kom mij helpenquote:Op donderdag 26 mei 2005 12:26 schreef Ballicious het volgende:
Ik rij zo maar weer naar huis denk ik. Is hier niks te doen.
Ben zelf 10 jaar keeper geweest..quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:20 schreef snellejelle het volgende:
[..]
aha dattis pas echt balen, dan is gewoon verliezen ineens een stuk minder erg
maar tis minder erg dan een ernstige blessure neem ik aan?quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:27 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ben zelf 10 jaar keeper geweest..
Moesten keer kampioens wedstrijd doen.. Ik keepen 1 helft 0-0 Veel te doen gekregen maar 0 gehouden. Daarna 5 mins in tweede helft val verkeerd met me pols... Naar ziekenhuis....
Wilde doorgaan maar me pa en de rest vonden dat niet zo slim en sleurde me van het veld..
Wedstrijd verloren met 3-1... Enof ik toen baalde....
Voor mij niet... Ik win liever....quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:29 schreef snellejelle het volgende:
[..]
maar tis minder erg dan een ernstige blessure neem ik aan?
er gebeurt zeg maar nietsquote:Op donderdag 26 mei 2005 12:31 schreef Ballicious het volgende:
Er gebeurt hier ook weinig.
Ik droom van mijn auto, met het dak open en 3 mooie vrouwen erin.quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:35 schreef Fisher het volgende:
't is veel te lekker weer buiten om hier te zitten
*Fisher droomt van terras met pils, veel pils!!
meer van pils met terras dusquote:Op donderdag 26 mei 2005 12:35 schreef Fisher het volgende:
't is veel te lekker weer buiten om hier te zitten
*Fisher droomt van terras met pils, veel pils!!
dan rijd ik wel achter je aanquote:Op donderdag 26 mei 2005 12:35 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Ik droom van mijn auto, met het dak open en 3 mooie vrouwen erin.
jammerlijk blijft het bij dromen vandaagquote:Op donderdag 26 mei 2005 12:35 schreef snellejelle het volgende:
[..]
meer van pils met terras dus
ikke oock
Jaaa taxi chauffeurquote:Op donderdag 26 mei 2005 12:35 schreef Ballicious het volgende:
[..]
dat zal ook altijd bij dromen blijvenquote:Op donderdag 26 mei 2005 12:35 schreef Ballicious het volgende:
[..]
gelukkig is er 3FM dat me wakker houdtquote:Op donderdag 26 mei 2005 12:39 schreef Teardrop-nl het volgende:
Pfff ik verveel me echt dood, nog ff en ik val in slaap ....
Denk je dat?quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:38 schreef Fisher het volgende:
[..]
dat zal ook altijd bij dromen blijven
dat komt me bekent voorquote:Op donderdag 26 mei 2005 12:39 schreef Teardrop-nl het volgende:
Pfff ik verveel me echt dood, nog ff en ik val in slaap ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |