quote:
Het zijn de verkoop foto's van de makelaar, ik was er niet bij toen die gemaakt zijn, maar ik weet wel dat ze daar idd bepaalde instellingen voor hebben, want echt groot is het allemaal niet. Woonkamer is ongeveer 4x4 en keuken ook.quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
ziet er gezellig uit , fotografeer jij met groothoek lens ?
je ziet het aan het kromlopen van wanden in de hoekquote:Op donderdag 26 mei 2005 21:55 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het zijn de verkoop foto's van de makelaar, ik was er niet bij toen die gemaakt zijn, maar ik weet wel dat ze daar idd bepaalde instellingen voor hebben, want echt groot is het allemaal niet. Woonkamer is ongeveer 4x4 en keuken ook.
Ik ben er geen een keer afgedonderd!quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
je ziet het aan het kromlopen van wanden in de hoek, is normaal bij makelaars lijkt het groter.
vond je dat niet eng een trap zonder leuning , zie me zelf er al vanaf donderen na paar flessen wijn
Nu ben ik verliefd op jouquote:Op donderdag 26 mei 2005 21:51 schreef Brighteyes het volgende:
Woonkamer:
[afbeelding]
[afbeelding]
Keuken:
[afbeelding]
[afbeelding]
Slaapkamer:
[afbeelding]
[afbeelding]
En hoe ziet het er van buiten uit? (Ik woonde links van de poort.)
[afbeelding]
En de binnenplaats.
[afbeelding]
Ik woon er niet meer, maar blijf het leuk vinden de foto's te showen, was zo'n onwijs leuk huis!
Damn! Gemiste kans dan... Ik woon inmiddels in een afgrijselijke nieuwbouwblokkendoos mét nieuw vriendje.quote:
Probeer de boel wat meer te structureren, word je ook een stuk rustiger van...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:42 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
Zoals jullie misschien wel hebben opgemerkt houd ik erg van kunst. ook houd ik van antiek, het tafeltje waar de xbox op staat komt uit een echte caravan!! het heeft heel wat door gemaakt want de poten klappen steeds in en er zijn wat stukken uit, deze zijn helaas niet mooi teruggezet.. maar dat is dan ook monikkenwerk.
dat is de Stenders Vroeg Op kalenderquote:Op woensdag 15 juni 2005 17:38 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:die cosbyshow kalender is lauw!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |