serieuze reactie:quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:56 schreef pluerbrrot het volgende:
LS,
Ik ben benieuwd naar het gemiddelde aantal keren sex per week.
De reden is dat mijn vrouw maar maximaal 1 keer per week wilen als het de rode tijd is wil ze helemaal niet.
Zij heeft geen zin in sex en doet het alleen maar voor mij.Ik weet niet waar dat aan ligt.
Speeltjes wil ze niet, met de hand even als voorspel maar niet te lang. Het komt dan ook wel voor dat ik wel een lozing heb maar niet bevredigend.
![]()
Ze is passief en neemt nooit het initiatief. Spontaan kent ze ook niet, het moet gepland zijn. Alhoewel. afgelopen zondag kwamen we even thuis en toen wilde ze wel een snelle wip. Voor het eerst in 20 jaar.
Heeft iemand een idee?
Gelieve wel seriuse reacties.
quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:59 schreef pluerbrrot het volgende:
Daarover heb ik mijn maitresse nooit over horen klagen de afgelopen 15 jaar.![]()
Ja dat snap ik.. het gaat al zo vanaf het begin begrijp ik? Heb je wel eens met haar gepraat waarom ze geen zin heeft? Wat heb je allemaal geprobeerd?quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:07 schreef pluerbrrot het volgende:
Ik zou het graag gewoon thuis willen doen, normaal zonder al die lastige poespas.
Extra huur en huishoud geld.![]()
15 jaar?quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:11 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik heb trouwens wel vaker dit soort verhalen gelezen, daarmee vergeleken kom je er nog redelijk goed vanaf.. het ergste wat ik heb gelezen was 15 jaar (!) geen sex..
Dus ipv het samen met je vrouw op te lossen, ga je naar een ander. Dan verdien je niet veel tips of analyses imo, behalve dat je een slappe zak bent, die niks bakt van LIEFDE, en ik hoop dat je je vrouw nog de kans gunt op een fatsoenlijke vent.quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:59 schreef pluerbrrot het volgende:
Daarover heb ik mijn maitresse nooit over horen klagen de afgelopen 15 jaar.![]()
Als je nu alle tijd en moeite die je in je lover steekt in je vrouw zou steken zou het waarschijnlijk een stuk beter gaan....quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:59 schreef pluerbrrot het volgende:
IDD al bijna vanaf het begin. Alleen toen we kinderen wilden was om de dag. (Beter slagings percentage). Totat ze zwanger was, na 3 weken.quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:09 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Ja dat snap ik.. het gaat al zo vanaf het begin begrijp ik? Heb je wel eens met haar gepraat waarom ze geen zin heeft? Wat heb je allemaal geprobeerd?
Dude, dat lijkt me echt te erg gewoon... Hoe is het begin van jullie vrijpartij?quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:11 schreef pluerbrrot het volgende:
Ja zin maken dat is ook een probleem. Ik heb altijd zin, maar ik kan haar niet bewegen zin te maken. Zelfs bij het kijken naar een erotich getint programma heeft dit een negative invloed bij haar, en gaat dus slapen.![]()
Ja hier heb ik wat aan.quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:15 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Dus ipv het samen met je vrouw op te lossen, ga je naar een ander. Dan verdien je niet veel tips of analyses imo, behalve dat je een slappe zak bent, die niks bakt van LIEFDE, en ik hoop dat je je vrouw nog de kans gunt op een fatsoenlijke vent.
En van speeltjes is er ook geen sprake van... Staat ze wel open voor andere dingen, behalve gewoon plat op haar rug liggen en verder niets?quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:26 schreef pluerbrrot het volgende:
[..]
Er over gepraat hoe zij het wilde en zo. Gewoon plat op mijn rug, niks bijzonders was het antwoord.
Dit heb ik vaak geprobeerd. Eerste lekker uit eten dan wat drinken gewoon gezellig. Naar huis DVD kijken, glaasje wijn, kaasje. Lieve dingen zeggen strelen, ect. Wij ervaren dat ook als plezierig.quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:22 schreef erodome het volgende:
Haal de druk er eens af, doe al het bovenstaande en nog meer zonder met seks te komen, maar gewoon omdat je haar lief vindt en dicht bij haar wil zijn....
Misschien pasten jullie van begin af aan al niet bij elkaar, had je dus Ab-So-Luut niet aan kinderen moeten beginnen, en had je haar moeten verlaten alvorens het bij een ander te gaan zoeken. Tenzij je het niet erg vindt om de rest van je leven een onbevredigend sexleven te hebben.quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:26 schreef pluerbrrot het volgende:
[..]
Ja hier heb ik wat aan.Ik heb het idee dat jij het niet begrijpt.
De eerste vijf jaar heb ik echt alles met haar samen gedaan. En ook alles voor haar gedaan. Zelfs een andere baan, niet dat dit achteraf slecht uitgepakt heeft.
Zij heeft geen zin, we doen nog alles samen alleen het sexleven wil niet lukken.
Er over gepraat hoe zij het wilde en zo. Gewoon plat op mijn rug, niks bijzonders was het antwoord.
Speeltjes niet. Op vakantie wil ze dan wel een ander standje, mede omdat de kinderen op dezefde kamer slapen. Maar meestal eindigt het op de bank. Ik kan dan nog wel redelijk staan en hoef niet boven haar. Dit is ongeveer de enige variatie.quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:32 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
En van speeltjes is er ook geen sprake van... Staat ze wel open voor andere dingen, behalve gewoon plat op haar rug liggen en verder niets?
En dús zoek je maar een maitresse, in plaats van het probleem samen op te lossen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:32 schreef pluerbrrot het volgende:
Nogmaals we houden van elkaardaar ligt het niet aan
Ten allereerste, respectquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:35 schreef pluerbrrot het volgende:
[..]
Speeltjes niet. Op vakantie wil ze dan wel een ander standje, mede omdat de kinderen op dezefde kamer slapen. Maar meestal eindigt het op de bank. Ik kan dan nog wel redelijk staan en hoef niet boven haar. Dit is ongeveer de enige variatie.
Thx,quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:40 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Ten allereerste, respectdat je er zoveel geduld voor hebt. Ok, het is je vrouw waar je zielsveel van houd, maar als man zijnde heb je toch ook je eigen dingen, je eigen behoeftes?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |