quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:03 schreef Sack_Blabbath het volgende:
't Tijdsschema staat nu compleet op de site
En omdat ik zo aardig ben heb ik ook even een blokkenschema in elkaar geflanst voor jullie (in PDF-formaat):
[[url=http://jun.imgdump.net/tjao.jpg]afbeelding]
Klik om te downloaden[/url]
Hoe te downloaden:
1. Kies onderaan de pagina voor Free
2. Onderaan de volgende pagina wordt er aangegeven dat je een X aantal seconden moet wachten
3. Wacht dus ook zolang
4. De download-link verschijnt
5. Downloaden en printen maar
Toen moest ik semi-verplicht naar een familiereunie met familieleden die ik pas voor het eerst (en hopelijk ook voor 't laatst) in m'n leven zagquote:
Gaan we weer in elkaars mobiel staan schreeuwen waar het bier naartoe moet?quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:15 schreef Mark het volgende:
[..]
kom om 15:00u wel eens aanlopen, denk ik
Waarom zou er iemand moeten invallen voor Ozzy?quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:43 schreef kriele het volgende:
Maarre, kan Dio niet invallen voor Ozzy??
quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:43 schreef kriele het volgende:
Maarre, kan Dio niet invallen voor Ozzy??
Vind Ozzy cool, maar ik vind Dio de veel betere zanger. Was trouwens meer als grapje bedoeldquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:45 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Waarom zou er iemand moeten invallen voor Ozzy?
Gelukkig maar, Sabbath hoort natuurlijk gewoon met Ozzy te zijn. Dio was nog wel oke, maar alle andere line-ups waren natuurlijk gewoon hobby-projectjes van Iommi....quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:50 schreef kriele het volgende:
[..]
Vind Ozzy cool, maar ik vind Dio de veel betere zanger. Was trouwens meer als grapje bedoeld![]()
Wat een kutgrapje zeg.quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:50 schreef kriele het volgende:
[..]
Vind Ozzy cool, maar ik vind Dio de veel betere zanger. Was trouwens meer als grapje bedoeld![]()
En zelfs dwars door de herrie heen ook de nodige auditievequote:Op donderdag 2 juni 2005 13:11 schreef Mark het volgende:
Ik denk dat R & O Entertainment Inc wel de nodige visuele aanwijzingen opleveren
Ik mag het niet zeggen, maar ik vond Sabbath nog het minst met Dio. Hughens, Gillens, en met name Martin konden zich wat mij betreft meten met Ozzyquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:50 schreef kriele het volgende:
[..]
Ik vond sabbath met dio meer klinken als iron maiden dan als sabbath eerlijk gezegdquote:Op donderdag 2 juni 2005 18:31 schreef Djaser het volgende:
[..]
Ik mag het niet zeggen, maar ik vond Sabbath nog het minst met Dio. Hughens, Gillens, en met name Martin konden zich wat mij betreft meten met Ozzy
Ik niet, maar misschien heeft dat jij dat wel vind er mee te maken dat die albums de zelfde producer hadden (Martin Birch) als die van Iron Maiden?quote:Op donderdag 2 juni 2005 18:52 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik vond sabbath met dio meer klinken als iron maiden dan als sabbath eerlijk gezegd
Als jij After Forever geen metal vindt, weet ik wel zeker dat je nog nooit iets van ze gehoord hebt!quote:Op zondag 29 mei 2005 00:56 schreef defender het volgende:
Verder ken ik niet alle bands die nog komen, maar heb er al een paar beluisterd, en weet zeker dat ik me volop ga vermaken ! Ik kan niet wachten tot t zover is !Zo wil ik zeker Machine Head nog zien. En alles wat Gothic achtig is, en ik persoonlijk geen metal/hardrock vind, ontlopen
En dat de stem van dio erg veel weg heeft van bruce...quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:05 schreef Djaser het volgende:
[..]
Ik niet, maar misschien heeft dat jij dat wel vind er mee te maken dat die albums de zelfde producer hadden (Martin Birch) als die van Iron Maiden?
Tis in ieder geval géén gothic!quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:00 schreef Flaw het volgende:
[..]
Als jij After Forever geen metal vindt, weet ik wel zeker dat je nog nooit iets van ze gehoord hebt!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |