Ik kijk er al zo lang naar uit ! Dit wordt echt een waanzinnig festival. Heb er al zoveel bezocht, maar hier komen echt heel veel bands die ik graag wil horen en zien. Volgens mij word ik die dag echt helemaal gek van genot !
![]()
Eindelijk Dave, de drummer van Slayer, live horen en zien (heb de band al eerder gezien, maar toen met een andere drummer). HIj is echt mijn grote voorbeeld mbt drummen, dus dat wordt echt kwijlen !
Black Sabbath is een band die voor mij een belangrijke plek in de muziek geschiedenis inneemt, dus leuk om die ook eens te horen en zien.
Lemmy van Motorhead is het maatje van een maatje van mij, die zelf ook artiest is. Ik hou van de rauwe muziek en stem van hem, dus zal zeker lekker mee schreeuwen en headbangen, tot ik pijn in mijn nek krijg !
![]()
Rammstein is altijd lekker om te horen, en ze hebben altijd een vermakelijke show (in elk geval die keren op Pinkpop wel). Dus die ga ik zien !
Velvet Revolver, de muziek vind ik niet echt bijzonder, maar Slash is de moeite van het zien en horen waard. Dus ook daar zal ik bij staan.
Soulfly !!!!!!!!! De goeie helft van de split van Sepultura, de andere helft (die nog Sepultura heet) is niks meer, maar Soulfly is verder gegaan zoals ik de oude band ken. Genieten dus ! En alles mee bleren ! En gluren naar het beest Cavalera, die ik best een keer in een donker steegje wil tegenkomen
![]()
Verder ken ik niet alle bands die nog komen, maar heb er al een paar beluisterd, en weet zeker dat ik me volop ga vermaken ! Ik kan niet wachten tot t zover is !
![]()
Zo wil ik zeker Machine Head nog zien. En alles wat Gothic achtig is, en ik persoonlijk geen metal/hardrock vind, ontlopen
![]()
Ben de vorige keer (geloof 2 jaar terug) ook op dit festival geweest, en de sfeer was meer dan top. En schitterend hoe de locals daar allemaal verzameld waren om ons de parkeerplaatsen e.d. op te helpen. Die keken hun ogen uit, zoveel zwarte kleding hadden ze nog nooit gezien
You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.