kill or be killed...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:28 schreef Lexie het volgende:
[..]
Het is vooral erg lachen om iemand te ganken die net een quest in aan het leveren is en jouw level niet eens kan zien.
Sowieso is het altijd lachen gieren brullen om iemand te pakken die totaal geen kans heeft, het liefst meerdere keren![]()
![]()
.
Among other things, ja.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:36 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
fearie fire van de druid stopt dat wel
Hey Pimmetjuh !!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 08:46 schreef Killjoy het volgende:
[..]
IK BEN EEN WOOKIE(Zie ook www.wookie.nl)
We zijn opgevallen
Ik ben Pim de Paladin (lvl 57 nu) van The Wookies.
Stingah, Ik geloof zelfs dat samen wat geknokt hebbentijdje terug
Ik weet wel dat je de "Ridders van Oranje" hebt, dat zijn ook NL-ers logischerwijs
Is dat pas bij level 40?quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:11 schreef Chevalric het volgende:
Fokkers Guild heeft weer een enchanter: Exar. Hij is wel nog een beginner (11 punten in enchanting en lvl 21 mage), maar heeft dankzij het guild nu al heel wat items gekregen om te disenchanten. Iedereen is naar SFK geweest om daar solo te looten. Van Caela en mij heeft hij zeker al 20 items gehad.
Voor die 't weet, is hij expert enchanter en moet-ie wachten tot level 40 voor Artisan Enchanter
Marijn is ook al 160 enchanterquote:Op woensdag 1 juni 2005 00:11 schreef Chevalric het volgende:
Fokkers Guild heeft weer een enchanter: Exar. Hij is wel nog een beginner (11 punten in enchanting en lvl 21 mage), maar heeft dankzij het guild nu al heel wat items gekregen om te disenchanten. Iedereen is naar SFK geweest om daar solo te looten. Van Caela en mij heeft hij zeker al 20 items gehad.
Voor die 't weet, is hij expert enchanter en moet-ie wachten tot level 40 voor Artisan Enchanter
WHAT THE FUCK.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:17 schreef Chevalric het volgende:
Ik zit even op de WoW-fora te lezen wat de devs over de verschillende classes hebben gezegd. Tot mijn verbazing kan een rogue straks door gebruik te maken van Vanish voorkomen dat een DoT spell blijft werken. Dus, door te vanishen wordt niet alleen de direct damage geannuleerd, maar ook de DoT. Om eerlijk te zijn vind ik dit absurd en onlogisch.
Blijkbaar is op het moment het probleem dat als je Vanish gebruikt terwijl een spell met DD en DoT gecast wordt, dat de DD wel netjes wordt gecanceld, maar de DoT niet. Wat inderdaad zo hoort. Dit betekent niet dat Vanish gebruikt kan worden om onder een al succesvol aangebrachte DoT uit te komen.quote:A major concern of Rogues is the reliability of Vanish to successfully break spells in mid-cast. In the upcoming battlegrounds patch, Vanish rank 2 has been improved so that Vanish will more effectively break these spells from landing on the Rogue. Also changed, some spells have both a direct damage and a DOT effect. While Vanish previously cancelled out the DD, the DOT would remain. This has been changed so that Vanish breaks both the DD and DOT attack.
Hmmm, nu ik het nog eens lees, geloof ik dat je gelijk hebt... Sorry voor de verwarring, mensen. Dit soort dingen moet ik ook niet op m'n werk lezen. Alt-tab na elke regel is niet handigquote:Op woensdag 1 juni 2005 04:02 schreef Leshy het volgende:
Ik heb de relevante passage gevonden, en er lijkt niets aan de hand te zijn
[..]
Blijkbaar is op het moment het probleem dat als je Vanish gebruikt terwijl een spell met DD en DoT gecast wordt, dat de DD wel netjes wordt gecanceld, maar de DoT niet. Wat inderdaad zo hoort. Dit betekent niet dat Vanish gebruikt kan worden om onder een al succesvol aangebrachte DoT uit te komen.
Komt-ie nou meequote:
Nee, lvl 35, maar de Master Enchanter zit, als ik het goed heb, in Uldaman, dus dan kan het wel lvl 40 ofzo worden.quote:
Alleen als de Rogue dus vanisht terwijl je nog aan het casten bent. Als je er een Holy Fire overheen gooit en de Rogue vanisht daarna, dan heeft'ie pech en krijgt hij gewoon de DD en DoT.quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:37 schreef Max_Dark het volgende:
Holy Fire wordt je nog steeds mee gefunkt dus Leshy.
Fijn, je hebt dus geen reet aan MOTW in MC, behalve de stat en armor buff. Dat maakt die aura's er niet beter opquote:Resistance auras do not stack with other resistance effects. This is correct. These auras are designed to be able to work by themselves instead of relying on other spells effect’s to stack with them.
MOTW is dus wel cool, want DIE stackt wel. Het stukje dat je hier citeert, komt uit het Paladin verhaal. De Paladin resistance aura's (Shadow Resistance Aura, Frost Resistance Aura, Fire Resistance Aura) stacken niet met andere resistance effecten.quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:40 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Fijn, je hebt dus geen reet aan MOTW in MC, behalve de stat en armor buff. Dat maakt die aura's er niet beter op
De +60 fire resist van pallies overschrijft de +20 fire resist van Druids bedoelt ie. (Ik krijg dus geen +80 maar +60 in MC).quote:Op woensdag 1 juni 2005 14:01 schreef Chevalric het volgende:
[..]
MOTW is dus wel cool, want DIE stackt wel. Het stukje dat je hier citeert, komt uit het Paladin verhaal. De Paladin resistance aura's (Shadow Resistance Aura, Frost Resistance Aura, Fire Resistance Aura) stacken niet met andere resistance effecten.
Aura en MOTW stacken dus niet, en dat vind ik raar. IK wil gewoon de +60res en de +20res. Nu loopt die aura over mijn MOTW heen, wat MOTW dan alleen nog maar interessant maakt qua armor en stats, terwijl op high lvl juist die +res bonus van MOTW geniaal is.quote:Op woensdag 1 juni 2005 14:18 schreef Max_Dark het volgende:
[..]
De +60 fire resist van pallies overschrijft de +20 fire resist van Druids bedoelt ie. (Ik krijg dus geen +80 maar +60 in MC).
ah zo... Ach ja, da's beter dan dat je alleen de +20 krijgquote:Op woensdag 1 juni 2005 14:18 schreef Max_Dark het volgende:
[..]
De +60 fire resist van pallies overschrijft de +20 fire resist van Druids bedoelt ie. (Ik krijg dus geen +80 maar +60 in MC).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |