Het slaat echt helemaal nergens op.
Liefs,
Helga
quote:Ach , niemand die het ziet. Trouwens het feit dat we nu weten dat je ook soms wijdbeens met de broek op de enkels op het toilet zit doet je image toch al geen goed.
Op zondag 14 oktober 2001 01:48 schreef Helga het volgende:
Dat vind ik vies lieverd, de as tussen m'n benen door aftikken in de pot? Bah...Liefs,
Helga
quote:Ik zou eerst een plasje gaan doen, zodat U daarna des te lekkerder van Uw sigaretje kunt genieten...
Op zondag 14 oktober 2001 01:34 schreef Helga het volgende:
...Eerst een plasje plegen of toch nog maar een sigaretje opsteken?
quote:Bróek?
Op zondag 14 oktober 2001 01:52 schreef Topic het volgende:[..]
Ach , niemand die het ziet. Trouwens het feit dat we nu weten dat je ook soms wijdbeens met de broek op de enkels op het toilet zit doet je image toch al geen goed.
Dus wat let je.
Komop wees jezelf. Doe eens lekker ordinair.
quote:Sorry ; Slip en de plooirok omhoog.
Op zondag 14 oktober 2001 01:52 schreef Helga het volgende:[..]
Bróek?
Als u je broek uit kunt doen kan het ook met die sigaret!
quote:Ik zou persoonlijk eerst een plasje opsteken, een sigaretje kun je altijd nog plegen.
Bedankt,
Helga
Het is dat ik niet ook anders zou ik het gaan oefenen, zou een uitkomst zijn!
quote:Die Tong toch! Een jaartje ouder, maar ook een jaartje joliger! Daar drinken we op! (Maar niet teveel want dan moet ik wéér!!!!)
Op zondag 14 oktober 2001 01:55 schreef tong80 het volgende:[..]
Ik zou persoonlijk eerst een plasje opsteken, een sigaretje kun je altijd nog plegen.
quote:Sinds ik internet heb weet ik dat sanitair ontspannen en genot voor een hoop wereldburgers synoniem zijn.
Op zondag 14 oktober 2001 01:57 schreef Helga het volgende:
Dat lucht op... Wat een onderwerp hè, jongens! De volgende keer ga ik toch echt eerst sanitair ontspannen en pas daarna mijn genot inhaleren. Dilemma's, dilemma's!!!Bedankt,
Helga
grtz,
-Maverick-
quote:Stoppen? Maar, maar, maar, weet je wel hoeveel liter urine een mens per jaar afscheidt? Ik hoop toch nog even op mijn huidige gewicht te blijven. Het is geen kwestie van: we duwen een kurk erin en klaar is Klara...
Op zondag 14 oktober 2001 01:58 schreef -Maverick- het volgende:
gewoon stoppen..
scheelt een hoop geld en ongemakken...
![]()
grtz,
-Maverick-
Liefs,
Helga
quote:Stoppen met plassen???
Op zondag 14 oktober 2001 01:58 schreef -Maverick- het volgende:
gewoon stoppen... -Maverick-
Lekker makkelijk ben jij. Nu slaat mijn bijdehante opmerking nergens meer op...
quote:Dit zou in jouw geval uberhaupt onmogelijk zijn gezien je helga heet en geen Klara
Op zondag 14 oktober 2001 02:00 schreef Helga het volgende:
Het is geen kwestie van: we duwen een kurk erin en klaar is Klara...
[Dit bericht is gewijzigd door -Maverick- op 14-10-2001 02:06]
quote:Dat is een waarheid als een koe...
Op zondag 14 oktober 2001 02:05 schreef -Maverick- het volgende:[..]
Dit zou in jouw geval uberhaupt onmogelijk zijn gezien je helga heet en geen Klara
![]()
![]()
quote:
Op zondag 14 oktober 2001 02:06 schreef Helga het volgende:[..]
Dat is een waarheid als een koe...
[Dit bericht is gewijzigd door Topic op 14-10-2001 02:10]
quote:Je moet ook niet zoveel bijdehandjes eten Helga... daarvan moet je alleen maar weer meer naar het toilet..
Op zondag 14 oktober 2001 02:04 schreef Helga het volgende:
Maverick! Je hebt je bericht aangepast! Er stond dus eerst: Gewoon stoppen. En toen niets. En daardoor raakte ik verward. Vind je het gek op dit tijdstip? Van de weeromstuit moet ik bijna nog een keer...Lekker makkelijk ben jij. Nu slaat mijn bijdehante opmerking nergens meer op...
quote:Ja ja, wat een jolijt!
Op zondag 14 oktober 2001 02:11 schreef Bazyx het volgende:
Wat een joligheid weer, zo op de vroege zondagochtend..
Maar voor de mensen die het per se willen weten: ik heb net heerlijk gesast en ben inmiddels alweer drie sigaretten verder. Zeggen dat ik moet stoppen heeft weinig zin, aangezien de combinatie Rode Port en Belinda Menthol nu eenmaal onweerstaanbaar is...
quote:Niemand verplicht Helga te stoppen met sassen, sas maar lekker verder meid.
Op zondag 14 oktober 2001 02:19 schreef Helga het volgende:Maar voor de mensen die het per se willen weten: ik heb net heerlijk gesast en ben inmiddels alweer drie sigaretten verder. Zeggen dat ik moet stoppen heeft weinig zin
quote:Dan stop je toch vanaf het moment dat je strax uit bed komt?
Op zondag 14 oktober 2001 02:19 schreef Helga het volgende:[..]
Ja ja, wat een jolijt!
Maar voor de mensen die het per se willen weten: ik heb net heerlijk gesast en ben inmiddels alweer drie sigaretten verder. Zeggen dat ik moet stoppen heeft weinig zin, aangezien de combinatie Rode Port en Belinda Menthol nu eenmaal onweerstaanbaar is...
quote:En die huisgenoot rookte menthol sigaretten? Sorry, maar ik dacht echt dat dat iets was voor vrouwen zoals ik... Was hij misschien net zo fulltime homo als jij of zeg ik nu iets heel discriminerends? Niet zo bedoeld, alstublieft dankuwel...
Op zondag 14 oktober 2001 02:26 schreef Gboy27 het volgende:
Menthol sigaretjes... Bbbbbrrrrrrrr
Doet me denken aan de tijd dat ik nog stiekum moest roken, (ik was toen 13, 14) en voordat ik naar school ging sigaretjes stal van een huisgenoot...
Liefs,
Helga
quote:Met zo'n opmerking ben ik pas echt in mijn sas! Kusje voor de jarige job!
Op zondag 14 oktober 2001 02:22 schreef tong80 het volgende:[..]
Niemand verplicht Helga te stoppen met sassen, sas maar lekker verder meid.
quote:Lieve Helga, u heeft blijkbaar dit topic over het hoofd gezien, dan was nl het hele probleem in 1 keer opgelost: De Kattenbak
Goed, tijd voor dilemma nummer twee. Eerst een sigaret, en dan de tweede fles sherry aanbreken, of andersom? Nou ja laat maar ik ben even weg...
Morgen niet vergeten te verschonen.
[Dit bericht is gewijzigd door Topic op 14-10-2001 02:34]
quote:Ik woonde destijds in een kindertehuis... Ik moest als eerste opstaan omdat ik wel 20 kilometer moest fietsen om op school te komen... Dus als ik opstond had ik het rijk alleen om sigaretjes te stelen
Op zondag 14 oktober 2001 02:28 schreef Helga het volgende:En die huisgenoot rookte menthol sigaretten? Sorry, maar ik dacht echt dat dat iets was voor vrouwen zoals ik... Was hij misschien net zo fulltime homo als jij of zeg ik nu iets heel discriminerends? Niet zo bedoeld, alstublieft dankuwel...
Liefs,
Helga
quote:Ik ben bang van wel, lieverd... Mag ik je vriendelijk doch dringend adviseren in het vervolg zware javaanse jongens te roken? Misschien komt het dan nog goed. Alhoewel, Die Javaanse jongens kennende...
Op zondag 14 oktober 2001 02:33 schreef Gboy27 het volgende:
zou het door de mentholsigaretjes komen?)
quote:Ik dacht dat U rode Port aan het drinken was...
Op zondag 14 oktober 2001 02:32 schreef Helga het volgende:Goed, tijd voor dilemma nummer twee. Eerst een sigaret, en dan de tweede fles sherry aanbreken, of andersom? Nou ja laat maar ik ben even weg...
quote:Da's toch pijp tabak ???
Op zondag 14 oktober 2001 02:36 schreef Helga het volgende:[..]
Ik ben bang van wel, lieverd... Mag ik je vriendelijk doch dringend adviseren in het vervolg zware javaanse jongens te roken? Misschien komt het dan nog goed. Alhoewel, Die Javaanse jongens kennende...
quote:Open een topic: De menthol heeft me homo gemaakt!
Op zondag 14 oktober 2001 02:33 schreef Gboy27 het volgende:[..]
Ik woonde destijds in een kindertehuis... Ik moest als eerste opstaan omdat ik wel 20 kilometer moest fietsen om op school te komen... Dus als ik opstond had ik het rijk alleen om sigaretjes te stelen
(Ik wist toen nog niet dat ik ho was... zou het door de mentholsigaretjes komen?
)
*stopt snel z'n pepermuntje weg*
quote:Ik vind het best lekker om twee glaasjes naast elkaar te zetten en dan te denken: wie vindt mij het lekkerst? Wie wil het graagst bij mij naar binnen? En op zo'n punt ben ik nu beland. Het maakt me niet zoveel meer uit. De port staat inmiddels binnen handbereik, die tweede fles sherry volgt zodadelijk. Ach, ik kan morgen tóch uitslapen dus wat maakt het uit? Zolang ik nog geen fouten typ ga ik gewoon verder.
Op zondag 14 oktober 2001 02:38 schreef Gboy27 het volgende:[..]
Ik dacht dat U rode Port aan het drinken was...
Ik doe ook gek en open nog een flesje witte wijn...
Liefs,
Helga
quote:Nee lieverd...
Op zondag 14 oktober 2001 02:38 schreef Topic het volgende:[..]
Da's toch pijp tabak ???
quote:Met dit antwoord verdenk ik U ervan Margreet Dolman te zijn... of bent U haar zusje?
Op zondag 14 oktober 2001 02:41 schreef Helga het volgende:Ik vind het best lekker om twee glaasjes naast elkaar te zetten en dan te denken: wie vindt mij het lekkerst? Wie wil het graagst bij mij naar binnen? En op zo'n punt ben ik nu beland. Het maakt me niet zoveel meer uit. De port staat inmiddels binnen handbereik, die tweede fles sherry volgt zodadelijk. Ach, ik kan morgen tóch uitslapen dus wat maakt het uit? Zolang ik nog geen fouten typ ga ik gewoon verder.
Liefs,
Helga
quote:Dan heb ik je al die keren op laten pruimen dan ?.
Op zondag 14 oktober 2001 02:42 schreef Helga het volgende:[..]
Nee lieverd...
quote:Ik ben geen knuffelhomo gvd...
Op zondag 14 oktober 2001 02:39 schreef Berserker het volgende:Open een topic: De menthol heeft me homo gemaakt!
Wie weet was onze andere knuffelhomo ook aan de sigaret met een smaakje?
*stopt snel z'n pepermuntje weg*
quote:Nee, en ik vind Margreet afschuwelijk. Dankuwel. En gelukkig is alles goedgegaan, mijn laptop doet het nog. Ik ga even het een en ander verschonen, tot zodadelijk.
Op zondag 14 oktober 2001 02:44 schreef Gboy27 het volgende:[..]
Met dit antwoord verdenk ik U ervan Margreet Dolman te zijn... of bent U haar zusje?
Liefs,
Helga
quote:Pruimen? Nou nee, daar heb ik niet zoveel mee...
Op zondag 14 oktober 2001 02:45 schreef Topic het volgende:[..]
Dan heb ik je al die keren op laten pruimen dan ?.
quote:Is het gelukt Helga??? Waar schrok U nu zo van dat U een fles over Uw laptop kieperte? (Of bent U gewoon dronken, hi, hi)
Op zondag 14 oktober 2001 02:46 schreef Helga het volgende:Mijn laptop doet het nog. Ik ga even het een en ander verschonen, tot zodadelijk.
Liefs,
Helga
quote:Nee hooe ik ben helemaal niet dornken ik denk dat ik iets op straat hoorde waarvan ik schrok. Dat kan toch? Ik vind het wel jammer van die fles maar daar is ni weinig meer aan te doen denk ik. Helafs.
Op zondag 14 oktober 2001 02:57 schreef Gboy27 het volgende:[..]
Is het gelukt Helga??? Waar schrok U nu zo van dat U een fles over Uw laptop kieperte? (Of bent U gewoon dronken, hi, hi)
Helga
quote:En toen verder weinig ze zijn gewoon weggegaan. Zit ik hier met mijn telefoon paraat en ze lopen gewoon door! En her gebeurt hier al zo weinig
Op zondag 14 oktober 2001 03:04 schreef Gboy27 het volgende:[..]
... en toen?
quote:Je buren hebben FEEST en JIJ bent er niet bij ??
Op zondag 14 oktober 2001 03:03 schreef Helga het volgende:
ovierigens, en dat is minder eluk, ik hoor nu inderdaad allemaal nare dingen op straat. De buren hadden een feest en dat geeft niet, ze hadeen keurig gezegd dat het een lawaai zal wordne.
[Dit bericht is gewijzigd door Gboy27 op 14-10-2001 03:09]
quote:Nee nee ik had zelf een vriendin op visite. en je kunt toch moeilijk na twaalven aanbellen.. "hallo, hier is de buuv, is het nog gezellig?" De meeste mensen zijn dan toch toeterzat. Dat is niet leuk en bovendien vinden mijn buren me maar een raar mens. Dat ik het licht na twaalven nog aanheb (gebeurt zo'n zeven keer per week) gaat er bij hun niet in...
Op zondag 14 oktober 2001 03:06 schreef Topic het volgende:[..]
Je buren hebben FEEST en JIJ bent er niet bij ??
Waarom is een menselijk, warm persoon zoals jij niet bij een naburig feest ?? Heb je griep ofzo ??
quote:
Op zondag 14 oktober 2001 03:08 schreef Helga het volgende:... bovendien vinden mijn buren me maar een raar mens. Dat ik het licht na twaalven nog aanheb (gebeurt zo'n zeven keer per week) gaat er bij hun niet in...
quote:Ja lach maar! Maar in Amsterdam Zuid werkt iedereen (en ik lekker niet meer
Op zondag 14 oktober 2001 03:11 schreef Gboy27 het volgende:[..]
![]()
![]()
![]()
quote:Ja
Op zondag 14 oktober 2001 03:13 schreef Helga het volgende:[..]
Ja lach maar! Maar in Amsterdam Zuid werkt iedereen (en ik lekker niet meer
) dus gaan ze met de kippen op stok. Overigens ligt er nu iemand lallend op mijn stoep. Zla ik vragen of het goed met hem gaat?
Haal um ff binnen en laat hem/haar meeposten.
quote:Ik dank je de koekkoek! Al word ik een beetje simpel van dat geschreeuw. Weetje wat hij zingt: "come along now comalong with me comalong now comalong with me" en dat de hele tijd achter elkaar door. Ik vraag me af of ze wel een beetje leuke muziek hebben gedrraaid op dat feest.
Op zondag 14 oktober 2001 03:15 schreef Topic het volgende:[..]
Ja
Liefs,
Helga
Om maar weer eens bij een oude traditie aan teh aken
quote:JAAAAAAAAHHHHhhhh, leuk idee!!!
Op zondag 14 oktober 2001 03:15 schreef Topic het volgende:Ja
quote:O, dat geeft niet hoor... Ik heb slechts vier dagen met mijn hoofd boven het toilet gehangen en toen mijn huisarts mij vertelde dat het géén miltzuur was, was ik allang tevreden. Wat heb je nu in de aanbieding? Zoal?
Op zondag 14 oktober 2001 03:22 schreef Gboy27 het volgende:
BTW, sorry trouwens nog dat ik U die zure Hongaarse wijn aanbood verleden week...
Liefs,
Helga
quote:Ik ben gewoon de eenvoudige AH witte huiswijn aan het drinken...
Op zondag 14 oktober 2001 03:25 schreef Helga het volgende:O, dat geeft niet hoor... Ik heb slechts vier dagen met mijn hoofd boven het toilet gehangen en toen mijn huisarts mij vertelde dat het géén miltzuur was, was ik allang tevreden. Wat heb je nu in de aanbieding? Zoal?
Liefs,
Helga
Liefs,
Helga
quote:Pech !! Weer geen sex vanavond
Op zondag 14 oktober 2001 03:32 schreef Helga het volgende:
Overigens is mijn straatmuzikant plots verschwunden. Het is weer stil op straat.
Liefs,
Helga
En heel even is nu voorbij. DAAG!
Daag,
Helga
Edit: Maar jij bent een leuke jongen Gboy. Je mag mij altijd mailen op lieve_helga@yahoo.com
quote:Ik vraag me toch ernstig af welke sluis ze heeft aangedaan, die van Gent
Op zondag 14 oktober 2001 02:22 schreef tong80 het volgende:[..]
Niemand verplicht Helga te stoppen met sassen, sas maar lekker verder meid.
quote:Goed ik blijf otch nog even wakker nu Elizabeth er ineens is! Nee lieverd, niet de sluis van Gent. Die van het Jantje van Leiden vind ik leuker! Verforie ik typ ineens heel onbehouden en ik moet niezen van de belinda's. Als dat mar goed gaat!
Op zondag 14 oktober 2001 03:40 schreef ElizabethR het volgende:[..]
Ik vraag me toch ernstig af welke sluis ze heeft aangedaan, die van Gent
Liefs
HJelga
Helga... vinden de buren het niet vervelend dat er zo laat nog licht brandt?
quote:Zal ik eens wat verklappen, lieve Gelly? Of nee, dat doe ik de volgende keer...
Op zondag 14 oktober 2001 03:44 schreef gelly het volgende:
kom je hans en mireille nog wel eens tegen ?
quote:Na het debacle van dat malle feestje van mijn buren maakt het me eigenlijk niet meer fozeel uit wat meijn buren van mij vinden. En het licht brandt nog wel even geloof ik. Jeetje wat heb ik nee nieuwsbui ineens. Ik zie bijna sterretjes en dat alelmaal door een beetje alcoholl. Raar maar waar maar ik wind het erg rrappig p dit moement. Geef helga nog een sherry? O de fles dtaat recht voor mijn giechel@ is dat niet wat?
Op zondag 14 oktober 2001 03:45 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
* Jernau.Morat.Gurgeh ligt zich helemaal te bescheuren na het doorspitten van dit topic.Helga... vinden de buren het niet vervelend dat er zo laat nog licht brandt?
quote:Lieve Helga, klap eens uit de school!! Trek eens aan de Bel inda... Ik ben heel benieuwd
Op zondag 14 oktober 2001 03:45 schreef Helga het volgende:[..]
Zal ik eens wat verklappen, lieve Gelly? Of nee, dat doe ik de volgende keer...
quote:Nou voourtuit daar komen ze dan...
Op zondag 14 oktober 2001 03:47 schreef gelly het volgende:
hou me nou niet in spanning ....
quote:
Op zondag 14 oktober 2001 03:48 schreef Helga het volgende:[..]
Na het debacle van dat malle feestje van mijn buren maakt het me eigenlijk niet meer fozeel uit wat meijn buren van mij vinden. En het licht brandt nog wel even geloof ik. Jeetje wat heb ik nee nieuwsbui ineens. Ik zie bijna sterretjes en dat alelmaal door een beetje alcoholl. Raar maar waar maar ik wind het erg rrappig p dit moement. Geef helga nog een sherry? O de fles dtaat recht voor mijn giechel@ is dat niet wat?
Deze gaat in het archief en zal ongetwijfeld tegen u gebruikt worden.
quote:Niet zeuren
Op zondag 14 oktober 2001 03:49 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[..]
![]()
Deze gaat in het archief en zal ongetwijfeld tegen u gebruikt worden.
Al co holt de mens uit, en ook de schrijfstijl !!!
Maar ze blijft lief, onze Helga
[Dit bericht is gewijzigd door ElizabethR op 14-10-2001 03:51]
quote:
Op zondag 14 oktober 2001 03:49 schreef ElizabethR het volgende:[..]
Lieve Helga, klap eens uit de school!! Trek eens aan de Bel inda... Ik ben heel benieuwd
Da's weer een keer monitor schoonmaken. Ik moet het eens afleren om een slok te nemen op het moment dat ik een post zit te lezen.
Trek eens aan de Bel inda.... briljant!
Ja natuurlijk Hans, maar wij zijn toch altijd gul?
Tja, een kinderhand is gauw gevuld is het niet?
IS het niet! We gaan snel naar de reclame en dan vlug weer terug met Gelly die een nieuw kapsel krijgt met bijbehorende meekup. Hoera!
Hoera! Wat een feest! Hieperdepeip in de glorie!
Ja wat jij!
quote:Sorry
Op zondag 14 oktober 2001 03:51 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[..]
Da's weer een keer monitor schoonmaken. Ik moet het eens afleren om een slok te nemen op het moment dat ik een post zit te lezen.
Trek eens aan de Bel inda.... briljant!
Ben je al bekend met Swiffer????
quote:Doesnie!
Op zondag 14 oktober 2001 03:51 schreef ElizabethR het volgende:Al co holt de mens uit, en ook de schrijfstijl !!!
* Jernau.Morat.Gurgeh zet het bier ver weg.
Geen al te gekke dingen he ! Anders schrikt mijn dierbare wederhelft zich morgenvroeg een half ei !
[Dit bericht is gewijzigd door gelly op 14-10-2001 03:54]
quote:Ja. Maar dat werkt niet voor vocht. Helaas.
Op zondag 14 oktober 2001 03:52 schreef ElizabethR het volgende:[..]
Sorry
Ben je al bekend met Swiffer????
quote:Hoera, they're back
Op zondag 14 oktober 2001 03:52 schreef Hans_en_Mireille het volgende:
Zeg Hoera!
quote:Ej, je geeft er toch niet de brui aan Helga
Op zondag 14 oktober 2001 03:53 schreef Helga het volgende:
Jaja., als dat maar niet tegen mij wordt gebruit!
Ikwillutweten!!!!
quote:Je bent te laat! lees eens terug lieverd en je snapt het...
Op zondag 14 oktober 2001 03:53 schreef gelly het volgende:
nou ik zit er klaar voor hoor !Geen al te gekke dingen he ! Anders schrikt mijn dierbare wederhelft zich morgenvroeg een half ei !
quote:Mwah, dat weegt niet op tegen een lege dop, da's pas schrikken!!
Op zondag 14 oktober 2001 03:53 schreef gelly het volgende:
nou ik zit er klaar voor hoor !Geen al te gekke dingen he ! Anders schrikt mijn dierbare wederhelft zich morgenvroeg een half ei !
quote:Hoer A?
Op zondag 14 oktober 2001 03:54 schreef ElizabethR het volgende:[..]
Hoera, they're back
B is leuker.
quote:
Op zondag 14 oktober 2001 03:55 schreef Gboy27 het volgende:
Nu heb ik zo een gevoel dat de clonen uit de kast zijn getrokken...en het was zo gezellig...
Ej.
quote:Ik dacht altijd dat het juist gezelliger werd als mensen uit de kast kwamen.....
Nu heb ik zo een gevoel dat de clonen uit de kast zijn getrokken...en het was zo gezellig...
quote:IK bedoelde die post van dat figuur met die lange, moeilijke naam, die ineens zei dat mijn aangeschotenschap (ik zou mezlef nooit dronken willen noemne) tegen me zou gebruien. Dat bedoelde ik. Dat van Hans en Mireille mag ineens duidelijk zijn . Dat zijn mijn klonen en ik ben er trots op! Want ik vind dat zij een plek hebben verdiend in het programma 50 jaar Nederlandse tv. Maar HO maar geen aandacht voor die twee. Want het as commerciële tf en dat kan niet.
Op zondag 14 oktober 2001 03:54 schreef ElizabethR het volgende:[..]
Ej, je geeft er toch niet de brui aan Helga
Ikwillutweten!!!!
Tja,
Helga
quote:Je wilde toch een versassing?
quote:Nou ja... Ik zal het de buren niet laten weten hoor.
Op zondag 14 oktober 2001 03:58 schreef Helga het volgende:[..]
IK bedoelde die post van dat figuur met die lange, moeilijke naam, die ineens zei dat mijn aangeschotenschap (ik zou mezlef nooit dronken willen noemne) tegen me zou gebruien.
quote:Sommigen kunnen er beter in blijven...
Op zondag 14 oktober 2001 03:57 schreef Cynica het volgende:Ik dacht altijd dat het juist gezelliger werd als mensen uit de kast kwamen.....
quote:Maar dacht jij nou echt dat Hans van Billenburg en Miereille Bekooij op Fok zouden posten, lieverd? Dat moesten toch wel klonen zijn? Nou, ik heb er een hoop plezier aan beleefd en ik zal dat in de toekomst ook weer doen. Denk ik.
Op zondag 14 oktober 2001 04:01 schreef Gboy27 het volgende:[..]
Sommigen kunnen er beter in blijven...
Liefs,
Helga
Ps. Ik had niet gedacht dat ik ooit een kloon zou beginnen maar toen ik die twee in gedachten had dacht ik: diut is een gouden greep en dat blijkt maar wer.
quote:Commerciele TF hoeft niet in de as hoor Helga, ik heb vanavond nog een uitert vermakelijke flim gezien, met zonder al cohol. Nu ben ik geschoten door aan, maar dat mag de pert niet drukken,
Op zondag 14 oktober 2001 03:58 schreef Helga het volgende:[..]
IK bedoelde die post van dat figuur met die lange, moeilijke naam, die ineens zei dat mijn aangeschotenschap (ik zou mezlef nooit dronken willen noemne) tegen me zou gebruien. Dat bedoelde ik. Dat van Hans en Mireille mag ineens duidelijk zijn . Dat zijn mijn klonen en ik ben er trots op! Want ik vind dat zij een plek hebben verdiend in het programma 50 jaar Nederlandse tv. Maar HO maar geen aandacht voor die twee. Want het as commerciële tf en dat kan niet.
Tja,
Helga
[Dit bericht is gewijzigd door ElizabethR op 14-10-2001 04:09]
quote:Kruipt weer terug.
Op zondag 14 oktober 2001 04:01 schreef Gboy27 het volgende:[..]
Sommigen kunnen er beter in blijven...
Of bedoelde je mij niet? * Cynica kijkt hoopvol.
quote:Neem me niet kewalijk. Ik ga maar een tukje doen al vind ik dit hoogst vermakelijk.
Op zondag 14 oktober 2001 04:07 schreef ElizabethR het volgende:[..]
Commerciele TF hoeft niet in de as hoor Helga, ik heb vanavond nog een uitert vermakelijke flim gezien, met zonder al cohol. Nu ben ik geschoten door aan, maar dat mag de pert niet drukken, tocht
quote:Ik sluit mij hier bij aan.
Op zondag 14 oktober 2001 04:09 schreef Helga het volgende:[..]
Neem me niet kewalijk. Ik ga maar een tukje doen al vind ik dit hoogst vermakelijk.
Truste!
quote:Mijn enige klonen zijn Hans en Mireille. En dat is er 1.
Op zondag 14 oktober 2001 04:08 schreef Gboy27 het volgende:
Heeft U nog meer clonen Helga?
Ik wil ook een cloon, maar het lukt me maar niet een emailadres te vinden (behalve degene die ik heb) die FOK! accepteert...
quote:Ik neem je niet ke walijk, ik ouzu niet druven!
Op zondag 14 oktober 2001 04:09 schreef Helga het volgende:[..]
Neem me niet kewalijk. Ik ga maar een tukje doen al vind ik dit hoogst vermakelijk.
Ik vind Hans en Mireille ook hoogst smakelijk
Slap lekker Helga
quote:Kijk maar
Op zondag 14 oktober 2001 04:10 schreef Helga het volgende:[..]
Mijn enige klonen zijn Hans en Mireille. En dat is er 1.
quote:Wil je uit de kast dan Cynica?
Op zondag 14 oktober 2001 04:08 schreef Cynica het volgende:Kruipt weer terug.
Of bedoelde je mij niet? * Cynica kijkt hoopvol.
CYNICA IS EEN POT!!!
(lucht het op?)
quote:Wanneer ? Hoe laat ? En op welke zender ?
Op zondag 14 oktober 2001 04:11 schreef Hans_en_Mireille het volgende:Kijk maar
quote:NeGeneZidane
Op zondag 14 oktober 2001 04:14 schreef Helga het volgende:
Zie?
quote:Maar hoe doen jullie dat? Ik zou namelijk ook graag een cloon willen...
Op zondag 14 oktober 2001 04:11 schreef Hans_en_Mireille het volgende:Kijk maar
Hans
Helga is lief maar doet soms rare dingen.
Mireille
quote:cloon
Op zondag 14 oktober 2001 04:16 schreef Gboy27 het volgende:[..]
Maar hoe doen jullie dat? Ik zou namelijk ook graag een cloon willen...
quote:Lieverd, je moet gewoon aan iemand vragen of je een column mag. En dan krijg je een nieuw emailadres. En dan sla je je slag. Je moet wel uitkijken hoe je post. Voor je het weet heb je onder je eigen naam iets klonerigs gepost. En dan is het misse sope.
Op zondag 14 oktober 2001 04:16 schreef Gboy27 het volgende:[..]
Maar hoe doen jullie dat? Ik zou namelijk ook graag een cloon willen...
Lies,
Helga
quote:Zeg, hebben jullie al zo'n Senso dingus
Op zondag 14 oktober 2001 04:17 schreef Hans_en_Mireille het volgende:
Wij distantiëren ons bij deze van de uitspraken van Helga. Wat zij zegt is pertinent onwaar en kan niet door de beugel. Wat denkt zij wel niet. Helga is een gevaar voor onze samenleving.Hans
Helga is lief maar doet soms rare dingen.
Mireille
quote:Wat ist
Op zondag 14 oktober 2001 04:20 schreef Helga het volgende:
Lies,
Helga
Liefs,
Lies
quote:Je moet het ook op zijn Nederlands uitsprechen
Op zondag 14 oktober 2001 04:20 schreef Gboy27 het volgende:[..]
Dat is clown...
Liefs,
Helga
ps. ik vind dit echt écht moeilijki
quote:wat knap dat je daar zolang over doet............
Op zondag 14 oktober 2001 04:23 schreef Gboy27 het volgende:
Bedankt voor de tip Mevrouw Helga...
Is Uw flesje nog niet leeg? Ik heb nog 1 glas wijn te gaan...
quote:Ja!!! Trusten Helga
Op zondag 14 oktober 2001 04:24 schreef Helga het volgende:
Liefs natuurlijk. Sorry maar ik moet echt niet meer typen nu. Weet je hoeveel energie het kost om te moeten typen terwijl je geest zegt: ik wil dit op de mensen overbrengen en terwijl je lichaam zegt: val in bed eventueel zelfs zonder überhaupt je tanden te poetsen. Dat is best moeilijk en ik ben bijna geneigd de strijd op te geven al is dat niet mijn natuur.Liefs,
Helgaps. ik vind dit echt écht moeilijki
* ElizabethR gaat zichzelve neder en vlijen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |