Jij wisselt nooit van hand?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 08:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Doe ik niet aan, dus nee, ik ken het niet
K*t weer te laat om mee te doen in de rage!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 08:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
heb jij nog een glazen?
Je weet toch, plastic fantastic![]()
Je zal altijd achter blijven lopen, maar dat wist je zelf ook al gezien je nickquote:Op vrijdag 27 mei 2005 08:57 schreef achterdeur het volgende:
[..]
K*t weer te laat om mee te doen in de rage!![]()
En zo zal je altijd achter blijven lopen, als het nu al zo gaat; op jouw leeftijd..quote:Op vrijdag 27 mei 2005 08:57 schreef achterdeur het volgende:
[..]
K*t weer te laat om mee te doen in de rage!![]()
Waarom zei ik op hetzelfde moment, dezelfde zin?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 08:58 schreef Megter het volgende:
[..]
Je zal altijd achter blijven lopen, maar dat wist je zelf ook al gezien je nick
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 08:58 schreef Megter het volgende:
[..]
Je zal altijd achter blijven lopen, maar dat wist je zelf ook al gezien je nick
Vandaar die kluisquote:Op vrijdag 27 mei 2005 08:58 schreef achterdeur het volgende:
[..]
Joo sander![]()
Ik loop stage @ Solid Partners
Omdat je een latente trage homo bentquote:Op vrijdag 27 mei 2005 08:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waarom zei ik op hetzelfde moment, dezelfde zin?
Maar met medewerkers als jij, geen flexible solutionsquote:Op vrijdag 27 mei 2005 08:58 schreef achterdeur het volgende:
[..]
Joo sander![]()
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 08:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar met medewerkers als jij, geen flexible solutions
Komt me bekent voor.. waar zit dat?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 08:58 schreef achterdeur het volgende:
[..]
Joo sander![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |