Uitzondering is dan weer devotion auraquote:Op woensdag 1 juni 2005 15:27 schreef Chevalric het volgende:
Ach natuurlijk... ze heten tenslotte niet voor niets resistance aurasDo'h!
vergeet niet dat na de legendary dropped pre-paid card jje ook nog ff in de rij mag gaan staan hè :pquote:Op woensdag 1 juni 2005 15:11 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
ETA Azeroth hopelijk 30 minuten.
heh een legendary dropped pre-paid card???quote:Op woensdag 1 juni 2005 16:18 schreef Jefkie het volgende:
[..]
vergeet niet dat na de legendary dropped pre-paid card jje ook nog ff in de rij mag gaan staan hè :p
Sarcasme?quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:05 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
heh een legendary dropped pre-paid card???![]()
lol ok had het deel gemist dat i veel moeite heeft gedaanquote:Op woensdag 1 juni 2005 17:21 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Sarcasme?
L_G had enorm veel moeite met het krijgen van een nieuwe prepaid card, dus daarom noemt ie em Legendary omdat Legendary items maar enorm weinig in het spel zitten (Ragnaros dropt er iig 1).
Welkom bij twee maanden geleden en pagina 4 van deze threadquote:Op woensdag 1 juni 2005 18:06 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Nu kwam ik dit fillmpje tegen op het internet en dat wou ik jullie niet onthouden.
Dit is 35 en niet 40quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:11 schreef Chevalric het volgende:
Fokkers Guild heeft weer een enchanter: Exar. Hij is wel nog een beginner (11 punten in enchanting en lvl 21 mage), maar heeft dankzij het guild nu al heel wat items gekregen om te disenchanten. Iedereen is naar SFK geweest om daar solo te looten. Van Caela en mij heeft hij zeker al 20 items gehad.
Voor die 't weet, is hij expert enchanter en moet-ie wachten tot level 40 voor Artisan Enchanter
1. Er was geen wachtrij op bloodscalp.quote:Op woensdag 1 juni 2005 16:18 schreef Jefkie het volgende:
[..]
vergeet niet dat na de legendary dropped pre-paid card jje ook nog ff in de rij mag gaan staan hè :p
Kun je niet gewoon met creditcard betalen?quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:18 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
1. Er was geen wachtrij op bloodscalp.
2. Er was geen wachtrij bij de FRS.
Meh, 12 dagen niet gespeeld, 3 bezoekjes aan de Dixons, 4 aan de E-Plaza, 1 aan de Ear and Eye, 2 aan de Bart Smit en 4 aan de FRS verder.
Bol.com heeft ze op voorraad, ''voor 14:30 besteld, volgende dag in huis''.quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:18 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
1. Er was geen wachtrij op bloodscalp.
2. Er was geen wachtrij bij de FRS.
Meh, 12 dagen niet gespeeld, 3 bezoekjes aan de Dixons, 4 aan de E-Plaza, 1 aan de Ear and Eye, 2 aan de Bart Smit en 4 aan de FRS verder.
die dingen kosten toch bijna niks meer tegenwoordig. Ik geloof dat ik iets bij de rabo iets van 12¤ per jaar betaal.quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:27 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Bateman: 2 dingen. 1, wat doet dat lelijke wijf in je avatar? 2. Ik houd niet zo van bestellen via internet; ik ken mezelf enzo.
En noch ik, noch mijn ouders hebben een CC...
En dan zijn we lekker bezig, en dan crasht die server weerquote:Op woensdag 1 juni 2005 20:12 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
@ Daenal en Thio, ik ben er voorlopig nog even niet, andere zaken hebben nu even voorrang. 21:00 kom ik uiterlijk online. (Exclusief wachtrijen.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |