Deze zijn legaal naar mijn weten. Waarom zou het illegaal zijn?quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:05 schreef J.Flo het volgende:
Juistem: check deze pagina voor dope downloads; Skirheid is textueel weer een hoogtepunt van onze makker MC Chillouh
http://edit- Er staan wat mp3's op deze site waarvan ik niet kan inschatten hoe legaal dit is edit-
Hi,quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:33 schreef nipeng het volgende:
Copyright op de nummers enzo. Lijken me gewoon commerciele nummers dus niet zoals DHC.
mag ook nietquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:33 schreef J.Flo het volgende:
[..]
Hi,
Of er copyright op zit of niet maakt niks uit. Ik plaats een link en moedig niemand aan tot (illegale) download. Ik vertel alleen waar men het kan vinden..wat men met die info doet moet ieder voor zich weten.
Helaas hier niet toegestaan. Lees even bij in de Muziek FAQ!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:33 schreef J.Flo het volgende:
[..]
Hi,
Of er copyright op zit of niet maakt niks uit. Ik plaats een link en moedig niemand aan tot (illegale) download. Ik vertel alleen waar men het kan vinden..wat men met die info doet moet ieder voor zich weten.
Toch wel, er berust namelijk geen copyright op de nummers.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:41 schreef nipeng het volgende:
[..]
Helaas hier niet toegestaan. Lees even bij in de Muziek FAQ!
inspiratie voor de naam kwam vast op het perronquote:
dat betwijfel ikquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:59 schreef Parvus het volgende:
En kunnen waarschijnlijk foutloos Nederland maar het is veel stoerder om "deze liedje" enzo te zeggen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |