abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27889528
quote:
Op maandag 13 juni 2005 15:23 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Dat schiet inderdaad niet op nee
Gelukkig was het maar zo´n 48 graden op het veld, en schtreng verboten om zelf iets mee naar binnen te nemen....

Ik heb echt op het punt gestaan om weggegooide bier"glazen" leeg te likken
pi_27889591
quote:
Op maandag 13 juni 2005 15:28 schreef Dr_Morreau het volgende:

[..]

Gelukkig was het maar zo´n 48 graden op het veld, en schtreng verboten om zelf iets mee naar binnen te nemen....

Ik heb echt op het punt gestaan om weggegooide bier"glazen" leeg te likken
Dat vind ik echt zo stom, dat je op zo'n lange dag niet zelf drinken mee mag nemen. Tijdens een concert van een paar uurtjes kan ik het me nog wel voorstellen, maar tijdens een festival vind ik dat het best moet mogen om zelf eten en drinken mee te nemen
pi_27889695
quote:
Op maandag 13 juni 2005 15:30 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Dat vind ik echt zo stom, dat je op zo'n lange dag niet zelf drinken mee mag nemen. Tijdens een concert van een paar uurtjes kan ik het me nog wel voorstellen, maar tijdens een festival vind ik dat het best moet mogen om zelf eten en drinken mee te nemen
Eten weet ik eigenlijk niet (onbelangrijk anyway) maar drank is sowieso verboden. Alles, want ja, in yogo yogo kun je ook de helft wodka mikken natuurlijk... Ze willen gewoon niet dat er een meute knetterlamme figuren over het veld loopt die problemen gaat lopen maken en dood gaat liggen gaan en zo. Wel jammer voor de goed getrainde plezierdrinker die alles gewoon onder controle heeft natuurlijk
pi_27889752
nog 5 nachtjes

@ sack_blabbath: nice schema thnx
  maandag 13 juni 2005 @ 15:36:09 #205
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_27889803
Eten en drinken zijn allebei verboden op straffe van in beslagname. Zo staat op de site.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_27889854
quote:
Op maandag 13 juni 2005 15:36 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Eten en drinken zijn allebei verboden op straffe van in beslagname. Zo staat op de site.
okeej, mooi kut dus, want daar betaal je voor drinken echt weet ik het niet hoeveel geld en zeker als je er dus de hele dag bent.
pi_27889895
quote:
Klopt. Misschien ga ik wel zo een campingdouche ding (zo een soort waterdichte plastic zak) vol wisky-cola gooien en voor mijn buik vasttapen.
pi_27889927
quote:
Op maandag 13 juni 2005 15:37 schreef Sylvana het volgende:

[..]

okeej, mooi kut dus, want daar betaal je voor drinken echt weet ik het niet hoeveel geld en zeker als je er dus de hele dag bent.
En, nog erger, er zit nauwelijks alcohol in het bier. Dus feitelijk betaal je nog veel meer dan dat je al denkt...
pi_27890060
quote:
dat is ook niet leuk... denken ze dat m'n geld aan de boom groeit daar...?
  maandag 13 juni 2005 @ 15:50:59 #210
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_27890328
Niet leuk, nee. Wel normaal.

Maar ja, ze hebben in ieder geval Grolsch, dat is al beter dan Dommelsch, zoals de afgelopen jaren op vrijwel elk festival het geval was.
pi_27890417
quote:
Op maandag 13 juni 2005 15:50 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Niet leuk, nee. Wel normaal.

Maar ja, ze hebben in ieder geval Grolsch, dat is al beter dan Dommelsch, zoals de afgelopen jaren op vrijwel elk festival het geval was.
nou 't is mijn eerste mega-festival, maar ben al lang blij dat het geen heineken is...
  maandag 13 juni 2005 @ 16:02:57 #212
33 Anton
A flower?
pi_27890768
Als het erg heet is smaakt heineken veel beter dan grolsch
Everything under the sun is in tune
but the sun is eclipsed by the moon
(Ik scrobbel ook audio)
pi_27891041
quote:
Op maandag 13 juni 2005 16:02 schreef Anton het volgende:
*oneensch

vind heineken net slootwater maar ben nog ervaring-loos met grolsch op zeer hete dagen op grote festivals.
pi_27891088
Jezus wat een onzin, bier=bier, en wiet mag je lekker wel zelf meenemen
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  maandag 13 juni 2005 @ 16:26:33 #215
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_27891599
quote:
Daarover zijn de meningen verdeeld. Maar ik ben in ieder geval blij dat het geen Dommelsch is. Al was dat al die jaren ook binnen te houden. Zolang het geen Oranjeboom is, hoor je mij niet snel klagen.
  maandag 13 juni 2005 @ 16:42:07 #216
33 Anton
A flower?
pi_27892173
Ik ben trouwens blij dat ze wat soepeler zijn geworden met foto-camera's. Vroeger was er niets toegestaan en moest je wegwerpdingetjes op het terrein kopen voor teveel geld. Tegenwoordig mag je normale toestellen (zonder telelens) gewoon meenemen.
(Ik scrobbel ook audio)
pi_27892855
quote:
Op maandag 13 juni 2005 16:42 schreef Anton het volgende:
Ik ben trouwens blij dat ze wat soepeler zijn geworden met foto-camera's. Vroeger was er niets toegestaan en moest je wegwerpdingetjes op het terrein kopen voor teveel geld. Tegenwoordig mag je normale toestellen (zonder telelens) gewoon meenemen.
jeej
dus gewoon zo'n wegwerp geval mag sowieso... en weet je toevallig ook hoe het zit met digitale camera's? weet wel dat er bij andere optredens limieten werden gesteld aan t aantal megapixel... is dat hiet ook zo?
  maandag 13 juni 2005 @ 17:11:17 #218
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_27892978
quote:
• Het gebruik van professionele camera's op het terrein door festivalbezoekers is niet toegestaan
Dus een normale digicam zal wel mogen. Op voorwaarde dat je je foto's hier post natuurlijk, want ik neem zelf geen camera mee.
  maandag 13 juni 2005 @ 17:13:11 #219
33 Anton
A flower?
pi_27893021
Dat weet ik niet, maar ik ga het gewoon proberen. Mijn broertje heeft er nog nooit problemen mee gehad (2 megapixel zonder optische zoom), maar ik zag op Waldrock dit jaar ook genoeg 4/5mp met 3x zoom rondlopen, dus ik vermoed dat ze daar niet erg moeilijk over doen. Als het niet mag dump ik em alsnog in mijn auto.
quote:
De gewone kleine 'huis, tuin en keuken' fototoestellen mag je gewoon meenemen op het terrein van Fields of Rock. Zolang er maar geen telelens op zit. Ook wegwerptoestellen zijn uiteraard toegestaan op het terrein
(Ik scrobbel ook audio)
pi_27893028
quote:
Op maandag 13 juni 2005 17:11 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Dus een normale digicam zal wel mogen. Op voorwaarde dat je je foto's hier post natuurlijk, want ik neem zelf geen camera mee.
als ik 'm meeneem en de foto's redelijk gelukt zijn krijgt iedereen ze natuurlijk te zien... maar acht de kans niet te groot, ik ben geen ster in het foto's nemen op festivals
pi_27907593
quote:
Op maandag 13 juni 2005 17:13 schreef Perruche het volgende:

[..]

als ik 'm meeneem en de foto's redelijk gelukt zijn krijgt iedereen ze natuurlijk te zien... maar acht de kans niet te groot, ik ben geen ster in het foto's nemen op festivals
Ach kom. Dan krijg ik er ook nog iets van mee, als collega-sloeber.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  dinsdag 14 juni 2005 @ 08:45:04 #222
19954 VisStick
Blub ik ben een VisStick
pi_27909335
Als ik het zo lees kun je best je eigen eten en drinken proberen mee te nemen. Het ergste wat kan gebeuren is dat ze het van je afpakken.
  dinsdag 14 juni 2005 @ 09:25:31 #223
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_27909956
Zolang ze maar van mijn Montecristo's afblijven

We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_27912879
quote:
Graadje of 26 voorspelt. Niet heel heelt, maar gewoon lekker. Dus echt Grolsch weer!
pi_27914156
Lekker chepperen daarzo, komt helemaal goed Enne Anton, waar zet je je auto neer dan? Ga er maar van uit dat je een eind moet lopen voordat je daar bent
† The 3 Kings †
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')