abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 mei 2005 @ 17:12:52 #31
101884 PeRi
Allons-y!
pi_27380268
Je moet gewoon leren kneus. Anders verdien je het niet om examen te mogen doen.
Whatever I want.
pi_27380309
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 17:12 schreef PeRi het volgende:
Je moet gewoon leren kneus. Anders verdien je het niet om examen te mogen doen.
Ik doe het toch
En who knows slaag ik ook nog.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_27380352
Ja, straks komen ook nog alle examens van die nerds bovenop (of was het de tweede van boven ofzoiets ) die worden opgestuurd om de normering te gaan bepalen
pi_27380365
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 15:16 schreef Cruoninga het volgende:
Het is niet eerlijk!!

[afbeelding]
pi_27380381
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 17:12 schreef Sterke_Yerke het volgende:

[..]

All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_27381881
Dat met die zeventig procent norm zoals de TS zegt kunnen ze in principe niet in alle gavallen aanhouden. Er zouden situaties kunnen ontstaan waarbij met de laagste norm nog steeds 100%slaagt, want lager dan 0.0 kunnen ze niet
pi_27382050
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 13:19 schreef whosvegas het volgende:
Je hoort ook maanden te studeren voor een examen
neje dat hoort niet, hoor, dat is niet normaal. 3 weken ervoor oke,maar 3 maanden: NOT
pi_27386755
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 18:20 schreef snowqueen911 het volgende:

[..]

neje dat hoort niet, hoor, dat is niet normaal. 3 weken ervoor oke,maar 3 maanden: NOT
ik heb al moeite met 3 dagen
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  donderdag 26 mei 2005 @ 21:20:10 #39
82589 S-Two
barba macacu
pi_27387027
Eens met TS, maar ik slaag toch wel
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_27387463
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 21:24 schreef Avani het volgende:

[..]

Wat echt opvallend is bij jou. Echt in elke post weet je wel te vermelden dat je klaagt
Echt he. Alsof ie er trots op is en hij er goed aan doet om als maar weer te klagen
pi_27387500
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 21:34 schreef JeRa het volgende:

[..]

Echt he. Alsof ie er trots op is en hij er goed aan doet om als maar weer te klagen
Hij bedoelt het toch goed
pi_27387594
Als ik de openingspost zo lees, dan begrijp ik niet waarom de auteur slagen zou.
Dit is generalisatie van de bovenste plank... Dat past niet op VWO niveau, dacht ik zo.

The revenge of a nerd, zeg maar.
(En dan een nerd die niet maanden van te voren begonnen is, maar een dag voor het examen even het boek doorbladert. Er bestaan for heaven's sake ook slimme mensen voor wie een afdeling hoger dan het VWO welkom is.)
pi_27387644
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 21:38 schreef Mr.Trelawney het volgende:
Als ik de openingspost zo lees, dan begrijp ik niet waarom de auteur slagen zou.
Dit is generalisatie van de bovenste plank... Dat past niet op VWO niveau, dacht ik zo.

The revenge of a nerd, zeg maar.
(En dan een nerd die niet maanden van te voren begonnen is, maar een dag voor het examen even het boek doorbladert. Er bestaan for heaven's sake ook slimme mensen voor wie een afdeling hoger dan het VWO welkom is.)
Boeit mij toch niet.
Niemand gunt het mij toch om te slagen.
En toch ga ik het doen.
Hoop ik.

Generalisatie is tof. [14.gif]
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_27388112
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 21:38 schreef Mr.Trelawney het volgende:
Er bestaan for heaven's sake ook slimme mensen voor wie een afdeling hoger dan het VWO welkom is.
Die afdeling is er, en heet zelfeducatie. Er zijn genoeg mensen die zo slim zijn dat ze zonder verdere hulp zelf heel wat meer kunnen bereiken dan hetgeen ze halen als ze op VWO-niveau blijven steken. Aan materiaal is zeker geen tekort
pi_27389526
als niemand nou leert, dan zit ik tenminste bij die 70%
Jeff Buckley - All Flowers in Time bend Towards the Sun
http://youtube.com/watch?v=chZbxlbGkMU&mode=user&search=
Jeff Buckley - I Woke up in a Strange Place
http://youtube.com/watch?v=jfy_vnWWN0s
pi_27389713
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 22:31 schreef MuseMuse het volgende:
als niemand nou leert, dan zit ik tenminste bij die 70%
jij leest teveel
=)
pi_27391240
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 22:36 schreef KarmaniaK het volgende:

[..]

jij leest teveel
Jeff Buckley - All Flowers in Time bend Towards the Sun
http://youtube.com/watch?v=chZbxlbGkMU&mode=user&search=
Jeff Buckley - I Woke up in a Strange Place
http://youtube.com/watch?v=jfy_vnWWN0s
pi_27391599
Dat klagen vind ik echt miet. Vorig jaar ook niet gedaan en ook amper geleerd. Je moet alleen klagen als er ook echt wat te klagen valt, examens die spontaan in de fik vliegen ofzo
pi_27391685
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 23:27 schreef DuranK het volgende:
Dat klagen vind ik echt miet. Vorig jaar ook niet gedaan en ook amper geleerd. Je moet alleen klagen als er ook echt wat te klagen valt, examens die spontaan in de fik vliegen ofzo
Of leraren die bij ons constant blikjes drinken open lopen te maken, met elkaar zitten te lullen en vervolgens nog 80 keer hun koffer open en dicht doen
Nee ik ben geen 14
pi_27391741
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 23:30 schreef demonseeker14 het volgende:

[..]

Of leraren die bij ons constant blikjes drinken open lopen te maken, met elkaar zitten te lullen en vervolgens nog 80 keer hun koffer open en dicht doen
Kijk dat vind ik een klacht, maar om alleen maar de waardes omhoog te krikken
pi_27391787
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 23:31 schreef DuranK het volgende:

[..]

Kijk dat vind ik een klacht, maar om alleen maar de waardes omhoog te krikken
Bij ons word er wel terecht geklaagd want het is echt zwaar irritant Waardes zijn voor mij iig niet van belang want zoveel zal de norm niet omhoog gaan
Nee ik ben geen 14
pi_27392036
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 23:32 schreef demonseeker14 het volgende:

[..]

Bij ons word er wel terecht geklaagd want het is echt zwaar irritant Waardes zijn voor mij iig niet van belang want zoveel zal de norm niet omhoog gaan
Kun je je toch wel eens in vergissen ..
Ik bedoel dus dat de norm soms best hoog uitvalt (niet dat dat persé met het aantal klachten te maken heeft)
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_27397648
Hahaha, zijn hier ook nerds dan? Op fok?
  zaterdag 28 mei 2005 @ 01:28:31 #54
101852 kokos
mividaloca
pi_27424128
Als iedereen nou alles niet invuld slaagt iedereen
Viva los Vatos Locos
  zaterdag 28 mei 2005 @ 02:14:34 #55
75265 Intergalactrick
Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook
pi_27424791
Ik ben lui en briljant
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
  zaterdag 28 mei 2005 @ 09:50:20 #56
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_27426805
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 12:25 schreef Skv het volgende:-whine, blaat, you name it, we got it-
Wat zij begrijpen, en jij overduidelijk dus níet, is het aloude punt van. 'Knowledge = power'. Of, in het Nederlands, kennis is macht. Zij begrijpen de waarde van kennis.

Jij hoeft helemaal niet te klagen behalve voor het algemene deel. Immers, volgens die mensen van E&M. (Bij sommigen beter bekend als het 'restprofiel') zijn alle mensen die N&T doen nerds, en nerds doen alleen maar N&T, toch? Dan heb je welgeteld heel weinig vakken waarmee je elkaar's pad kruist. Being Nederlands en Engels. Ik ga er nu niet van uit dat echt véél mensen met N&T Economie 1,2 hebben, laat staan geschiedenis en AK.

Je poging om 'nerds' zich schuldig te laten voelen mislukt ook nog eens dubbelop. Ten eerste, ze hebben geen sociaal leven, dus t.o.v. wie moeten ze zich dan schuldig voelen? Ten tweede, die 'nerds' weten heel goed, over het algemeen, dat de mensen die dit roepen meestal kant noch wal raken, en ze zullen het derhalve lekker negeren.

Doe jezelf een lol, leer gewoon. Overigens, je denkt toch niet dat die 'nerds' elke dag constant leren? Als je gewoon had opgelet in de klas kom je al een heel eind...

[ Bericht 0% gewijzigd door Legolas_Greenleaf op 28-05-2005 09:50:45 (PI) ]
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_27427298
quote:
Op zaterdag 28 mei 2005 09:50 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Wat zij begrijpen, en jij overduidelijk dus níet, is het aloude punt van. 'Knowledge = power'. Of, in het Nederlands, kennis is macht. Zij begrijpen de waarde van kennis.
Nu zet je jezelf boven de rest. Terecht, misschien, maar dat moet je niet als basis nemen van jouw gelijk. Wie zegt dat kennis macht is? Zeker als je die kennis helemaal niet wilt hebben. Bedenk je dat veel gelovigen misschien wel weinig wetenschappelijke kennis zullen kunnen accepteren door hun religieuze grond, maar dat ze over het algemeen redelijk positief tegen bijvoorbeeld de dood aan kunnen kijken. En 'zwakke' mensen zullen zoiets hards als de werkelijkheid op dat gebied misschien helemaal niet aan kunnen, en die zijn 'better off' door het gewoon niet te weten. Of ze houden hun leven liever simpel, omdat dat voor ze overzichtelijker is. 'Ignorance is bliss' weegt zwaarder dan 'knowledge is power', omdat die eerste strekking heeft tot de hoeveelheid geluk in je leven, wat ik toch wel als 'doel' zie
quote:
Jij hoeft helemaal niet te klagen behalve voor het algemene deel. Immers, volgens die mensen van E&M. (Bij sommigen beter bekend als het 'restprofiel') zijn alle mensen die N&T doen nerds, en nerds doen alleen maar N&T, toch? Dan heb je welgeteld heel weinig vakken waarmee je elkaar's pad kruist. Being Nederlands en Engels. Ik ga er nu niet van uit dat echt véél mensen met N&T Economie 1,2 hebben, laat staan geschiedenis en AK.
Nouja, de mensen die ik ken die dichter bij het begrip 'nerd' komen (in de zin dat ze veel doen) hebben N&T + Eco. Daar kan je opzich wel héél veel mee, later on.
quote:
Je poging om 'nerds' zich schuldig te laten voelen mislukt ook nog eens dubbelop. Ten eerste, ze hebben geen sociaal leven, dus t.o.v. wie moeten ze zich dan schuldig voelen? Ten tweede, die 'nerds' weten heel goed, over het algemeen, dat de mensen die dit roepen meestal kant noch wal raken, en ze zullen het derhalve lekker negeren.
Die vind ik ook wel mooi, die eerste dan
En inderdaad, daadwerkelijke nerds als geïllustreerd in de OP, die hun leven wijden aan huiswerk maken en maar weinig sociale contacten hebben zal het echt geen fuck boeien wat mensen met lage cijfers over ze zeggen. Ik denk alleen dat er niet veel nerds van dat niveau zijn. In mijn klas zitten er misschien één of twee... Maar ikzelf maak niks. En mijn cijfers zijn goed
quote:
Doe jezelf een lol, leer gewoon. Overigens, je denkt toch niet dat die 'nerds' elke dag constant leren? Als je gewoon had opgelet in de klas kom je al een heel eind...

[/filosofische bui]
=)
pi_27427644
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 18:20 schreef snowqueen911 het volgende:

[..]

Ja maar jij bent een nerd die al een maand van te voren leert en met 8en het gymnasium examen ingaat.
  zaterdag 28 mei 2005 @ 11:09:05 #59
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_27427885
quote:
Op zaterdag 28 mei 2005 10:31 schreef KarmaniaK het volgende:

Nouja, de mensen die ik ken die dichter bij het begrip 'nerd' komen (in de zin dat ze veel doen) hebben N&T + Eco. Daar kan je opzich wel héél veel mee, later on.
N&T + Eco 1 + Inf heb ik zelf. Echter denk ik dat ze meer Eco 1 dan Eco 1,2 hebben. TS heeft Eco 1,2.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_27428006
quote:
Op zaterdag 28 mei 2005 09:50 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
-knip-
Deze post is nog 10x erger dan de OP.

Wat heb ik een hekel aan die N&T'ertjes die het nodig vinden zichzelf beter te vinden dan mensen die E&M of C&M doen. . . .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')