Gorefest en Metal Church vervangen Arch Enemy en Towers of Londonquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:16 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Jammer dat Arch Enemy niet komt. Ik wilde wel even gaan kijken. Ik ben benieuwd of ze op zulke korte termijn nog een leuke vervanger weten te regelen.
Nee dusquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:41 schreef Mark het volgende:
Metal Church met David Wayne?
Tof, ik ga met een meisje naar Fields of Rock.quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:21 schreef Monidique het volgende:
Ik ben ook een meisje, ik ga ook.
Je weet dat die is overlededen?quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:41 schreef Mark het volgende:
Metal Church met David Wayne?
Ja, hij schijnt het live zingen goed verleerd te zijn geweest.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:49 schreef Mark het volgende:
Nee, vandaar dat hij zo slecht zong de laatste tijd
Omdat te voorkomen dat anderen 'm jatten en claimen als eigen werk. Van mij mag iedereen hem doormailen en op z'n eigen site zetten of whatever, maar ik heb 't wel eens gehad dat anderen bij zoiets hun logootje d'r opgooien en 'vergaten' dat 't van mij kwamquote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:20 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Sack_Blabbath, waarom heb ik een wachtwoord nodig om die pdf te editen? Niet erg handig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |