Tja, gelukkig ben ik van geen 1 van de band echt die-hard dus vind ik t niet zo erg, ik wil wel Jumpdafuckup meemaken van Soulfly...En papa roach zien om hun oude nummersquote:Op maandag 6 juni 2005 01:08 schreef Monolith het volgende:
Beetje jammer die programmering, tot 15.00 eigenlijk niets boeiends. Vervolgens Mötorhead tegelijk met Mastodon / Dillinger. Slayer en Chimaira overlappen dan weer en later nog weer Sabbath en Machinehead tegelijk. Ik was er al vanuit gegaan dat ik niet alles kon zien, maar dit valt toch nog wel weer vies tegen eigenlijk.![]()
oew.. er komen meisjesquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:40 schreef ondeugend het volgende:
Nog maar 11 nachtjes slapen !
* niet vergeten moet plastuitjes te kopen.![]()
Zal ik naast je komen plassen ?quote:
Gezellig! Met een pint in onze andere hand, ik schud af en jij gooit je plastuit weg... klinkt romantischquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
R&O ook weer gelukkigquote:
Laten we t hopenquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:14 schreef Twinkeltwin het volgende:
Denk dat er wel meer dan 3 meisjes komen, 4 in elk geval![]()
Nou das mooi, teveel gasten is niet goedquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:54 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Ik ben ook al een meisje, en ik ken er nog wat die gaan
Mijn god, het is een invasie!quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:54 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Ik ben ook al een meisje, en ik ken er nog wat die gaan
Aan het lange haar dus eh.... hmm, ik zal er ns op lettenquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:48 schreef crossover het volgende:
ja, aan het lange haar
zo bijvoorbeeld:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |