Nou ik ben al wezen kijken, ben effe naar buiten gelopen maar ik zie nu op dit moment nog helemaal niks.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:44 schreef displission het volgende:
MUUS is de op hiero en iteejer niet te vergeten
ik ga ook even kijken of ik al wat kan zien
En wanneer denk je dat we hem wel zullen zien, hoe laat ongeveer ?quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:55 schreef displission het volgende:
Ik denk persoonlijk dat ie heel laag aan de horizon staat..ivm huizen ervoor kun je hem daarom nog niet zien
Displission het gaat mij er niet om of die maan nou terug komt of niet, tuurlijk komt hij terug maar ik wil dat graag zien dus daarom vraag ik om de tijd dat wij de maan zullen zien ongeveer geschat dan. Want als het mij te lang duurt dan ga ik namelijk weg snap je !quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:57 schreef displission het volgende:
Maar maak je aub geen zorgen sander170 die komt gewoon weer terug hoor, maar hoe het komt heb ik toennet geprobeert om uit te leggen..gevoelsmensen zijn er heel gevoelig voor..eigenlijk zijn we dat allemaal wel...
Okey dan jongenquote:Op donderdag 26 mei 2005 01:03 schreef displission het volgende:
ik weet het niet jongen
Ja, maar niet nu hoor !quote:Op donderdag 26 mei 2005 01:11 schreef pieter_pontiac het volgende:
Dat noemt men ook wel bewolkt.
En blijf jij nou de hele nacht nog op ?quote:Op donderdag 26 mei 2005 01:18 schreef displission het volgende:
Helemaal niks ik laat alles op me afkomen
Je zal hem zo wel zien, ik zou zeggen kijk eens uit je zolderraam !quote:Op donderdag 26 mei 2005 01:20 schreef RoelRoel het volgende:
Jah hier is weg en komt nooit meer terug!
whoeeeee!
Mooi zoquote:Op donderdag 26 mei 2005 01:24 schreef zakjapannertje het volgende:
Marion de Hond legt het uit nu
En wat zegt Marion de Hond allemaal ???quote:Op donderdag 26 mei 2005 01:24 schreef zakjapannertje het volgende:
Marion de Hond legt het uit nu
Volgens mij speelt de maan vannacht verstoppertje...quote:Op donderdag 26 mei 2005 01:30 schreef bofneger het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat er met de Maan aan de hand is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |