Kijk het is misschien niet nodig om de onderkant ook te beschermen (zwaar enzo), maar staat duidelijk in de opgave dat het hele oppervlak een laagje krijgt.. dus antwoordmodel klopt gewoon.quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:50 schreef Orealo het volgende:
[..] behalve dat ik het gewoon NIET eens ben (en velen met mij) met wat er in het antwoordenmodel staat over het antwoord over vraag 7[..]

Beetje jammer dat er altijd word geroepen dat als iets voor hen makkelijk is, dat als de rest het niet makkelijk vond een dom isquote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:39 schreef VoreG het volgende:
[..]
Beetje jammer dat iedereen altijd maar roept dat hij/zij disclectie of discalculatie hebben

Ja, ik heb de vragen erop nagekeken, en er staat best wel heel dik gedrukt helequote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:54 schreef soul114 het volgende:
[..]
Kijk het is misschien niet nodig om de onderkant ook te beschermen (zwaar enzo), maar staat duidelijk in de opgave dat het hele oppervlak een laagje krijgt.. dus antwoordmodel klopt gewoon.

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |