Als het werkt onder je behaarde oksels waarom dan niet op je behaarde kont wangen?quote:
hé hoe weet je dat ik een behaarde kont hebquote:Op donderdag 26 mei 2005 18:49 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Als het werkt onder je behaarde oksels waarom dan niet op je behaarde kont wangen?![]()
gokjequote:Op donderdag 26 mei 2005 18:50 schreef -Lay-Z- het volgende:
[..]
hé hoe weet je dat ik een behaarde kont heb
quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:42 schreef -Lay-Z- het volgende:
Hoi!!
wat kan je hieraan doen??
vandaag had ik er enorm veel last van![]()
ik had zelfs een plet van 10cm lang en 4cm breed op mijn broek, gewoon zweet van mijn bilspleet
is vrij irritant moet ik zeggen![]()
Je durft er in iedergeval mee voor de dag te komenquote:Op donderdag 26 mei 2005 18:56 schreef -Lay-Z- het volgende:
aan de reacties hier te zien, zou ik haast denken dat ik de enige persoon op aarde ben die er last van heeft
ik wil er gewoon vanaf.quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:57 schreef Flyingdutchman het volgende:
[..]
Je durft er in iedergeval mee voor de dag te komen![]()
Ik heb het ook weleens gehadquote:Op donderdag 26 mei 2005 18:56 schreef -Lay-Z- het volgende:
aan de reacties hier te zien, zou ik haast denken dat ik de enige persoon op aarde ben die er last van heeft
Afvegen met een handdoek ofzoquote:
we zouden een meet moeten organiserenquote:Op donderdag 26 mei 2005 19:10 schreef ForumGek het volgende:
Ja hoe kom je hier vanaf?
Ik heb het ook
Geen 10 * 4, maar toch voelt het niet fijn !
Ohja, je kan donkere broeken aan doen, geen lichtbruine corduroy zoals ik vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |