quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:42 schreef snellejelle het volgende:
[..]
met je moeder en haar vriendinnen zeker
quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:42 schreef goddess-in-heaven het volgende:
terug van de lunch. heb een halfuurtje buiten gezeten en ik ben nu al btje bruin geworden
negerquote:Op donderdag 26 mei 2005 12:42 schreef goddess-in-heaven het volgende:
terug van de lunch. heb een halfuurtje buiten gezeten en ik ben nu al btje bruin geworden
niet zo erg. mn collega zat de hele tijd in mn arm te porren, omdat ik volgens haar aan het verbranden was (ik moest ook naar binnen van haarquote:
ze zijn wel bezorgd om jequote:Op donderdag 26 mei 2005 12:44 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
niet zo erg. mn collega zat de hele tijd in mn arm te porren, omdat ik volgens haar aan het verbranden was (ik moest ook naar binnen van haar)
rielekstquote:Op donderdag 26 mei 2005 12:44 schreef Geitje82 het volgende:
ben al weer terug, vergadering ging niet door
rare collegaquote:Op donderdag 26 mei 2005 12:44 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
niet zo erg. mn collega zat de hele tijd in mn arm te porren, omdat ik volgens haar aan het verbranden was (ik moest ook naar binnen van haar)
altijd leukquote:Op donderdag 26 mei 2005 12:44 schreef Geitje82 het volgende:
ben al weer terug, vergadering ging niet door
ik wil ookquote:Op donderdag 26 mei 2005 12:45 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
altijd leuk
ik ga om drie uur ijsjes eten buiten, het afscheid van een collega vieren
Je kunt wél rood geworden zijn, maar bruin lijkt me sterk: het aanmaken van pigment duurt bijna een dag :|quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:42 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik stuur wel een repareersetjequote:Op donderdag 26 mei 2005 12:45 schreef Ballicious het volgende:
Pfffffff, ik ga kapot
Ik heb net ook in de zon ijsje zitten etenquote:Op donderdag 26 mei 2005 12:45 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
altijd leuk
quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:46 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dan krijg jij van mij ook een ijsje
verpest het maar weerquote:Op donderdag 26 mei 2005 12:46 schreef Vigile het volgende:
[..]
Je kunt wél rood geworden zijn, maar bruin lijkt me sterk: het aanmaken van pigment duurt bijna een dag :|
Ik ga om half 4 al naar huisquote:Op donderdag 26 mei 2005 12:45 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
altijd leuk
laat haar lekker denken dat ze bruin is geworden van de zon.....quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:46 schreef Vigile het volgende:
[..]
Je kunt wél rood geworden zijn, maar bruin lijkt me sterk: het aanmaken van pigment duurt bijna een dag :|
quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:46 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
verpest het maar weer
ok, ik ben rood geworden... (ik was al een beetje bruin van eerdere dagen in de zon HOOR)
en witter geworden?quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:46 schreef Vigile het volgende:
[..]
Ik heb net ook in de zon ijsje zitten eten
stond er anders niet iemand in je buurt te MTP'en? dan kun je wel bruin zijn gewordenquote:Op donderdag 26 mei 2005 12:46 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
verpest het maar weer
ok, ik ben rood geworden... (ik was al een beetje bruin van eerdere dagen in de zon HOOR)
quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:47 schreef snellejelle het volgende:
[..]
stond er anders niet iemand in je buurt te MTP'en? dan kun je wel bruin zijn geworden
da's ook een mogelijkheidquote:Op donderdag 26 mei 2005 12:48 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]nee we zaten wel langs een druk kruispunt, dus het kunnen uitlaatgassen zijn
jaloers?quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:47 schreef Megter het volgende:
[..]
Da's al de 2e keer deze week dat je eerder weggaat![]()
Je bent de nepstagiair, tot ziensquote:Op donderdag 26 mei 2005 12:49 schreef snellejelle het volgende:
[..]
je bent duidelijk de nepste stagiaire
ik denk maar zo, geitjes horen buiten en niet op kantoorquote:Op donderdag 26 mei 2005 12:49 schreef snellejelle het volgende:
[..]
je bent duidelijk de nepste stagiaire
dat is waar hakkiequote:Op donderdag 26 mei 2005 12:49 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
ik denk maar zo, geitjes horen buiten en niet op kantoor
truequote:Op donderdag 26 mei 2005 12:49 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
ik denk maar zo, geitjes horen buiten en niet op kantoor
Hey jitz ik kom ook net weer binnenquote:Op donderdag 26 mei 2005 12:47 schreef jitzzzze het volgende:
Dag, lieve medestagiairs, en IJlien natuurlijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |