has the right and obligation to refuse clearly illegal commands, above which ‘hangs a black flag’. In the
  woensdag 17 oktober 2001 @ 18:02:00 #140
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_1930984
quote:
Op woensdag 17 oktober 2001 14:55 schreef don_quichot het volgende:

[..]

volgens mij niet. en mocht het zo zijn dan lijkt het me sterk dat de joodse gemeenschap in NY die nog massaal viert. zelfs in Israel neemt het belang van religies af. het percentage belijdende joden is gezakt naar 20 tot 30%.

Ahum, Rosh Hashana is het Joodse Nieuwjaar, samen met Jom Kipoer de belangrijkste dagen van het Joodse jaar. Zo'n 80% van de Joodse Israeli's viert dit op een of andere wijze, ook de mensen die de rest van het jaar niets met religie of traditie van doen willen hebben.

Precies hetzelfde zie je in de rest van de wereld. Over het percentage in NY kan ik niet zoveel zeggen, maar ook daar is het dus hoger dan het percentage dat zich religieus of traditioneel noemt.

Overigens weten Islamieten als geen ander dat een Joodse feestdag niet ieder jaar op dezelfde Gregoriaanse datum valt, zij kampen met dezelfde dicrepantie tussen het zonnejaar (+/- 365 dagen) en een jaar met 12 maanmaanden (+/- 354 dagen) waarmee zowel de Joodse als Islamitische kalender werkt.

We will have peace with the Arabs when they love their children more than they hate us. (Golda Meir)
  donderdag 18 oktober 2001 @ 00:26:15 #141
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_1934248
quote:
Op woensdag 17 oktober 2001 13:27 schreef FuTilE het volgende:
Het klinkt allemaal veel te uitgestippeld, te hollywood-achtig, en afgaande van eerdere gebeurtenissen zou de VS imho hoe dan ook een draai geven aan de aanslagen om de schade te beperken, of het gebeuren zo gunstig mogelijk proberen te beinvloeden. Zelfs als dat betekend dat ze hier en daar iets moeten verzinnen, retoucheren of vervalsen..
Ja hoor, de aanslag was gewoon een uit de hand gelopen filmopname van Spielburg.
Kun je dit soort zaken niet beter in onzin posten?
pi_1934390
quote:
Op donderdag 18 oktober 2001 00:26 schreef evert het volgende:

[..]

Ja hoor, de aanslag was gewoon een uit de hand gelopen filmopname van Spielburg.
Kun je dit soort zaken niet beter in onzin posten?

Misschien had Bush het ook beter in onzin kunnen posten...

Jij hebt wel een haarscherpe perceptie, he Everrt?

donderdag 18 oktober 2001 @ 00:58:07 #143
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_1934440
quote:
Op donderdag 18 oktober 2001 00:51 schreef FuTilE het volgende:

[..]

Nou, gewoon Evert.
Snap alleen maar niet dat jij zo langzamerhand gaat beweren dat de hele aanslag op het WTC in scene is gezet.
pi_1934475
quote:
Op donderdag 18 oktober 2001 00:51 schreef FuTilE het volgende:

[..]

FuTilE, ik heb de site voor je; degene had hem mij niet vanaf "home" gemaild, en ik zie nu pas dat er op dat home het adres staat (het was zo simpel!!!), het bevat nogal wat leeswerk, en UFO verhalen maar ook veel over de aanslagen in de VS en de "war against terror".
Bij deze: www.evolutiesprong.com

[Dit bericht is gewijzigd door Cosma-Shiva op 18-10-2001 01:07]

pi_1934500
quote:
Op donderdag 18 oktober 2001 00:58 schreef evert het volgende:

[..]

Nou, gewoon Evert.
Snap alleen maar niet dat jij zo langzamerhand gaat beweren dat de hele aanslag op het WTC in scene is gezet.

Nou, gewoon Evert, daar had ik het dus ook niet over. Ik bedoelde de bewijzen die aangedragen werden tot 6 a 7 dagen na de ramp....

Hier staat een deel ervan.. Niet uitgewerkt oid, maar het is een opsomming van de dingen die ik las, zag en hoorde na de aanslagen... En daar kloppen toch een aantal dingen niet aan imho. En dat vind ik nu nog steeds... Dat bedoelde ik met uitgestippeld hollywood-cncept...

Theorieen over de mogelijke daders..

pi_1934694
quote:
Op donderdag 18 oktober 2001 01:03 schreef Cosma-Shiva het volgende:

[..]

FuTilE, ik heb de site voor je; degene had hem mij niet vanaf "home" gemaild, en ik zie nu pas dat er op dat home het adres staat (het was zo simpel!!!), het bevat nogal wat leeswerk, en UFO verhalen maar ook veel over de aanslagen in de VS en de "war against terror".
Bij deze: www.evolutiesprong.com

Goede site, Cosma! Zelfs onze grote vriend David Icke mag er zijn zegje doen. Ik vond het volgende bericht op de welkomstpagina ook erg bemoedigend:

"Deze site geeft een overweldigende hoeveelheid informatie over het overgangsproces waarin wij nu verkeren, het transformatieproces van mens en wereld, het ascensionproces zoals het ook wel wordt genoemd. Het is het veranderingsproces van zowel de fysische werelden als de werkelijkheden van bewustzijn: de spirituele, mentale en emotionele werelden of dimensies. Het gaat over een bewustzijnssprong, een evolutiesprong uit ons geisoleerde en verdeelde bestaan, naar een verenigde, harmonische samenleving, naar een Nieuwe Aarde. Dit proces staat onder leiding van de Hoogste Spirituele Werelden (het goddelijk plan) en wordt begeleid door onze Galactische Ruimtebroeders uit diverse werelden. Binnenkort zullen hierover belangrijke officiele aankondigingen worden gedaan. Ter zijner tijd, na een periode van onthullingen over onze ware geschiedenis, zullen wij opnieuw de wezens uit spirituele en galactische werelden fysiek ontmoeten. Een eerste contact missie staat op het programma."

Dus dit gebruik jij als bron?

donderdag 18 oktober 2001 @ 01:43:21 #147
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_1934707
quote:
Op donderdag 18 oktober 2001 01:40 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:

[..]

Goede site, Cosma! Zelfs onze grote vriend David Icke mag er zijn zegje doen. Ik vond het volgende bericht op de welkomstpagina ook erg bemoedigend:

"Deze site geeft een overweldigende hoeveelheid informatie over het overgangsproces waarin wij nu verkeren, het transformatieproces van mens en wereld, het ascensionproces zoals het ook wel wordt genoemd. Het is het veranderingsproces van zowel de fysische werelden als de werkelijkheden van bewustzijn: de spirituele, mentale en emotionele werelden of dimensies. Het gaat over een bewustzijnssprong, een evolutiesprong uit ons geisoleerde en verdeelde bestaan, naar een verenigde, harmonische samenleving, naar een Nieuwe Aarde. Dit proces staat onder leiding van de Hoogste Spirituele Werelden (het goddelijk plan) en wordt begeleid door onze Galactische Ruimtebroeders uit diverse werelden. Binnenkort zullen hierover belangrijke officiele aankondigingen worden gedaan. Ter zijner tijd, na een periode van onthullingen over onze ware geschiedenis, zullen wij opnieuw de wezens uit spirituele en galactische werelden fysiek ontmoeten. Een eerste contact missie staat op het programma."

Tja, de naam die hij/zij gebruikt geeft al iets aan van 'ik zweef en sta niet met beide benen in het heden'.
  donderdag 18 oktober 2001 @ 01:44:43 #148
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_1934712
quote:
Op donderdag 18 oktober 2001 01:06 schreef FuTilE het volgende:

[..]

Nou, gewoon Evert, daar had ik het dus ook niet over. Ik bedoelde de bewijzen die aangedragen werden tot 6 a 7 dagen na de ramp....

Hier staat een deel ervan.. Niet uitgewerkt oid, maar het is een opsomming van de dingen die ik las, zag en hoorde na de aanslagen... En daar kloppen toch een aantal dingen niet aan imho. En dat vind ik nu nog steeds... Dat bedoelde ik met uitgestippeld hollywood-cncept...

Theorieen over de mogelijke daders..

Dringt het nog steeds niet tot je door dat het niet verstandig zou zijn alle bewijzen openbaar te maken (dan kan Bin Eikel leren van wat hij fout gedaan heeft?)
pi_1934799
quote:
Op donderdag 18 oktober 2001 01:40 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:

[..]

kewle welkomst pagina he?

NEE die gebruik ik niet als bron (je doet net alsof ik de hele dag van deze site aan het citeren ben).
Indien je mijn vorige post had gelezen zou je hebben gezien dat ik reeds had gewaarschuwd voor dergelijke intro's, UFO's , buitenaardsen en andere Galactische Ruimtebroeders bullshit.

Een goede vriendin mailde mij dit en zei dat indien ik de prietpraat over UFO's etc. voor lief wilde nemen er interessante dingen op te lezen waren.

Ik moet bekennen dat deze site een hoog irritatie-gehalte heeft (David Icke ), maar er staan ook wel wat stukken op die ik (ik weet het jij niet) de moeite waard vind, zoals oa hetgeen ik geplaatst heb in dit topic: Een schreeuw om gerechtigheid.

En zo zijn er nog wel wat dingen die ik de moeite waard vind, en that's all.
Ik had je deze site willen besparen, maar met name het feit dat je mij ervan begon te beschuldigen een anti-semitsche site aan te hangen (ik vond dat echt een walgelijke beschuldiging en dit is tevens de reden waarom ik niet gereplyd heb op je post) dwong mij ertoe de site te plaatsen, ik heb liever dat je me uitmaakt voor een aanhanger van een Galactische Ruimtebroeders site als hetgeen je eerder deed.

Nee Batawu-Griekgriek, al die onzin die er staat over transcalactische werelden of whatever is eveneens niet mijn cup of tea.

donderdag 18 oktober 2001 @ 02:04:55 #150
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_1934811
quote:
Op donderdag 18 oktober 2001 02:02 schreef Cosma-Shiva het volgende:

[..]

kewle welkomst pagina he?

NEE die gebruik ik niet als bron (je doet net alsof ik de hele dag van deze site aan het citeren ben).
Indien je mijn vorige post had gelezen zou je hebben gezien dat ik reeds had gewaarschuwd voor dergelijke intro's, UFO's , buitenaardsen en andere Galactische Ruimtebroeders bullshit.

Een goede vriendin mailde mij dit en zei dat indien ik de prietpraat over UFO's etc. voor lief wilde nemen er interessante dingen op te lezen waren.

Ik moet bekennen dat deze site een hoog irritatie-gehalte heeft (David Icke ), maar er staan ook wel wat stukken op die ik (ik weet het jij niet) de moeite waard vind, zoals oa hetgeen ik geplaatst heb in dit topic: Een schreeuw om gerechtigheid.

En zo zijn er nog wel wat dingen die ik de moeite waard vind, en that's all.
Ik had je deze site willen besparen, maar met name het feit dat je mij ervan begon te beschuldigen een anti-semitsche site aan te hangen (ik vond dat echt een walgelijke beschuldiging en dit is tevens de reden waarom ik niet gereplyd heb op je post) dwong mij ertoe de site te plaatsen, ik heb liever dat je me uitmaakt voor een aanhanger van een Galactische Ruimtebroeders site als hetgeen je eerder deed.

Nee Batawu-Griekgriek, al die onzin die er staat over transcalactische werelden of whatever is eveneens niet mijn cup of tea.

Dus, de rest geloof je wel? Is dat niet selectief?
Wacht verder op nog wat antwoorden in andere topics. Morgen verder?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')