Ik hoorde het van Geitjequote:Op donderdag 26 mei 2005 09:17 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah lees maar terugheb wel paar keer gezegd dat ik je miste
![]()
ok, ik geef het toe.... ik heb geen zin om hem aan te zetten. ik vind het fijn als ik lekker nat wordt van het zweetquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat zeggen mensen die nooit achter een computer zitten ook.![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
We kunnen beter vragen of jij dit topic gemist hebt
Inkoppertje voor Tear...quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:19 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ok, ik geef het toe.... ik heb geen zin om hem aan te zetten. ik vind het fijn als ik lekker nat wordt van het zweet
Duur geintje via je GSMquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:19 schreef Megter het volgende:
[..]ik heb gemsnt met Geitje ondertussen
Lekker klamquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:19 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ok, ik geef het toe.... ik heb geen zin om hem aan te zetten. ik vind het fijn als ik lekker nat wordt van het zweet
Ik heb je nog gemailt!quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:19 schreef Megter het volgende:
[..]ik heb gemsnt met Geitje ondertussen
Dat vind ik ook fijnquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:19 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
We kunnen beter vragen of jij dit topic gemist hebt
Gaat per mb, zoveel mb's kost msn'en niet hoor...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |