we hebben haar door d'r stageperiode getrokken, dus we hebben wel degelijk een positieve invloed gehad op d'r stagequote:Op donderdag 26 mei 2005 13:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar niet ons, wij hebben niets aan haar opdracht gedaan
Wij zijn een belangrijk onderdeel van haar stage geweestquote:Op donderdag 26 mei 2005 13:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar niet ons, wij hebben niets aan haar opdracht gedaan
Ik ga voor die klerenquote:Op donderdag 26 mei 2005 13:33 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
zo ga ik volgende keer mn haar laten knippen
quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:33 schreef snellejelle het volgende:
[..]
maar haar wel door de laatste weken van de stage heen geholpen, is ook heeeeel belangrijk
Yup!quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:33 schreef Fisher het volgende:
[..]
we hebben haar door d'r stageperiode getrokken, dus we hebben wel degelijk een positieve invloed gehad op d'r stage
idd gewoon doen ijlienquote:Op donderdag 26 mei 2005 13:33 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Als je gewoon iedereen bij voornaam bedankt en niet op nickname valt het niemand op in je verslag![]()
Wat vindt je van me nieuwe bril?quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat een leuke foto van je, doppie. Wat ben je groot geworden de laatste tijd![]()
ze zit hier pas 4 (??) weken, dus weet niet of we een wezenlijke bijdrage hebben geleverdquote:Op donderdag 26 mei 2005 13:34 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Wij zijn een belangrijk onderdeel van haar stage geweest![]()
dat zou niet eerlijk zijn, ik heb het gedicht niet gemaaktquote:Op donderdag 26 mei 2005 13:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
probeer het maar in je eigen verslag.
bedoelde ook je eigen ode aan onsquote:Op donderdag 26 mei 2005 13:35 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dat zou niet eerlijk zijn, ik heb het gedicht niet gemaakt
ow ja, ik moet piesenquote:Op donderdag 26 mei 2005 13:35 schreef goddess-in-heaven het volgende:
this is for my piemel, my party piemel!
je hebt toch geen piem0l?quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:35 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Verhipt, die hoor ik ook.quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:35 schreef goddess-in-heaven het volgende:
nee maar nr van missy elliot is op en doordat iemand dat een keer heeft gezongen als grap, versta ik nu altijd piemel ipv peoplequote:
C’mon, c’mon, get down, get, get on downquote:Op donderdag 26 mei 2005 13:35 schreef goddess-in-heaven het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |