quote:Op zondag 29 mei 2005 14:56 schreef MaRySe het volgende:
Als ze een bil heeft met putten waar je poffertjes in kan bakken
Ik weeg meer dan 60 kilo en ik ben niet dikquote:Op zondag 29 mei 2005 17:43 schreef Aargh het volgende:
Een vrouw is te dik als ze meer dan 60 kilo weegt. Punt.
Hangt er vanaf hoe groot je bentquote:Op zondag 29 mei 2005 17:45 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik weeg meer dan 60 kilo en ik ben niet dik
Sukkelquote:Op zondag 29 mei 2005 17:43 schreef Aargh het volgende:
Een vrouw is te dik als ze meer dan 60 kilo weegt. Punt.
Kan ook heel knap zijnquote:Op zondag 29 mei 2005 19:12 schreef Classic-PC het volgende:
[..]
SukkelDaar sta je dan met je annorexia reus van 2 meter en 60 kilo
Om over de staat maar niet te sprekenquote:Op zondag 29 mei 2005 19:29 schreef Madirk het volgende:
als je de afstandsbedienig terugvind onder haar 4e "love handle"
Zulke gasten zouden gewoon verplicht in een psygiatrische inrichting opgenomen moeten worden...quote:
feeder-creatiesquote:Op zondag 29 mei 2005 20:00 schreef boekenworm het volgende:
[..]
Zulke gasten zouden gewoon verplicht in een psygiatrische inrichting opgenomen moeten worden...![]()
hoe willen ze binnenkomen?quote:Op zondag 29 mei 2005 20:00 schreef boekenworm het volgende:
[..]
Zulke gasten zouden gewoon verplicht in een psygiatrische inrichting opgenomen moeten worden...![]()
Gewoon zo laten?quote:Op zondag 29 mei 2005 20:04 schreef boekenworm het volgende:
Hallo, wat een kosten gaat dat geven als zo'n geval ziek word. Wettelijk gezien moeten ze behandeld worden. Nou... geef ze psygische hulp om van hun BED af te komen en hun emoties gezond te uiten, en om af te vallen.
Dat mens ligt gewoon de hele dag op bed en krijgt 10 keer per dag junkfood te eten.quote:Op zondag 29 mei 2005 20:06 schreef boekenworm het volgende:
Gatver...
Het is slecht voor de economie en het straatbeeld.
En zulke mensen lopen maar uitkeringen te trekken die beter naar echt ziekte mensen kan gaan...quote:Op zondag 29 mei 2005 20:07 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Dat mens ligt gewoon de hele dag op bed en krijgt 10 keer per dag junkfood te eten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |