Ik zie het ja. Verdomd lastigquote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:17 schreef Tain het volgende:
[..]
Werkt ietsje anders, maar er is een FAQ voor het gebruik van de wiki
woeiquote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:09 schreef Tain het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php/SimCity4
eventjes aangemaakt voor je
misschine een layouty ideetje:quote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:41 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Yup. Maar Elmar en ik gaan vanmiddag elkaar tegemoet. En gaan het beste ervan maken
Ik heb inderdaad er al over gedachtquote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:42 schreef mschol het volgende:
[..]
misschine een layouty ideetje:
<naam plugin> - <infourl> - <downloadlink>
lekker overzichtelijk en je kan evt gelijk beginnen met downloaden
zie hier:quote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:46 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad er al over gedacht
Kan jij mij de layout indeling opsturen naar bmwm3got@hotmail.com
Updatedquote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:09 schreef mschol het volgende:
[..]
zie hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/Zandbak
Tis me gelukt! Ze doen 't! Je moet die Tram-mappen in de Nam-map stoppen, als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:16 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Is mij ook niet gelukt. Ik kan die rails ook niet aanleggen terwijl ik de stations wel kan neerzetten.
das toch prima overzchtelijk...quote:
utilities:quote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:15 schreef AMD64 het volgende:
Check is de SC4 wikiWeten jullie nog meer categoriën?
Donequote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:19 schreef mschol het volgende:
[..]
utilities:
powerplants, politie/
transport:
wegen. rails etc??
/
Uhm Deluxe?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:53 schreef RemCOW het volgende:
Is er al een pakket met Simcity 4 en Rush Hour in 1? Haal ik die binnenkort goeie spellen moet je echt legaal hebben
15 euro bart smitquote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:53 schreef RemCOW het volgende:
Is er al een pakket met Simcity 4 en Rush Hour in 1? Haal ik die binnenkort goeie spellen moet je echt legaal hebben
Edit: Ah, de deluxe edition is dat. Nu nog voor een schappelijke prijs.
Kijk, dat is wel netjes inderdaad! Beter dan 15 euro voor alleen Simcity 4 en dat je dan nog de expansion moet kopen.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:56 schreef mschol het volgende:
[..]
15 euro bart smit
vind ik wel redelijk
Doe ik vanavond pas. Nadat ik alles heb geupdate met Elmarquote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:25 schreef Rag het volgende:
Hup mensen, plaats eens foto's van jullie stadjes/dorpjes!
Heb meteen ff op Bol.com gekeken en toen zag ik ditquote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 15:00 schreef renz0r het volgende:
[..]
Heb meteen ff op Bol.com gekeken en toen zag ik dit
Sim City 4, Spitsuur (Rush Hour)
(Add On)
3-4 werkdagen
PC | CD-ROM | Electronic Arts | 2003
bol.com prijs: ¤ 29,99![]()
![]()
Aangezien ik alleen daar en op Large.nl dingen bestel wacht ik wel totdat het bij mn plaatselijke winkelcentrum binnen isquote:
En hoe lang gaat dat nog duren?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 15:05 schreef renz0r het volgende:
[..]
Aangezien ik alleen daar en op Large.nl dingen bestel wacht ik wel totdat het bij mn plaatselijke winkelcentrum binnen is
Ik ga er zo naar het winkelcentrum. Kom net terug van werken (postbode spelen in dit weer roeleert).quote:
Idd. Bijna een nieuwe deelquote:Op zaterdag 28 mei 2005 15:51 schreef renz0r het volgende:
Sinds een paar dagen is het sim city topic weer helemaal hot:P
Blijft stormlopen.
-- toch maar niet --quote:Op zaterdag 28 mei 2005 15:56 schreef Drakul het volgende:
Het blijft gewoon een gigantisch verslavend spel.. Vanavond maar ff registreren bij simtropolis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |