Ja, maar dat is pas tijdens het vechten, niet een paar seconden vantevoren. Tenzij je Bloodrage gebruikt en dat met de shout even macroed. (als dat kan, moet dat nog proberen)quote:Op zondag 29 mei 2005 12:12 schreef mvt het volgende:
[..]
hooguit wat debuffs en een shout waar je hele party wat aan heeft
Gezien het feit dat er al een maand lang op ongeveer alle servers in alle publieke kanalen om de drie minuten wel weer iemand "LEEROOY!!!" gilt, denk ik dat hij al vrij bekend is, en dat de hilariteits-waarde ook drastisch begint af te nemenquote:Op zondag 29 mei 2005 16:27 schreef Space-Chinees het volgende:
Weet niet of jullie deze al kennen, maar hij is echt hilarisch...
Paladins hebben nog een veel groter probleem, want ALS we al de overkant halen, doen we zo weinig damage dat het toch niks uit maakt. Nee, Hillsbrad is geen plek voor een Paladin die HKs wil.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 15:58 schreef mvt het volgende:
Wat ik trouwens het nadeel is vind van raids (als warrior dan) is dat je naar de horde toe moet lopen/chargen om wat te doen (ranged van een warrior is redelijk waardeloos).
Maar aangezien er meestal wel een grote groep ranged damage dealers staan ben je al door een kwart van je HP heen voordat je er bent en stel dat je wat wilt killen moet je al een halfdode dorde uitpikken en die afmaken, maar je gaat er zelf zowiezo aan.
Paladins hebben dat probleem ook , maar die kunnen dan nog healen en buffen en dus op een afstand blijven.
Het enige wat je in raids kan doen als warrior (heb ik vaak het idee) is geisoleerde gasten afslachen, guards op je krijgen (wat igv dood 10% dura loss is) of CP's verzamelen en een beetje de mages en priests verdedigen.
Of als je er zin in hebt een combo bloodrage + charge + intimidating shout + thunder clap + vluchten
natuurlijk wel met een shield in je hand, fortitude + bloodpact + power word shield.
Kan niet.quote:Op zondag 29 mei 2005 21:13 schreef bupatH het volgende:
weet iemand of er een manier bestaat om van server te veranderen ? je komt er altijd laat achter dat je maten ergens anders zitten en opnieuw doen zuigt
3? Wie was die 3e dan? Ik geloof niet dat er namelijk, à la de Blademaster in WC III, een Mirror Image ability bestaat.quote:Op zondag 29 mei 2005 22:06 schreef Sakie het volgende:
Burakin en Anunnaki
Waarom mijn lvl 27 troll mage in Ashenvale killen (Mantis), 3 'doodskopjes' tegen 1 troll die zich nog probeerde te verstoppen
![]()
geen id, toen was ik al doodquote:Op zondag 29 mei 2005 22:10 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
3? Wie was die 3e dan? Ik geloof niet dat er namelijk, à la de Blademaster in WC III, een Mirror Image ability bestaat.
Ik zal de derde wel zijn geweest (Caela). We waren Splintertree post gaan "raiden" met zijn drieen om wat horde reacties uit te lokken. Binnen yien minuten stonder er 2 lvl 60 UD rogues, een lvl 60 warrior, een lvl 60 shaman (al was die er al eerder) en een lvl 60 priest voor de deur. Nadat we weer op de weg waren gekomen kwamen we Silwyth en zijn guildemembers tegen die gngen raiden. Wij gingen dus mee, al werd ik tijdens de raid eruit gegooit (door mijn computerquote:Op zondag 29 mei 2005 22:10 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
3? Wie was die 3e dan? Ik geloof niet dat er namelijk, à la de Blademaster in WC III, een Mirror Image ability bestaat.
Ach, zaterdagavond..quote:Op zondag 29 mei 2005 03:53 schreef Max_Dark het volgende:
[..]
FRAPS downloaden? ff Googlen ofzo, die werkt met F6.
En vanavond in 1 ruk heel MC gedaan (op Major en Rag na). Heb er Mantle of Prophecy aan overgehouden.
Cyndane/Migwi will not be amused want die was er niet. (Zal wel commentaar in de vorm van "kansloze nerds op zaterdagavond grrrmbmlbl" worden)
Hehe, nice one.quote:Op zondag 29 mei 2005 22:47 schreef Ancient het volgende:
[..]
Ik zal de derde wel zijn geweest (Caela). We waren Splintertree post gaan "raiden" met zijn drieen om wat horde reacties uit te lokken. Binnen yien minuten stonder er 2 lvl 60 UD rogues, een lvl 60 warrior, een lvl 60 shaman (al was die er al eerder) en een lvl 60 priest voor de deur. Nadat we weer op de weg waren gekomen kwamen we Silwyth en zijn guildemembers tegen die gngen raiden. Wij gingen dus mee, al werd ik tijdens de raid eruit gegooit (door mijn computer) Sorry Mvt dat we het gesprek niet konden afmaken en sorry Sil dat ik niet verder mee kon raiden, moet nu namelijk gaan
![]()
![]()
maar je kan toch redelijk achterop staan en healen?, je hebt dan iig nog nut ipv kanonnenvoerquote:Op zondag 29 mei 2005 17:15 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Paladins hebben nog een veel groter probleem, want ALS we al de overkant halen, doen we zo weinig damage dat het toch niks uit maakt. Nee, Hillsbrad is geen plek voor een Paladin die HKs wil.
Er zijn twee grotten in dat gebied, een die puur voor quests is bedoelt, de ander loopt naar een nieuw gebied. Als je rondjes kunt lopen in de grot zit je in de verkeerde, de grot die je moet hebben splitst niet op in meerdere paden. Er zit voor de grot naar het nieuwe gebied ook een npc die je een quest geeft om wat spullen naar een ander stadje te brengen.quote:Op zondag 29 mei 2005 23:31 schreef Johan-Derksen het volgende:
Hoi
Ik speel het vanavond voor het eerst met een guest key.
Ik zit in Level 6, ben een dwarf, en Hunter.
Ik heb volgens mij alle quest gehad in Coldridge Valley en ben door die grot gelopen met die lieve beestjes... uurtje rondgelopen en toen kwam ik weer bij dezelfde ingang/uitgang.
Moet ik wel verder die grot in of zo om in een nieuw deel te komen?
Tja, maar daar heb ik geen pally voor aangemaaktquote:Op zondag 29 mei 2005 23:31 schreef mvt het volgende:
[..]
maar je kan toch redelijk achterop staan en healen?, je hebt dan iig nog nut ipv kanonnenvoer
As seen on the 3rd page. So predictablequote:Op zondag 29 mei 2005 22:47 schreef Migwi het volgende:
[..]
Ach, zaterdagavond..
Inderdaad kansloze nerds.
Ik durf te wedden dat niemand op mij na uit NW weet hoe een kroeg/disco/whatever er van binnen uitziet.
Har har har...![]()
Anyway, lekker boeiend, ik vind 't alleen lame om alles in 1x te doen.
Er staat ook hybrid, dus een pally kan nooit 100% warrior zijn.quote:Op maandag 30 mei 2005 00:29 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Tja, maar daar heb ik geen pally voor aangemaaktIn mijn taakomschrijving staat duidelijk "hybrid meleefighter/healer", niet "buffbot, secondary healer".
Meh, screenshots gemaakt?quote:Op maandag 30 mei 2005 02:12 schreef Max_Dark het volgende:
[..]
As seen on the 3rd page. So predictable.
Jammer dat je niet mee kon Caela, was echt grappig. Hebben eerst Orgri lopen klieren (weggegaan toen het hele AH op ons kwam), naar UC, daar lopen kloten, toen weer terug naar Orgri (weer AH)
.
Was jij die mage die mijn pom-pyroblast resiste?quote:Op zondag 29 mei 2005 22:06 schreef Sakie het volgende:
Burakin en Anunnaki
Waarom mijn lvl 27 troll mage in Ashenvale killen (Mantis), 3 'doodskopjes' tegen 1 troll die zich nog probeerde te verstoppen
![]()
Ik heb een paar screenshots gemaakt, het zijn niet de meest actierijke want als ik een print screen neem lag ik altijd ff weg en dat zou mijn dood betekenenquote:
Het gaat er niet om dat ik 100% warrior wil zijn, als dat zo was, dan was ik wel een warrior gewordenquote:Op maandag 30 mei 2005 03:12 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Er staat ook hybrid, dus een pally kan nooit 100% warrior zijn.
Klopt, dacht er meer gezien te hebben. Evenveel als Warlock dan.quote:Op zondag 29 mei 2005 15:57 schreef Max_Dark het volgende:
Toch alleen maar Shoulders en Gloves of Prophecy? (Goed, en Manastorm Leggings/Talisman maar dat is general caster drops).
een mage die dreadmist bracers krijgt voor een warlock o_Oquote:Op zondag 29 mei 2005 18:07 schreef Bacow het volgende:
Vandaag ff Ubrs gedaan,
Ik ging naar huis met de Dreadmist bracers en de wildheart gloves.
Dreadmist robe dropte ook nog maar die ging naar de warlock.
---> http://goldfarmer.ytmnd.com/
Uiteraard, warlock heeft altijd het eerste recht op dreadmist, iets wat ik zelf ook niet meer dan normaal vindquote:Op maandag 30 mei 2005 14:47 schreef -=BoKKiE=- het volgende:
[..]
een mage die dreadmist bracers krijgt voor een warlock o_O
hoop dat je die kreeg omdat de lock ze al had?
Ik heb sinds kort een pally aangemaakt en hij slaat makkelijk door de low levels heen zonder veel schade op te lopen. Alleen het levellen lijkt langzamer te gaan.quote:Op maandag 30 mei 2005 08:38 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat ik 100% warrior wil zijn, als dat zo was, dan was ik wel een warrior geworden. Maar speel maar eens een paladin tot voorbij level 40 (tot dat level zijn ze nagenoeg onverwoestbaar) en je zult zien wat ik bedoel.
Je hebt in iedergeval genoeg restedquote:Op maandag 30 mei 2005 21:06 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Doubt it, ik gok erop dat ik alsnog 2e of 3e ben.Zeker als Caela zo veel aan het PvP-en is.
The Wookies -- zitten een stuk of wat NL-ersquote:Op zondag 29 mei 2005 21:24 schreef bupatH het volgende:
ok das jammerweet er iemand nog een leuke guild op silvermoon waar wat NLers in zitten ?
Klopt, die in Darkshore is eenvoudig te vinden. Je loopt vanuit Auberdine naar het noorden, totdat je bij de brug over een rivier komt. Je volgt de rivier richting zee en zwemt dan in noordelijke richting. Bij de tweede rotsformatie in zee ligt de eerste helft in een kistje aan de noordwest-zijde van de rots. Er zwemmen wat beestjes omheen, maar die zijn niet al te lastig.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 01:46 schreef GaRleC het volgende:
Waar kan ik die pendants vinden voor de druid quest (lvl16) dat je een andere form kan krijgen?
1 Moet er in de mensenlanden zijn en 1 ergens in Darkshore.
die gloves heb ik ookquote:Op dinsdag 31 mei 2005 00:46 schreef PBateman1978 het volgende:
Woei
Sunken Temple compleet voltooid zonder 1 dode.
En mooie gloves gevonden : http://www.thottbot.com/?i=5019
Kijken of ik idd mee kan naar een volle BRD run ofzo.quote:Op maandag 30 mei 2005 23:30 schreef Bacow het volgende:
[..]
Je hebt in iedergeval genoeg rested.
DM 500knon+ ftw![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |