Statistiekjesquote:Hier zit je in het DIG-café. Je zit hier tussen de vaste gasten van DIG. Natuurlijk is het hier erg gezellig en zorgen we er met zijn allen voor dat het ook gezellig blijft. We hebben het hier over allerhande zaken en een vraag op zijn tijd kan natuurlijk ook. Gelukkig hebben we ook uitsmijters (QuietGuy, Slarioux en Lucille) voor het geval dat er een keertje ruzie is of er wat uit de hand loopt.
Een paar punten waar je goed op moet letten:discussie over moderatie hoort in het FB-topic. schelden, flamen, mensen belachelijk maken hoort niet. Ook niet ergens anders. probeer plaatjes zoveel mogelijk te resizen Geen gespam, geen ge-etter.
Je begrijpt het goed, dit is een van de vele delen van de slowchatreeks in DIG en er zullen er zeker nog wel meer komen.
Je kan velen van de vaste gasten ook vinden op IRC in het kanaal #DIG!
Nog een extra toevoeging:quote:
Game on!quote:DIG is al jaren een van de meest serieuze fora op Fok!. Met een niet aflatende rij van mods van kaliberheeft dit forum het volgehouden tussen de soms flink verbaggerde fora (sorry, collega's
).
Hoe dan ook, dat houden we graag zo, en het geldt ook voor slowchat. Daarom het vriendelijke verzoek om van deze reeks geen eindeloze "hoi/doei" reeks te maken. Ga niet smilie-chatten, maar probeer een leuk gesprek te houden. Geen eindeloze gesprekken over de kat van de buren en weet ik wat. Slowchat moet een toevoeging zijn op ons chat-kanaal. En als dat niet lukt, dan gaat deze reeks gewoon weer dicht.
Het heet niet voor niets slowchatten. Het kanaal #DIG is een kanaal waar het serieuze en het lollige elkaar goed in stand houden. Laten we er voor zorgen dat dat hier ook kan.
ahaquote:Op donderdag 26 mei 2005 19:02 schreef SHERMAN het volgende:
@ MS
Als je 2000 hits hebt, waarvan 1000 van dat topic dan doe je het volgende:
1000/2000= 0,5
0,5*100= 50%
50% procent van de hits komt uit dat topic.
quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:01 schreef Sjowhan het volgende:
En iets weer in de vorm van een post zodat hij in mijn MyAT staat
ben het er mee eensquote:Op donderdag 26 mei 2005 20:03 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je kan ook zoals stuart posten
Stuart: Ik ben het er mee eens
Oh nee das elke post van stuart![]()
tja shit happensquote:Op donderdag 26 mei 2005 21:14 schreef Godlike02 het volgende:
Is het is ergens leuk
en dan zijn julie nergens
Ik ben genoemd op scholieren.com
ik moet toch wat kunnen doen op school morgen...quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:23 schreef Sanne het volgende:
Wíl je daar mee lullen dan?
Kijk mij is stuur zijnquote:Op donderdag 26 mei 2005 21:32 schreef Sanne het volgende:
In mijn tijd he, moest je je op school nog zonder internet vermaken.
Het lijkt wel 100 jaar geleden
quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:32 schreef Sanne het volgende:
jaa heel stuurquote:Op donderdag 26 mei 2005 21:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Kijk mij is stuur zijn
Ik ben genoemd op scholieren.com![]()
In mijn tijd ook alquote:Op donderdag 26 mei 2005 21:32 schreef Sanne het volgende:
Sinds wanneer laat jij kans voorbij gaan om niet te reageren?quote:
Sinds ik me helemaal suf heb gelachen om een bepaald topicquote:Op donderdag 26 mei 2005 21:37 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Sinds wanneer laat jij kans voorbij gaan om niet te reageren?
en sinds wanneer ben je weer online?
ik kan het zo na rekenen met dit topic: Fok!Postings - De Dagcijfers #20quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:51 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel ik heb vandaag
Weet ikquote:Op donderdag 26 mei 2005 21:52 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kan het zo na rekenen met dit topic: Fok!Postings - De Dagcijfers #20
dat moet zijn : Fok!Totals - De Stand #29quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:52 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kan het zo na rekenen met dit topic: Fok!Postings - De Dagcijfers #20
Hello Sannequote:
Hawai geweest?quote:
Nog gelukt met het berekenen dan?quote:
niet wakker genoeg voor, morgen op school doen...quote:
Alleen leuke/mooie meisjes mogen Sanne heten.quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:59 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Hello Sanne
Zit een Sanne bij mij op school.
Mooi meisje.
quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:06 schreef Sanne het volgende:
[..]
Alleen leuke/mooie meisjes mogen Sanne heten.
* SHERMAN mompelt iets over bewijs enzo dan...quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:06 schreef Sanne het volgende:
[..]
Alleen leuke/mooie meisjes mogen Sanne heten.
* Godlike02 mompelt iets over fotoboek enzoquote:Op donderdag 26 mei 2005 22:09 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
* SHERMAN mompelt iets over bewijs enzo dan...
* SHERMAN mompelt iets over luiheid...quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:10 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
* Godlike02 mompelt iets over fotoboek enzo
* Godlike02 mompelt iets over http://fotoboek.fok.nl/sannequote:Op donderdag 26 mei 2005 22:12 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
* SHERMAN mompelt iets over luiheid...
quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:13 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
* Godlike02 mompelt iets over http://fotoboek.fok.nl/sanne
quote:Doorzoek de database voor je favoriete FOK!ker opnieuw
De zoekstring moet uit minimaal twee karakters bestaan. Klik hier om opnieuw te zoeken.
Ach maakt niet uit!quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:14 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
[..]
Heb er net gekeken, maar toch iets te oud voor mij denk ik.
quote:
* SHERMAN mompelt iets over onder de 11 en er boven enzoquote:
onder de 11quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:17 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
* SHERMAN mompelt iets over onder de 11 en er boven enzo
quote:
denk je...??quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:14 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
[..]
Heb er net gekeken, maar toch iets te oud voor mij denk ik.
heb al 12 jaar een gazellequote:Op donderdag 26 mei 2005 22:21 schreef Sanne het volgende:
En ik heb ook een Batavus! Een hele mooie zelfs!
Onder de 11 rekt van zelf, boven de 11 scheurt van zelf.quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
onder de 11![]()
Dr boven![]()
Ps: hoe gingen je examens?
Of ze moet opgepakt willen worden als pedofiel.quote:
Onder de achttien doe ik niet.quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:23 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Of ze moet opgepakt worden als pedofiel.![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:23 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Of ze moet opgepakt worden als pedofiel.![]()
Dan mag je mij voorbij lopen.quote:
Ik had je moeder kunnen zijnquote:
Gezellig.quote:
Dat wordt me echt te gek hoor.quote:
quote:
Ben jij net als Slar?quote:
Alsof ie hier zomaar langs komt om ff te lezen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:46 schreef mschol het volgende:
[..]
nee hoor..
ik behoed ons voor een bezoek van slar
you never know...quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:46 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Alsof ie hier zomaar langs komt om ff te lezen.
volgens mij is er maar weinig nuttihs te melden..quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:01 schreef SHERMAN het volgende:
Dus.
Ben net met mijn kop tegen de deur aan gelopen toen ik wat schepijs wilde gaan halen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:03 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij is er maar weinig nuttihs te melden..
shit happens..quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:06 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ben net met mijn kop tegen de deur aan gelopen toen ik wat schepijs wilde gaan halen.![]()
Blijkbaar.quote:
Maar het ijs was wel lekker.quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:06 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ben net met mijn kop tegen de deur aan gelopen toen ik wat schepijs wilde gaan halen.![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:08 schreef Godlike02 het volgende:
Oh!!
Ik heb nog peren ijsjes
Misschien zo maar eentje nemen om af te koelen
Ik stap zo in de auto en rij naar de pompquote:Op donderdag 26 mei 2005 23:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Moet je dr ook 1 pakken
Zo een pal moet je alijd hebben liggen vind ik
TRsute.quote:
De rest van de bak ?quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:13 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
TRsute.
Heb net de rest van de bak maar gehaald
Daarom moet je ze in huis hebbenquote:Op donderdag 26 mei 2005 23:13 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik stap zo in de auto en rij naar de pomp
Daar hebben ze altijd ijs, maar als ik dan terugkom heb ik misschien geen parkeerplaats.
Dat is het niet waard...
Misschien pak ik wel effe een biertje...
quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Daarom moet je ze in huis hebben
En rustiger gaan wonen
IJs.quote:
quote:
Waar ga je wonen?quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:18 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]Ben woningzoekende, met de 2e baby moet mijn computer kamer leeg, wat betekend dat ik een kamer te weinig heb...
Moet dus een groter huisje...
En rustiger idd... Eigen oprit / garage.... Maarja zal er wel niet in zitten, ben namelijk een starter enzo...
Is al op.quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:19 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]Owja, was een beetje ... in de war ofzo
succes morge met je tentamenquote:Op donderdag 26 mei 2005 23:27 schreef SHERMAN het volgende:
Ik ga naar bed.
Een goedenacht dames en heren.
Dankje, en het is Engels dus gaat wel goed komen denk ik.quote:
In een dorpje, of een wijk in groningen waar ik zelf ben opgegroeid. Iig iets rustiger dan nu, zit zowat midden in de binnenstad...quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Waar ga je wonen?
Of waar wil je wonen ?
[zeurmode]quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:26 schreef Godlike02 het volgende:
Mogguh mensjes!
ik ben lekker uitgeslapen
jullie ook?
Slaap je onder een platdak?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:29 schreef VeerMans het volgende:
[..]
[zeurmode]
Nee, het was te warm
[/zeurmode]
Ik slaap onder een plat dakquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:30 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Slaap je onder een platdak?
20 pc's in je kamer?
Zon de hele dag op je kamer?
Hoe komt het dan?
nee, kwart over 8 was ik weer op de fiets richting werkquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:26 schreef Godlike02 het volgende:
Mogguh mensjes!
ik ben lekker uitgeslapen
jullie ook?
Ik zie maar 1 oplossing!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:32 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Ik slaap onder een plat dak
Mijn huis stamt uit 1906 (dat is in 15min opgewarmd door die lavabal)
1 pc in mijn kamer (maar die is uit met dit weer)
Zon de hele dag op mijn kamer
Daar door komt het
Tis net afquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik zie maar 1 oplossing!
En dat is toch echt verhuizen
das echt lullgiquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:32 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Ik slaap onder een plat dak
Mijn huis stamt uit 1906 (dat is in 15min opgewarmd door die lavabal)
1 pc in mijn kamer (maar die is uit met dit weer)
Zon de hele dag op mijn kamer
Daar door komt het
Ja dan akn jet het voor een mooie prijs weg doenquote:
Airco kan wel is herrie makenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:37 schreef VeerMans het volgende:
Tis een huurhuis dus ik schiet er weinig mee op als ik eruit ga de verhuurder zal er inderdaad wel blij van worden dan.
Ik denk dat ik toch voor de airco optie ga (lang leve het luxe westen)
Ja heerlijk, gister toen ik thuis kwam alle ramen open gezet en 't was zowaar te doen bovenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Mogguh QG
Jij wel lekker geslapen?
Hoest op je werk eigenlijk?
Een poes?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:46 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Ja heerlijk, gister toen ik thuis kwam alle ramen open gezet en 't was zowaar te doen boven
En druk op 't werk, en ik heb een nieuw speeltje sinds gisteravond
Aan de reactie snelheid te zien nietquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:01 schreef VeerMans het volgende:
Is de cpu van zo'n ding nog een beetje snel?
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Aan de reactie snelheid te zien niet![]()
400 mHzquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:01 schreef VeerMans het volgende:
Is de cpu van zo'n ding nog een beetje snel?
Nee dat wist ik niet!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:21 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
400 mHz
Ow en ik reageer niet snel, zit op m'n werk, en zit helemaal niet met een MDA te spelen
(wisten jullie dat er worms world party voor bestaat?)
Op mijn PDA crashde die altijdquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:21 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
400 mHz
Ow en ik reageer niet snel, zit op m'n werk, en zit helemaal niet met een MDA te spelen
(wisten jullie dat er worms world party voor bestaat?)
Ciao !quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:40 schreef Sjowhan het volgende:
Sow.. even wat installatie en probleempjes gaan oplossen bij een externe klant.. doeiiii
Sterkte!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:40 schreef Sjowhan het volgende:
Sow.. even wat installatie en probleempjes gaan oplossen bij een externe klant.. doeiiii
~quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:30 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als of het lang zoeken is![]()
Je kon ook gewoon goedemorgen zeggen!
Altijd op vrijdagquote:
Je bent gewoon fok verslaafdquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:57 schreef Sanne het volgende:
Ik stel het nog even uit, het naar buiten gaan
Classicquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:58 schreef mschol het volgende:
zo eff simcity classic spelen op school:
http://simcity.ea.com/play/simcity_classic.php
Moi?quote:
Roddels?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:01 schreef Sanne het volgende:
[..]
Moi?![]()
Nee tis hier ook een beetje druk op MSN. Vervul af en toe een Riagg functie heb ik wel eens het idee![]()
Ze werden idd steeds moelijker. Maar die graphics he...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:01 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Classic![]()
Die was altijd zooo makkelijk![]()
Altijd leukquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:58 schreef mschol het volgende:
zo eff simcity classic spelen op school:
http://simcity.ea.com/play/simcity_classic.php
Dat heb je altijd toch?quote:
Gezeikquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:10 schreef Sanne het volgende:
By the way Godt, msn regels tellen niet in de totals hier.
quote:
goedemorgenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:30 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als of het lang zoeken is![]()
Je kon ook gewoon goedemorgen zeggen!
ken datquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:59 schreef Sanne het volgende:
SimCity
ik ga alleen altijd failliet als ik geen cheats gebruik
mwuhaa jewel...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:06 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Altijd leuk. En lukt het nog een beetje?
Ik heb net ook even geprobeerd, maar die liveversie reageert behoorlijk traag.quote:
die heb ik ook op me laptop staanquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:23 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik heb net ook even geprobeerd, maar die liveversie reageert behoorlijk traag.Ach vanmiddag maar weer verder gaan met SC4
moeilijker kwam vooral doordat er extra opties inkwamen (3levels zones, extra type transport etc)quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:02 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ze werden idd steeds moelijker. Maar die graphics he...![]()
Ik zit meestal rond de 8,5%. Alleen bij industrie vraag ik minstens 9%.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:30 schreef Sanne het volgende:
Maar hoe hoog moet je die belastingen in hemelsnaam maken om een beetje een leuke winst te maken zodat je weer kunt investeren? Ik eindig al snel met een flinke vuilnisplaats waar ik zowat verpllicht ben de shit van de buren te accepteren om nog enige vorm van inkomsten te hebben. Om over de kernreactor maar niet eens te beginnen...![]()
dat is idd ook lastig; ik verlies meer geld dan er binnenkomtquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:30 schreef Sanne het volgende:
Maar hoe hoog moet je die belastingen in hemelsnaam maken om een beetje een leuke winst te maken zodat je weer kunt investeren? Ik eindig al snel met een flinke vuilnisplaats waar ik zowat verpllicht ben de shit van de buren te accepteren om nog enige vorm van inkomsten te hebben. Om over de kernreactor maar niet eens te beginnen...![]()
ik heb een kamer op het zuiden (geloof ik), 2/3 van de dag zit ik dus in de zon, daarnaast is het een kamer van een huis uit 1930, enige ramen die open kunnen zijn balkondeuren naar het balkon toe..quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:17 schreef Sanne het volgende:
Hier valt het binnen nog steeds mee met de hitte.
hier ook een huis uit die tijd, maar wel wat vernieuwd hoorquote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:21 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ik heb een kamer op het zuiden (geloof ik), 2/3 van de dag zit ik dus in de zon, daarnaast is het een kamer van een huis uit 1930, enige ramen die open kunnen zijn balkondeuren naar het balkon toe..
Standaard warm hier dus, al schijnt de zon maar even..
kat ligt hier beneden lekker in schaduw te slapen, lui beestquote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:20 schreef Sanne het volgende:
Lamellen dicht op een kiertje na voor de kat die heerlijk ligt te soezen.
Kijk dat scheelt, ik heb geen kamer maar een heel huis tot mijn beschikking.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:21 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ik heb een kamer op het zuiden (geloof ik), 2/3 van de dag zit ik dus in de zon, daarnaast is het een kamer van een huis uit 1930, enige ramen die open kunnen zijn balkondeuren naar het balkon toe..
Standaard warm hier dus, al schijnt de zon maar even..
ik heb vorig jaar er al aan zitten te denken om maar een airco ding aan te schaffenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:22 schreef Sanne het volgende:
[..]
Kijk dat scheelt, ik heb geen kamer maar een heel huis tot mijn beschikking.
Kan altijd nog even alles tegen elkaar open zetten.
Nog een voordeel van op jezelf / samen wonenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:22 schreef Sanne het volgende:
[..]
yup; wil echt niet meer terug naar mams hoor!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:59 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Nog een voordeel van op jezelf / samen wonen
Trouwen?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:22 schreef Sanne het volgende:
[..]
yup. Een zojuist simlockvrije MDA III oftewel de QTEK 9090quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:55 schreef mschol het volgende:
hmm een MDAversie3???
wou ff alternativce PI testenquote:
Leg uit!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:52 schreef Jump het volgende:
[..]
wou ff alternativce PI testen
edit: nu gaat ie wel
edit2: maar niet meer na edit
quote:
Wat hij zegt.quote:
daar heb je een punt.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:20 schreef Sjowhan het volgende:
Tss.. lekker zweten, en daarna met zijn tweetjes onder de douche, niets mis mee
ejquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:41 schreef SHERMAN het volgende:
Ik kan jullie ook niet alleen laten he? Gaat meteen weer over sex.:N
PI enzo.quote:
afgerond is het nog steeds hetzelfdequote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:48 schreef SHERMAN het volgende:
PI = 3.14159265
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:01 schreef SHERMAN het volgende:
Je doet je ondertitel wel weer eer aan he.
Maar wel in de diepvries.quote:
Ik de diepvries.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:23 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer lekker. Ik moet het vlees gaan vullen. Dus ook dichtbij de koelcellen
Dan heb je nog even een uurquote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:39 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik de diepvries.
Alleen niet om 12uur maar om 13uur, begin altijd om 13uur dus ik snap niet hoe ik ineens aan 12uur kom.
Nog een uur met jou.quote:
Gezellig.quote:
Al die kut herrie.quote:
Dat word ene heel gezellig uur bedoel ik hoor.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:46 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb je net aan mn lijstje toegevoegd
Je kan dr ook weer af![]()
Ik ga dat uur alleen niet reddenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:46 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Dat word ene heel gezellig uur bedoel ik hoor.
Is ook niet gezellig.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:52 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ga dat uur alleen niet redden
Zo even de stad in
Renee zeker ookquote:
Klopt ze vriendin heet reneequote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:24 schreef Sjowhan het volgende:
Renee is QG's vriendin?
yupsquote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:33 schreef Athena_Olympus het volgende:
ik was aan het koken hoor
ik ben onschuldig
waddan?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:33 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
yupsen ik heb weer lekker gegeten vandaag
![]()
Ja had twee vriendinnen op visitequote:Op zondag 29 mei 2005 09:58 schreef mschol het volgende:
[..]
ow prima avond gehad, gelachuh met film
en jij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |