Schraalquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:18 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik heb pijn in mijn reet van al dat zitten
indeed, 't moet niet veel gekker worden anders krijgt die tweaker nog een sociaal levenquote:
maar voor mij nietquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:19 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
voor mij is het een soort vrijdag
nog 101 minuten
ctrl + cquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat kopieerwerk liggen![]()
Of een vriendinquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:20 schreef Fisher het volgende:
[..]
indeed, 't moet niet veel gekker worden anders krijgt die tweaker nog een sociaal leven
zal hij vast leuk vindenquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat kopieerwerk liggen![]()
ahhh.. mijn ijs zit al lang in mn maagquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:20 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
volgens mij vergroei je gewoon van stage lopen....
ik heb trouwens nog steeds geen ijs
quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:20 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
ctrl + c
ctrl + v
Klaar met kopieren
quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:20 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
ctrl + c
ctrl + v
Klaar met kopieren
Oh sorry ik zal marjolein zeggen dat ze nu ff ijs moet halen, maar ja ze was ook zo lekker bezig hier onder mijn bureauquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:20 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
uhmz, niet meteen overdrijven hè.. ik zou medelijden met die vriendin krijgenquote:
quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:21 schreef Fisher het volgende:
[..]
uhmz, niet meteen overdrijven hè.. ik zou medelijden met die vriendin krijgen
gewoon vragen of ze vandaag nog wilde gaan halen of nietquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:20 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Wakker worden tear!quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:21 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Oh sorry ik zal marjolein zeggen dat ze nu ff ijs moet halen, maar ja ze was ook zo lekker bezig hier onder mijn bureau
quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:22 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Wakker worden tear!
en handen boven de bureau![]()
dat hij een vriendin krijgt waarmee hij tegen betaling sex heeft?quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:22 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Wakker worden tear!
en handen boven de bureau![]()
Wat is dagdromen toch een mooie bezigheidquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:21 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Oh sorry ik zal marjolein zeggen dat ze nu ff ijs moet halen, maar ja ze was ook zo lekker bezig hier onder mijn bureau
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |