Ja en Goddessquote:Op donderdag 26 mei 2005 16:23 schreef Blinker het volgende:
[..]
ik dacht dat jij alleen op jappen viel?
pakken wat je pakken kanquote:Op donderdag 26 mei 2005 16:24 schreef snellejelle het volgende:
[..]
je geeft m een vinger en hij pakt......
Si. Muy bien, et tu?quote:
dealquote:Op donderdag 26 mei 2005 16:24 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Dan neem je hem meebouw wel hok voor em
![]()
Wat een grap, zou niet meer bijkomen van het lachenquote:Op donderdag 26 mei 2005 16:25 schreef Ghettobob het volgende:
[..]
Si. Muy bien, et tu?
[heb een groep nederlanders wijs gemaakt dat; Donda esta el puta madre, waar is het toilet betekent..]
quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:26 schreef snellejelle het volgende:
[..]
maar van mijn banaan blijf je af
vette pretquote:Op donderdag 26 mei 2005 16:25 schreef Ghettobob het volgende:
[..]
Si. Muy bien, et tu?
[heb een groep nederlanders wijs gemaakt dat; Donda esta el puta madre, waar is het toilet betekent..]
putaquote:Op donderdag 26 mei 2005 16:25 schreef Ghettobob het volgende:
[..]
Si. Muy bien, et tu?
ik pak die van jitz welquote:Op donderdag 26 mei 2005 16:26 schreef snellejelle het volgende:
[..]
maar van mijn banaan blijf je af
nicequote:Op donderdag 26 mei 2005 16:24 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
He daar ben ik vorig jaar nog gweest.
[afbeelding]
hier om precies te zijn![]()
Echt he? ja dat soort gevoel voor humor kom je maar weinig tegen. Dat en mijn goede looks, het is bijna teveel voor 1 man om te bezitten...quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat een grap, zou niet meer bijkomen van het lachen![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:27 schreef Ghettobob het volgende:
[..]
Echt he? ja dat soort gevoel voor humor kom je maar weinig tegen. Dat en mijn goede looks, het is bijna teveel voor 1 man om te bezitten...
quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:27 schreef Ghettobob het volgende:
[..]
Echt he? ja dat soort gevoel voor humor kom je maar weinig tegen. Dat en mijn goede looks, het is bijna teveel voor 1 man om te bezitten...
Je maakt jezelf niet echt populairquote:Op donderdag 26 mei 2005 16:27 schreef Ghettobob het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |