Gaan ze voor dat geld weg... Verdomme...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:04 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Net via marktplaats alsnog een kaartje kunnen bemachtigen voor 47,50.![]()
![]()
Dat vond ik ook al. Er staan er nog meer aangeboden voor rond de 50 euro, dus ik zou mijn collega-paupers aanraden eens te gaan kijken.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:05 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Da's geen verkeerde prijs.
Zul je zien dat 'ie nep isquote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:04 schreef heiden6 het volgende:
[..]
![]()
ben ik ook wel benieuwd naar eigenlijk..weet iemand dat?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:09 schreef Eveli het volgende:
Is er zo'n handtekeningenstand op FoR?
Wat?!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:24 schreef Evil_Koekje het volgende:
Duizenden valse kaarten voor dance events in omloop Niet dat dit een dance event is, maar toch..
Nee. Daaruit kun je opmaken dat ik een arme student ben. Als er nou iets is waarvan het me niet uitmaakt of het tweedehands is, is het wel een stuk papier.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:28 schreef Kipman het volgende:
"Net via marktplaats alsnog een kaartje kunnen bemachtigen"
Kan ik hierop uitmaken dat het festival al uitverkocht is?
Door het woordje "alsnog" leek het net alsof hij het al geprobeerd had bij de ticketservice of zo en dat het uitverkocht bleek te zijn. Raar he, dat ik dat dachtquote:
bitchquote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:04 schreef heiden6 het volgende:
[..]
![]()
Nu weet ik weer waarom ik Hollandse festivals zo 'minder' vind. Wat was Southside cool in Duitsland!!! zelfde festival als Fields of Rock, minus Nine Inch Nails, System of a Down , debiele metalbands, Oasisquote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:20 schreef R2cksson het volgende:
Misschien hier een lekker wijf dat gratis naar FOR wil?
Vrijgezel, snel dronken en gewillig gaarne.
Ga naar Duitsland dan. Of naar Polen, met de trein.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:55 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
[..]
Nu weet ik weer waarom ik Hollandse festivals zo 'minder' vind. Wat was Southside cool in Duitsland!!! zelfde festival als Fields of Rock, minus Nine Inch Nails, System of a Down , debiele metalbands, Oasis
en Nederlanders.
Mijn early-bird kaartje was maar 49quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:37 schreef Perruche het volgende:
[..]
bitch
jij wel... wij maar braaf 70 euro betalen
matige grap hoor...
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:54 schreef ondeugend het volgende:
Ik heb er zo'n zin in !!!!
Het wordt mooi weer.... mijn plastuiten doen heten de groep wordt steeds groter !
Wie het verste kan ?quote:
Oke... oke...quote:
oh ja die dingen zijn een mustquote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:54 schreef ondeugend het volgende:
Ik heb er zo'n zin in !!!!
Het wordt mooi weer.... mijn plastuiten doen heten de groep wordt steeds groter !
gewoon bij drogistquote:Op woensdag 15 juni 2005 10:25 schreef Perruche het volgende:
[..]
oh ja die dingen zijn een must![]()
waar koop je ze eigenlijk? heb ze nog nooit zelf gekocht![]()
Oordopjes nog wel! Je wilt alleen maar de bas en drums horen?quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:53 schreef crossover het volgende:
ook een aanrader: oordopjes!!! imo ook een must.. bij de kijkshop hebben ze erg goede voor 10 euro per paar.
een goedkoper alternatief is de hema met 2.75 per 3 paar
haha kerel, als jij die van de kruidvat hebt hoor je alles precies hetzelfde, maar dan gewoon zachter.quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:56 schreef Djaser het volgende:
[..]
Oordopjes nog wel! Je wilt alleen maar de bas en drums horen?
je overleeft het ook wel, maar het is gewoon slecht voor je gehoor. maarja iedereen moet dat zelf weten, ik neem ze dus echt wel mee. kben drummer en mijn gehoor is al niet meer zoals het wasquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:03 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Heb nog nooit oordopjes nodig gehad. Een keer dacht ik het nodig te hebben (the gathering, pinkpop 97) Maar als je Strapping Young Lad en Ministry gehoord heb en heb dat overleeft zonder dan red je de rest ook wel.
2 dagen piepende oren is juist het teken dat je maar beter wel oordopjes kunt gaan indoen...misschien dat je nu nog geen last hebt, maar een paar keer zulke geintjes en je kunt op je 30ste zo'n mooi apparaatje gaan halen bij de doktor.quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:30 schreef TheSorrow het volgende:
Oordoppen? Slipknot in Ahoy was zo'n grafherrie, 2 dagen piepende oren gehad, kan dus wel wat hebben
Heb je dan liever een slecht gehoor op vroege leeftijd dan één dagje 'unocool' eruit zien?quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:33 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
2 dagen piepende oren is juist het teken dat je maar beter wel oordopjes kunt gaan indoen...misschien dat je nu nog geen last hebt, maar een paar keer zulke geintjes en je kunt op je 30ste zo'n mooi apparaatje gaan halen bij de doktor.
Ik merk ook dat m'n gehoor slechter wordt, ik moet misschien ook maar eens aan de dopjes....maar dat staat weer zo uncool
Diequote:Op woensdag 15 juni 2005 16:39 schreef Eveli het volgende:
[..]
Heb je dan liever een slecht gehoor op vroege leeftijd dan één dagje 'unocool' eruit zien?
100.000 liter bier!quote:15-6-2005
De weergoden zijn ons goed gezind. Aankomende zaterdag wordt het ruim 25 graden in Nijmegen; perfect festivalklimaatje dus...
Aan de dagkassa zijn nog volop kaarten verkrijgbaar. Dus mocht je die dag beslissen om (tóch) te komen; de dagkassa is open tot ongeveer 22.00 uur! Er staat 100.000 liter bier klaar, dus alle hulp is welkom, ;-). Tot zaterdag!
Op de plattegrond staat wel een Aardschok stand, en daarin werden op Waldrock handtekeningensessies gehouden, dus wie weet..quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:09 schreef Eveli het volgende:
Is er zo'n handtekeningenstand op FoR?
oh ja, dat ´maar wij hebben dommelsch´quote:Op maandag 13 juni 2005 15:50 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Niet leuk, nee. Wel normaal.
Maar ja, ze hebben in ieder geval Grolsch, dat is al beter dan Dommelsch, zoals de afgelopen jaren op vrijwel elk festival het geval was.
Ja, zo hou je het wel een weekje of 6 vol....quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:23 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik denk dat ik 3 pakken Allerfree met in elk 14 pillen meeneem. Dan moet het te doen zijn.
Je weet nooit wanneer je weer eens thuis bent, als je met de trein gaat.quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:30 schreef merdeka het volgende:
[..]
Ja, zo hou je het wel een weekje of 6 vol....
Dan moet je goeie oordoppen kopen, aan laten meten bij een gehoorwinkel bijvoorbeeld. Heb ik ook gedaan. Transparant, geen uitstekende neonkleuren, geen irritatie en frequentiefilterend, dus niet slechts de hele mikmak dempend.quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:35 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik vind oordoppen vervelend. Als het pijn aan mijn oren gaat doen, ga ik wel wat verder van het podium staan. En op een festival valt het vaak mee, vooral in de open lucht natuurlijk. Het is vooral handig in kleine zaaltjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |