Staat dat bericht echt zo vol grammaticafouten?quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:48 schreef peaceman het volgende:
ter verduidelijking nog even het hele bericht:
Bij de uitreiking van de Nationale Evenementenprijzen in Den Haag heeft Jan Smeets uit handen van Hans van Driem, directeur van het Nederlands Bureau voor Toerisme en Congressen, de Lifetime Achievement Award ontvangen.
De prijzen zijn een initiatief van De Nationale Evenementenprijzen en worden ondersteund door het Nederlands Bureau voor Toerisme en een aantal organisaties uit de evenementenbranche. De jury bestaat uit deskundigen uit de wereld van evenementen.
Eerder zijn er tijdens de uitreiking van de Nationale Evenementenprijzen geen individuele prijzen gegeven. De jury heeft gemeend dit deze keer wel te moeten doen om een bijzondere reden. Discussiërend over de GrandPrix die wordt toegekend aan evenementen met een lange geschiedenis, een internationale reputatie en een grote waarde binnen de wereld van evenementen kwam uiteraard de naam Pinkpop aan de orde. Pinkpop heeft de status van zo’n evenement maar wie Pinkpop zegt, zegt Jan Smeets. En volgens de jury is Jan Smeets meer dan Pinkpop.
“36 jaar is het inmiddels geleden dat er in Geleen de eerste editie van Pinkpop werd georganiseerd. In korte tijd werd het evenement een begrip in Nederland. In de jaren die volgden werd Pinkpop zelfs een fenomeen en de bedenker en organisator werd een bekende Nederlander. Voor velen zal Jan Smeets slechts als organisator bekend zijn en van de vele interviews die hij in de loop der jaren gaf. Voor wie betrokken is bij de wereld van festivals en muziek is Jan Smeets veel meer. Voor vrijwel iedere organisator van de vele popfestivals die in de loop der jaren de landelijke evenementenkalender zijn gaan vullen is Jan een groot voorbeeld geweest. Voor tal van artiesten heeft Jan zijn programmering een doorbraak betekent en voor het complete evenementenvak is Jan een voortrekker die de discussie nooit heeft geschuwd en die daardoor tevens een dankbare vraagbaak is geworden voor media en overheden als het ging om kennis van evenementenzaken. Of dat nu iets technisch, iets fiscaals of iets anders is; Jan geeft met kennis van zaken antwoord. Al deze zaken maken dat Jan in de afgelopen 36 jaar zelf een fenomeen geworden is en bijzonder veel voor alle facetten van het evenementenvak heeft betekent. Voor ons is hij de vader van alle Nederlandse muziekfestivals en een deskundige die altijd bereid is zijn kennis te delen. Dat Pinkpop misschien een keer wat minder mensen trok doet daar niets aan af. Sterker nog, de wijze waarop Jan is omgegaan met de vaak ongenuanceerde publiciteit onderstreept juist wat we vandaag bedoelen te zeggen. We hopen dat Jan Smeets en Pinkpop nog lang een voorbeeld voor ons zullen zijn.”, aldus de jury.
Ja, het is echt heel ergquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:53 schreef GLO het volgende:
[..]
Staat dat bericht echt zo vol grammaticafouten?
Komen jullie nog wel eens buiten?quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:48 schreef GLO het volgende:
In-1-dag-door-anderhalf-topic-heen-tvp![]()
en het eind is nog niet in zicht
Mijn naam is haas. Ik was er het grootste deel van de tijd niet bij...quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Komen jullie nog wel eens buiten?
tvp
GLO is Neerlandici?quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:53 schreef GLO het volgende:
[..]
Staat dat bericht echt zo vol grammaticafouten?
edit: o nee, het valt wel mee. Een puntkomma waar die niet hoort en 2 x "heeft betekent". Maar toch, foei.
quote:Uw uiteinde is breed. Goed ook is de mijn. Beter horloge uw mond of ik zal op u zitten. Het Woord is beter behandelt me uit juiste oorzaak ik de koning van cellulite ben. Ham, ham, ham op gehele tarwe al recht. Mijn ritssluitingenmislukking mijn gespenonderbreking. Ik ben teveel mens voor te nemen u. De bestratingsbarsten wanneer ik neer val. Ik heb meer kinnen dan chinatown. Goed gebruik ik nooit de telefooncabine. En ik heb nooit mijn tenen gezien. Wanneer ik naar movies ga neem ik zeven rijen op.
Music Triviaquote:The band ZZ Top is named after the largest available size of top hats. Size ZZ top hats are made to fit hydrocephalic children in order to make them look more comical and less tragic. The band’s beards are representative of their Islamic faith.
n plts vn z irrtnt t tpn, z j k n nw vrg knnn dnquote:
Hahaquote:Op donderdag 26 mei 2005 00:17 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Onze minster-president in het midden iig
Is een punt ook goed?quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:23 schreef Gambolputty het volgende:
XTC!
Ik wilde eerst als vervolgvraag "Waarom zie je ze zo weinig live?" doen maar da's wel heel easy hè?quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:39 schreef GLO het volgende:
The Police?
Da's een heel leerproces, komt vanzelf..dat uitroepteken van me bij XTC was ook on the edge..quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:40 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Waarom moet ik een heel epos van m'n antwoord maken? Kost me weer een punt
Radiohead - karma policequote:Op donderdag 26 mei 2005 00:44 schreef GLO het volgende:
Lijstjestijd Sack, kun je mooi je frustraties kwijt
10 liedjes over politie graag. In de titels natuurlijk en met uitvoerenden erbij. En je weet het: alleen complete lijstjes dingen mee.
Hey Nevaquote:Op donderdag 26 mei 2005 00:51 schreef Neva het volgende:
Mag een verbastering ook in de uitvoerende naam![]()
sack heb ze alquote:Op donderdag 26 mei 2005 00:53 schreef GLO het volgende:
[..]
Hey NevaAlles kits in de buik?
On topic: Nee, alleen in de titel
't Moest in de titels zitten Sack, en dat zie ik bij Wanted: Dead Or Alive en Jailbreak niet gebeuren. Maar wel een toplijst verder. Nog 2 erbij, moet kunnen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:52 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Modo - Eins Zwei Polizei
NWA - Fuck The Police
BOdy Count - Cop Killer
Bob Marley - I Shot The Sherrif
Radiohead - Karma Police
Bon Jovi - Wanted: Dead Or Alive
Thin Lizzy - Call The Police
Thin Lizzy - Jailbreak
Nofx - Cops & Donuts
Ten Foot Pole - Officer, I Swear She's 19
wrom dequote:Op donderdag 26 mei 2005 00:52 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Modo - Eins Zwei Polizei
NWA - Fuck The Police
BOdy Count - Cop Killer
Bob Marley - I Shot The Sherrif
Radiohead - Karma Police
Bon Jovi - Wanted: Dead Or Alive
Thin Lizzy - Call The Police
Thin Lizzy - Jailbreak
Nofx - Cops & Donuts
Ten Foot Pole - Officer, I Swear She's 19
Nee hoor, nog niet helemaal.quote:
O bah. Gaat 't nu wel beter? Sterkte. Echo's zijn zo coolquote:ennuh redelijk.. tegen uitdroging aaan
.. over een weekje echo als het goed is
ging even wat minder vandaar ineens niet meer zo actief
![]()
Radiohead.......bibber.......ril.........help........urgh........quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:56 schreef Neva het volgende:
[..]
wrom deachter karma police
is een goed nummer
![]()
pak ze maar van mij![]()
![]()
Ja, dat begrijp ik ook niet helemaal.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:56 schreef Neva het volgende:
[..]
wrom deachter karma police
is een goed nummer
![]()
Ho ho, nee nee, geen gecut en gepaste hieroquote:pak ze maar van mij![]()
![]()
tis dat me bloeddruk goed genoeg was anders zkh opname.. veel rust en 3 a 4 liter per dag i.p.v. de 2 literquote:Op donderdag 26 mei 2005 00:57 schreef GLO het volgende:
[..]
Nee hoor, nog niet helemaal.
[..]
O bah. Gaat 't nu wel beter? Sterkte. Echo's zijn zo cool
quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Radiohead.......bibber.......ril.........help........urgh........![]()
Hé daar is bukgeit ook weerquote:Op donderdag 26 mei 2005 00:58 schreef bukgeit het volgende:
KRS One - Sound Of Da Police
Bodycount - Cop Killer
Osdorp Posse - Origineel Amsterdams
Dead Kennedys - Police Truck
Hans Teeuwen - De Bereden Politie
The Strokes - New York City Cops
The Clientele - Policeman Getting Lost
Guided By Voices - Teenage FBI
The Headcoats - My Dear Watson
Arab Strab - Love Detective
* handje geeft.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Radiohead.......bibber.......ril.........help........urgh........![]()
Ja nee gewoon niet zo'n fan van Radiohoofdquote:
Sack verslaat buk op het nippertjequote:Op donderdag 26 mei 2005 01:01 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Cypress Hill - Pigs
Antiflag - Police State In the USA
Mooi woord, nippertjequote:
Crimineel goed lijstjequote:Op donderdag 26 mei 2005 01:11 schreef Neva het volgende:
eminem - criminal
neil young - bandit
michael jackson - smooth criminal
marilyn manson - mobscene
2 pac - mob
beastie boys - car thief
coolio - it takes a thief
coolio ganstahs paradise
jay-z justify my thug
bone thugs n harmony - mo thug
Probeer deze eens: http://www.zodm.com/quote:Op donderdag 26 mei 2005 01:14 schreef Neva het volgende:
[[url=http://img63.echo.cx/img63/8218/lalalalala1ae.jpg]afbeelding][/URL]
[img=http://img63.echo.cx/img63/8218/lalalalala1ae.jpg]
wie o wie![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2005 01:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:
SCatman John?
quote:Op donderdag 26 mei 2005 01:09 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Wat is een nippertje eigenlijk?
(Etymologisch Woordenboek)quote:'Op het nippertje' (1894) wil zeggen: 'in het uiterste ogenblik', als de nood gaat nijpen.
Van nippen (1644): intensiefformatie van nijpen.
Punt voor Bukgeitquote:Op donderdag 26 mei 2005 01:21 schreef bukgeit het volgende:
Turbonegro
Griekenlandquote:Op donderdag 26 mei 2005 01:25 schreef bukgeit het volgende:
Wat was de top 5 van het Eurovisie Songfestival 2005?
Ik heb maar half opgelet, maar België deed volgens mij niet eens mee en Frankrijk eindigde in de bus.quote:Op donderdag 26 mei 2005 01:29 schreef Neleos het volgende:
[..]
Griekenland
Frankrijk
Belgie
Rusland
Cyprus
![]()
In de bus? Oke.quote:Op donderdag 26 mei 2005 01:34 schreef GLO het volgende:
[..]
Ik heb maar half opgelet, maar België deed volgens mij niet eens mee en Frankrijk eindigde in de bus.
Dit lijkt er inderdaad meer op, maar toch maar twee landen goed.quote:Op donderdag 26 mei 2005 01:34 schreef GLO het volgende:
[..]
Ik heb maar half opgelet, maar België deed volgens mij niet eens mee en Frankrijk eindigde in de bus.
Laat ik dan toch maar wat proberen:
Griekenland
Israël
Moldavië
Litouwen
Noorwegen
GLO +1quote:Op donderdag 26 mei 2005 02:02 schreef GLO het volgende:
Griekenland 1
Israël 4
Malta 2
Letland 5
Roemenië 3
Trustquote:Op donderdag 26 mei 2005 02:04 schreef bigshadow het volgende:
Mijn landen, wat doe je
Slaap lekker ! En niet vergeten te jubileumen he
quote:Van wie nog wakker is zie ik graag een lijstje van
OK, daar stond: "Vijf popartiesten die zichzelf om zeep hielpen". In bold, misschien dat je comp daar niet meer tegen kan ?quote:Op donderdag 26 mei 2005 02:16 schreef bukgeit het volgende:
Kun je de vraag nog een keer stellen? Mijn computer is echt op hol geslagen.
Dit kan ik lezen:
[..]
Billy MacKenzie had ik nogquote:Op donderdag 26 mei 2005 07:29 schreef cafca het volgende:
dolle hond was er vroeg bij
Ik heb er nog 5:
Kevin Wilkinson
Ian Curtis
Nick Drake
Tom Evans
Del Shannon
En natuurlijk nog twijfelgevallen:
Brian Jones
Chet Baker
Goh, ik had verwacht dat in jouw Metal-verzameling wel meer suicide-nummers zouden voorkomenquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:34 schreef TheSilentEnigma het volgende:Kwam niet verder dan:
Tiamat - So much for suicide
INXS - Suicide Blonde
Devin Townsend - Suicide
Carpathian Forest - Suicide song
Uriah Heep - Suicidal man
Suicidal Tendencies - Suicidal Failure
Ik ook, maar dat viel vies tegenquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:39 schreef cafca het volgende:
[..]
Goh, ik had verwacht dat in jouw Metal-verzameling wel meer suicide-nummers zouden voorkomen
lijkt me goed hequote:Op donderdag 26 mei 2005 09:33 schreef cafca het volgende:
zoiets:
Loudon Wainwright III - Suicide Song
Queen - Don't Try Suicide
MASH - Suicide is painless
Soundgarden – Like Suicide
David Bowie – Rock n Roll Suicide
INXS – Suicide Blonde
Thin Lizzy – Suicide
Ozzy Osbourne – Suicide Solution
Suicidal Tendencies – Suicide’s an alternative
Motorhead - Suicide
edit : typo (die songtitels lijken ook allemaal zo op elkaar)
quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:40 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat viel vies tegen![]()
Ik zou er haast suicidaal van worden![]()
quote:If you get the blues and you wanna shoot yourself in the head
It’s allright, it’s allright, go ahead
Do the monkey do the poley do the slob do the boogaloo twist
Cut your throath, cut your throath, cut your wrist
Of was dat stukje tekst de vraag?quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:32 schreef peaceman het volgende:
komt er nog een vraag Cafca?
Spice Girls?quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:40 schreef peaceman het volgende:
Ik doe wel een vraag dan: van welke groep is bekend geworden dat ze weer bij elkaar komen in juli? (vermoedelijk 1-malig)
Juist.. in het kader van Live 8... TSE +1quote:
Die middelste zou zomaar de vader van Jimmy Pop kunnen zijn...quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:53 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Dat was een goed gokje dan!
wie?
[afbeelding]
Maar dat is hij niet. Het zijn Europeanen, maar geen Scandinaviers...quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:11 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Die middelste zou zomaar de vader van Jimmy Pop kunnen zijn...
Duisters?quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:13 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Maar dat is hij niet. Het zijn Europeanen, maar geen Scandinaviers...
Ik laat 'm wel voor een kenner, dit iteratief gokken schiet niet op.quote:
Tuurlijkquote:Op donderdag 26 mei 2005 12:07 schreef Grobbel het volgende:
Blond on Blonde van Bob Dylan.
Dankje, hij gaat alleen nog wat te snel, maar verander dat nog weleensquote:
Deze parkeerders zijn Moonspellquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:43 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Nou, parkeer dit cadeautje anders maar, ik moet weg.
quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:10 schreef iggy_in_the_house het volgende:
tindersticks?
Komt me bekend genoeg voor om te zeggen dat dat inderdaad die andere band was.quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Deze parkeerders zijn Moonspell
quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:14 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
oftopic @peaceman de nieuwe Life of agony staat in de luisterpaal
maar eens luisteren dan, bedankt voor de tip!quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:14 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
oftopic @peaceman de nieuwe Life of agony staat in de luisterpaal
wel rond dezelfde jarenquote:Op donderdag 26 mei 2005 13:23 schreef Berkery het volgende:
The buggles?
Volgens mij de enige top 40 hit waarbij de volledige tekst door honden ingezongen is.quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:31 schreef Berkery het volgende:
The Korgis
Rovers Return was Berkery's eerste singletje![]()
quote:The stereotype ofthat is fixed in the minds of many listeners is that of the crude cavemen of "
" fame.
did indeed offer lewd beat on that song and many others, but it mustn't be overlooked that they had a surprising facility for tender ballads. There is no better, and better known, example of that talent than "
," a Top Ten hit in 196? (and their only big hit in the United States aside from "
"). The record opens with a gentle, playful, circular guitar riff, with little backup rhythm save a light metronome-like tick-tock.
's vocals often blended a sardonic sense of camp with suppressed fury, but in this case they were, to all appearances, sincere in their loving tones, if witty in their images of feeling love through fingers and toes. The vocals, too, are either double-tracked or fattened by backup unison harmonies from the rest of the band. The constantly rising melody is simple but ingratiating, the basic guitars joined by tasteful strings in the latter verses. The bridge is pretty neat, the verse stopping with a sequence of unaccompanied descending low guitar notes, after which
and the violins go for the heartstrings, again coming to a dead stop, in which an unaccompanied guitar leads back to the verse, though this time with an ascending series of notes. "
," in sum, is one of the loveliest flower-power ballads of the hippie era, working in no small part because it's understated. Certainly the best known cover of the song is the one done by
![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:01 schreef iggy_in_the_house het volgende:
temptations - my girl?
Dat zou heel goed kunnen jaquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:09 schreef DaisyDuke het volgende:
Leonard Cohen's "Suzanne"?
newbiedoobiedoo + 1quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:19 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Troggs - Love is all around, van REM's MTV unplugged zou ook nog unnen.
Jazeker! Met deze toch wel als voorlopig hoogtepunt:quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:34 schreef cafca het volgende:
hebben die echt albums uitgegeven???
zo leer je elke dag weer iets nieuws hier
Dolle Hond+1quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:42 schreef dolle_hond het volgende:
gerry & the pacemakers
billy j, kramer & the dakotas
g love & the special sauce
hannie en de rekels
corrie en de rekels
lloyd cole & the commotions
ian dury & the blockheads
raymond van het groenewoud & the millionairs
shane mcgowan & the popes
souxsie & the banshees
quote:1 Juliette & The Licks
2 Iggy & The Stooges
3 Roberto Jacketti & the Scooters
4 Marilyn Manson & the Spooky Kids
5 Hootie & The Blowfish
6 Shane MacGowan & The Popes
7 Heavy D & The Boyz
8 Marky Mark & the funky bunch
9 Peter & z'n Rockets
10 Kool & the Gang
11 Bruce Springsteen & The E-Street Band
Das wel een heel kleine foto... gokje op the sweetquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:54 schreef dolle_hond het volgende:
ik vond zelf echo & the bunnymen niet goed.
Waarom niet?
wie zijn dit?
[[url=http://img32.echo.cx/img32/7931/1pic3dq.th.jpg]afbeelding][/URL]
Het is Hutchence en de voornamen erbij had ook wel prettig geweest (had je haast of zo?), waardoor ik ff moest peinzen voordat ik aan Adamson Stuart kon vastplakken, maar verder natuurlijk een keurig lijstjequote:
O, dit had ik nog niet gezien. Nu weet ik zeker dat het Angel is.quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:23 schreef dolle_hond het volgende:was formed in the early 1970's by singer Frank DiMino, guitarist Punky Meadows, and keyboard player Greg Giuffria. After their third album, Mickie Jones was replaced with Felix Robinson. Punky Meadows and Mickie Jones had previously recorded an album with the band BUX in the early '70's. This band also featured vocalist Ralph Morman who went on to record with the Joe Perry Project.
began as a progressive glam-rock band and progressed into a more melodic pop rock band by the early 1980's. In 1982 the band fell apart with not much heard from most of the members. Keyboardist Gregg Giuffria went on to form Giuffria then House of Lords. The band, while never officially "breaking up" came together in 1999 and put out a new studio album titled "In the Beginning." The disc featured most of the original members, but did not include Greg. I use to own ALL their albums on vinyl but traded them in for a premium price before records became worthless. The bands entire catalogue was released on cd, but in limited quantities making them all hard to find collector's items with the band's "Live Without a Net" consistently selling for close to $50 on eBay. CDNow still lists several
discs on their site despite the fact that they have been backordered for years.
Goed je NL huiswerk gedaan Prep. Ik ben trots op jequote:Op donderdag 26 mei 2005 12:07 schreef Prep2Fight het volgende:
Als je deze man + dit album niet kent
Als iemand het zonder al te veel problemen zou kunnen weten, ben jij het wel. Geen synthesizers though. Ook belsen zie ik dit wel uit het koppie doen. Bekende band iig.quote:
dat vreesde ik al, maar zonder zanger heb ik t altijd moeilijk.quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:17 schreef GLO het volgende:
[..]
Als iemand het zonder al te veel problemen zou kunnen weten, ben jij het wel. Geen synthesizers though. Ook belsen zie ik dit wel uit het koppie doen. Bekende band iig.
Niet Bauhaus, en de zanger staat links op de voorgrond, met gitaar...quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:25 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dat vreesde ik al, maar zonder zanger heb ik t altijd moeilijk.
ik wil best wel s bauhaus gokken
Hele verhaal was niet nodig zie ikquote:Op donderdag 26 mei 2005 18:27 schreef Berkery het volgende:
Buzzcocks?
quote:So take me to the airport
And put me on a plane
Jawohlquote:Op donderdag 26 mei 2005 18:48 schreef Prep2Fight het volgende:
No Expectations ? Stones?
Noem 10 nummer met 'heart' erinquote:Op donderdag 26 mei 2005 18:53 schreef Berkery het volgende:
[..]
Jawohl
Het werd jaren later door de Ramones hergebruikt in "I wanna be sedated" waarmee het nu tot de wereldliteratuur behoort.
Prep2Fight + 1
Helemaal correct!quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:05 schreef Berkery het volgende:
Human League - Heart like a wheel
Joy Division - Heart and soul
Depeche Mode - It's called a heart
Roxette - Listen to your heart
Ramones - Listen to my heart
Lloyd Cole & the Commotions - Are you ready to be heartbroken?
Huey Lewis & The News - Heart & Soul
Billy Ray Cyrus - Achy Breaky Heart![]()
Elvis Presley - Heartbreak Hotel
Feargal Sharkey - A Good Heart
Wat is dat eten?quote:
quote:What people don't remember is that "" started its chart ascent in 198? before anyone really knew who
was, much less what
looked like. ("That lady's got an incredible voice" supposedly said one BBC DJ after playing the original white label single, a gaffe that turned into legend in the band's early days.) This is because that, as much as
's freak-show appearance got the band press notoriety, it was the quality of their music, particularly this single, that made them superstars. If the songs weren't any good,
would have been no bigger than Haysi Fantayzee. A gorgeous R&B pop ballad that bears the fingerprints of Smokey Robinson's best late Motown work and a slight reggae influence in
's sinuous bassline, "
" is a small lover's rock masterpiece that has held up much better than some of the group's later, more gimmicky singles.
quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:28 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
geen idee
quote:Give me time
To realise my crime
Let me love and steal
I have danced inside your eyes
How can I be real
quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Culture Club - Do you really wanna hurt me?
Voor iemand van 15 weet je verdomd veel van ouwe-lullen-muziekquote:Op donderdag 26 mei 2005 22:09 schreef Prep2Fight het volgende:
had je niet hoeven zeggen... Als ik het wat eerder zag, ik had het gewetenProdigal Son!
Nou, stones weet ik gwoon veel van... Ik weet ook heel veel niet, dit is mn eerste punt sinds 2 topics..quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Voor iemand van 15 weet je verdomd veel van ouwe-lullen-muziek![]()
Prep2Fight +1
Meesterlijk nummer overigens![]()
John Wie?quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:29 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Mississippi John?
yeah!quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:37 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Mississippi John Hurt
Ja, ik lees het net jaquote:Op donderdag 26 mei 2005 22:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mooi verhaal ook (op AMG)
kan op m'n lijst(je)
Altijd hetzelfde liedje...quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:14 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Die Jap is er weer eens van door...
'n avond newbiequote:I see you sent my letters back
And my L.P. records and they're all scratched....
Da's goequote:Op donderdag 26 mei 2005 23:43 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Da's The Police - Can' t stand losing you
quote:The streets of Barcelona are filled with blood and rain
The war is rolling over Spain
Men and women running with sticks of dynamite
Storming stone buildings in the middle of the night
In the window near the last 'o' of the sign 'Hotel Colon'
Machine guns sweep the square for fun
The rich draw the steel curtain
The poor just lock the door
They don't want this war no more
It never never never never never stops never stops
It never never never never never stops never stops
Ai, da's jammer.quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:52 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Het is van The Nits, maar de titel...
Da's dus de titel.quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:54 schreef Berkery het volgende:
Sketches of Spain
Ja dáááág, ik dacht het niet!! Nieuwe vraag! Hoppie!quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:57 schreef Berkery het volgende:
Ik ga douchen en naar bed
Truste allemaal
Een stoomboot lijkt mequote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:20 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik doe wel even een nieuwe vraag.
Met welk vaartuig bewoog André Hazes zich voort?
Vraag en punt voor Scrutinizer!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Met een zuipschuit?
Ik ben er niet hoorquote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:38 schreef GLO het volgende:
Hey, zijn jullie er toch nog?
on topic: die ene van All Saints?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |