Jij bent echt geilquote:Op zaterdag 28 mei 2005 22:13 schreef Sylvana het volgende:
ik vind het erg geil om bekeken te worden tijdens de sexEn vind het ook erg geil om anderen bezig te zien, ook als mijn vriend met een ander neukt vind ik dat geil om te zien
quote:Op zondag 29 mei 2005 01:38 schreef Xebrozius het volgende:
"Kun je haar niet beter in d'r nek zoenen? Trouwens, het ritme van jullie heupen is niet synchroon. Waarom probeer je geen ander standje?".
geloof je het zelf dat een kind van5 zoiets zegtquote:Op zondag 29 mei 2005 01:38 schreef Xebrozius het volgende:
Ooit kwam mijn neefje van 5 de kamer binnenlopen terwijl ik mijn vriendin aan het neuken was...
"Kun je haar niet beter in d'r nek zoenen? Trouwens, het ritme van jullie heupen is niet synchroon. Waarom probeer je geen ander standje?".
Gek werd ik er van.
nou ik ken kinderen van 5 (ooit stage gelopen op een aantal grote basisscholen voor opleiding administratie), en die hebben me soms toch een grote bek, alsof ze al volwassen zijnquote:Op zondag 29 mei 2005 12:22 schreef Sylvana het volgende:
[..]
geloof je het zelf dat een kind van5 zoiets zegt![]()
Ja, kinderen van 5 hebben soms wel een grote bek, maar ik geloof echt niet dat kinderen van 5 zeggen dat hun heupen niet synchroom gaan en dat ie een ander standje moet doenquote:Op zondag 29 mei 2005 12:42 schreef garreth82 het volgende:
[..]
nou ik ken kinderen van 5 (ooit stage gelopen op een aantal grote basisscholen voor opleiding administratie), en die hebben me soms toch een grote bek, alsof ze al volwassen zijn
nou ik ken genoeg wijsneuzen van 5, die zonder te blozen zulke opmerkingen eruit blèrrenquote:Op zondag 29 mei 2005 12:44 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja, kinderen van 5 hebben soms wel een grote bek, maar ik geloof echt niet dat kinderen van 5 zeggen dat hun heupen niet synchroom gaan en dat ie een ander standje moet doen
laat jij je ook neuken door anderen terwijl je vriend kijkt??quote:Op zaterdag 28 mei 2005 22:13 schreef Sylvana het volgende:
ik vind het erg geil om bekeken te worden tijdens de sexEn vind het ook erg geil om anderen bezig te zien, ook als mijn vriend met een ander neukt vind ik dat geil om te zien
ja, heb een vriend gehad die het erg geil vond om te zien hoe ik geneukt werdquote:Op zondag 29 mei 2005 22:08 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
laat jij je ook neuken door anderen terwijl je vriend kijkt??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |