Gelukkig was het maar zo´n 48 graden op het veld, en schtreng verboten om zelf iets mee naar binnen te nemen....quote:
Dat vind ik echt zo stom, dat je op zo'n lange dag niet zelf drinken mee mag nemen. Tijdens een concert van een paar uurtjes kan ik het me nog wel voorstellen, maar tijdens een festival vind ik dat het best moet mogen om zelf eten en drinken mee te nemenquote:Op maandag 13 juni 2005 15:28 schreef Dr_Morreau het volgende:
[..]
Gelukkig was het maar zo´n 48 graden op het veld, en schtreng verboten om zelf iets mee naar binnen te nemen....
Ik heb echt op het punt gestaan om weggegooide bier"glazen" leeg te likken![]()
Eten weet ik eigenlijk niet (onbelangrijk anyway) maar drank is sowieso verboden. Alles, want ja, in yogo yogo kun je ook de helft wodka mikken natuurlijk... Ze willen gewoon niet dat er een meute knetterlamme figuren over het veld loopt die problemen gaat lopen maken en dood gaat liggen gaan en zo. Wel jammer voor de goed getrainde plezierdrinker die alles gewoon onder controle heeft natuurlijkquote:Op maandag 13 juni 2005 15:30 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dat vind ik echt zo stom, dat je op zo'n lange dag niet zelf drinken mee mag nemen. Tijdens een concert van een paar uurtjes kan ik het me nog wel voorstellen, maar tijdens een festival vind ik dat het best moet mogen om zelf eten en drinken mee te nemen
okeej, mooi kut dus, want daar betaal je voor drinken echt weet ik het niet hoeveel geld en zeker als je er dus de hele dag bent.quote:Op maandag 13 juni 2005 15:36 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Eten en drinken zijn allebei verboden op straffe van in beslagname. Zo staat op de site.
Klopt. Misschien ga ik wel zo een campingdouche ding (zo een soort waterdichte plastic zak) vol wisky-cola gooien en voor mijn buik vasttapen.quote:Op maandag 13 juni 2005 15:36 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Eten en drinken zijn allebei verboden op straffe van in beslagname. Zo staat op de site.
En, nog erger, er zit nauwelijks alcohol in het bier. Dus feitelijk betaal je nog veel meer dan dat je al denkt...quote:Op maandag 13 juni 2005 15:37 schreef Sylvana het volgende:
[..]
okeej, mooi kut dus, want daar betaal je voor drinken echt weet ik het niet hoeveel geld en zeker als je er dus de hele dag bent.
dat is ook niet leuk... denken ze dat m'n geld aan de boom groeit daar...?quote:Op maandag 13 juni 2005 15:36 schreef Angel_of_Dth het volgende:
nou 't is mijn eerste mega-festival, maar ben al lang blij dat het geen heineken is...quote:Op maandag 13 juni 2005 15:50 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Niet leuk, nee. Wel normaal.
Maar ja, ze hebben in ieder geval Grolsch, dat is al beter dan Dommelsch, zoals de afgelopen jaren op vrijwel elk festival het geval was.
*oneenschquote:Op maandag 13 juni 2005 16:02 schreef Anton het volgende:
Als het erg heet is smaakt heineken veel beter dan grolsch
Daarover zijn de meningen verdeeld. Maar ik ben in ieder geval blij dat het geen Dommelsch is. Al was dat al die jaren ook binnen te houden. Zolang het geen Oranjeboom is, hoor je mij niet snel klagen.quote:Op maandag 13 juni 2005 16:02 schreef Anton het volgende:
jeejquote:Op maandag 13 juni 2005 16:42 schreef Anton het volgende:
Ik ben trouwens blij dat ze wat soepeler zijn geworden met foto-camera's. Vroeger was er niets toegestaan en moest je wegwerpdingetjes op het terrein kopen voor teveel geld. Tegenwoordig mag je normale toestellen (zonder telelens) gewoon meenemen.
Dus een normale digicam zal wel mogen. Op voorwaarde dat je je foto's hier post natuurlijk, want ik neem zelf geen camera mee.quote:• Het gebruik van professionele camera's op het terrein door festivalbezoekers is niet toegestaan
quote:De gewone kleine 'huis, tuin en keuken' fototoestellen mag je gewoon meenemen op het terrein van Fields of Rock. Zolang er maar geen telelens op zit. Ook wegwerptoestellen zijn uiteraard toegestaan op het terrein
als ik 'm meeneem en de foto's redelijk gelukt zijn krijgt iedereen ze natuurlijk te zien...quote:Op maandag 13 juni 2005 17:11 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dus een normale digicam zal wel mogen. Op voorwaarde dat je je foto's hier post natuurlijk, want ik neem zelf geen camera mee.
Ach kom. Dan krijg ik er ook nog iets van mee, als collega-sloeber.quote:Op maandag 13 juni 2005 17:13 schreef Perruche het volgende:
[..]
als ik 'm meeneem en de foto's redelijk gelukt zijn krijgt iedereen ze natuurlijk te zien...maar acht de kans niet te groot, ik ben geen ster in het foto's nemen op festivals
Graadje of 26 voorspelt. Niet heel heelt, maar gewoon lekker. Dus echt Grolsch weer!quote:Op maandag 13 juni 2005 16:02 schreef Anton het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |