niet overdrijven, want in 2000 was Dynamo Open Air ook op die locatiequote:Op zondag 29 mei 2005 00:56 schreef defender het volgende:
En schitterend hoe de locals daar allemaal verzameld waren om ons de parkeerplaatsen e.d. op te helpen. Die keken hun ogen uit, zoveel zwarte kleding hadden ze nog nooit gezien
heb jij je kaartje zwart gekocht of zoquote:Op zondag 29 mei 2005 00:58 schreef ilona-scuderia het volgende:
150 gulden voor een concertkaartje, en dan nog alle bijkomende kosten, dan kom je op 250 gulden...![]()
![]()
Tuurlijk is het verre van goedkoop, maar zoals jij redeneert kun jr dan nergens meer heenquote:Op zondag 29 mei 2005 00:58 schreef ilona-scuderia het volgende:
150 gulden voor een concertkaartje, en dan nog alle bijkomende kosten, dan kom je op 250 gulden...![]()
![]()
Eey, die euro is een moordaanslag maar het schijnt iets normaals te zijn zegt Gerrit Zalm maar volgens mij heb hij niet door hoeveel emotionele schade die euro heeft aangericht...quote:Op zondag 29 mei 2005 02:11 schreef kriele het volgende:
[..]
Tuurlijk is het verre van goedkoop, maar zoals jij redeneert kun jr dan nergens meer heen![]()
Als je niet omrekent heb je dr al een stuk minder last van..en ja het is duur, maar je krijgt er serieus iets onvergetelijks voor terugquote:Op zondag 29 mei 2005 04:06 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Eey, die euro is een moordaanslag maar het schijnt iets normaals te zijn zegt Gerrit Zalm maar volgens mij heb hij niet door hoeveel emotionele schade die euro heeft aangericht...
dan had je eerder kaartje moeten kopen, is heb er 49 euro voor betaaldquote:Op zondag 29 mei 2005 00:58 schreef ilona-scuderia het volgende:
![]()
jij kent hem toch niet, dus kan wel zeggen wie het is, maar dan heb je er weinig aanquote:Op zondag 29 mei 2005 00:46 schreef defender het volgende:
[..]
Wat fijn voor je !Wie is de gelukkige ?
Same herequote:Op zondag 29 mei 2005 12:23 schreef Sylvana het volgende:
[..]
dan had je eerder kaartje moeten kopen, is heb er 49 euro voor betaald
Bedoel je te zeggen dat ozzy zal gaan zingen de 18e?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:13 schreef Djaser het volgende:
[..]
Bedoel je te zeggen dat hij dat ooit wel kon![]()
Wat de neuk? Wie had je dan verwacht, Ian Gillens?quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:16 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Bedoel je te zeggen dat ozzy zal gaan zingen de 18e?
Gelukkig wel zeg.quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:19 schreef kamagurka het volgende:
shit! ik zie nu pas dat ozzy ook deel gaat uitmaken van BS de 18e!!
Inderdaad, die zien we een andere keer wel weer. Ik ga wel even kijken, maar wil Black Sabbath toch echt wel helemaal zien.quote:In dat geval: fuck machine head
Het was oorspronkelijk niet de bedoeling had ik begrepen anders...quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:27 schreef Djaser het volgende:
[..]
Wat de neuk? Wie had je dan verwacht, Ian Gillens?
Nee hoor, Ozzy is alweer sinds 1998 ofzo vaste zanger. Drummer Bill Ward zou eerst vervangen worden door die drummer van Faith No More, maar ook dat is niet doorgegaan en dus hebben we de 'echte' BSquote:Op woensdag 1 juni 2005 23:33 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Het was oorspronkelijk niet de bedoeling had ik begrepen anders...
Ik heb het nooit eerder gemerkt... Maar dat is vast omdat ozzy een stuk vaker solo tourt dan met zijn oude stalmatenquote:Op woensdag 1 juni 2005 23:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nee hoor, Ozzy is alweer sinds 1998 ofzo vaste zanger. Drummer Bill Ward zou eerst vervangen worden door die drummer van Faith No More, maar ook dat is niet doorgegaan en dus hebben we de 'echte' BS
Ja, en omdat die ^#$^$-ers als ze dan eens gingen touren dat alleen in de VS deden met dat vreselijke Ozzfestquote:Op woensdag 1 juni 2005 23:40 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik heb het nooit eerder gemerkt... Maar dat is vast omdat ozzy een stuk vaker solo tourt dan met zijn oude stalmaten
Ozzfest in nijmegen was wel coolquote:Op woensdag 1 juni 2005 23:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, en omdat die ^#$^$-ers als ze dan eens gingen touren dat alleen in de VS deden met dat vreselijke Ozzfest
Zie nu Tokus' onderschrift, is die Metal Church wedstrijd al voorbijquote:Op zondag 29 mei 2005 01:33 schreef Tokus het volgende:
[..]
niet overdrijven, want in 2000 was Dynamo Open Air ook op die locatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |