Ik zat er net naar te kijken. Blijkbaar is deze toch wat lastiger, want ze halen een lager gemiddelde.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:13 schreef Da_Sandman het volgende:
Heeft iemand hier btw de rituitslag van de eerste lange tijdrit bij de hand?
Een dubbele ritzege zou mooi zijn!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:40 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
De winnaar van gisteren gaat zeker zo starten, zien wat ie gaat maken....
Als, als, als... Als Merckx geen klap in zijn lever had gehad had ie ook 6x de Tour gewonnen, als de 2e W.O. niet was geweest had Bartali misschien wel 6x de Tour en Giro gewonnen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Yeah goed bezig die Basso
Man als ie die griep toch niet had gehad he...
http://www.gazzetta.it/Speciali/Giroditalia/2005/eng/radiocorsa/quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:00 schreef Grobbel het volgende:
Stomme vraag, maar waar lezen jullie de huidige tussenstand van de tijdrit?
Als WO 1 er niet was geweest spraken we wellicht over Phillippe Thys als grootste "oer"-tourrenner ooit. De vent won 3x de Tour, in 1913, 14 en bij zijn "come-back" op hoge(re) leeftijd in 1920 ...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:54 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Als, als, als... Als Merckx geen klap in zijn lever had gehad had ie ook 6x de Tour gewonnen, als de 2e W.O. niet was geweest had Bartali misschien wel 6x de Tour en Giro gewonnen.
Volgens mij staat in de Basiliek bovenop die col de graftombe van de Italiaanse koningen uit het verleden, maar of dat de reden is ??quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:01 schreef Zwansen het volgende:
Wat is er nu met die klim dan? Was een vraag op Eurosport, waarom is de colle di Superga ofzo berucht/bekend... Was iets triests volgens de commentator.
Kan niks vinden, alleen dat hij vaak in het parcours van Milaan -Turijn zit.
Bartali won de Tour in 38 en 48... Daar zit zelfs 10 jaar tussen... Hij won de de laatste Tour voor de oorlog en de 1e na de oorlog.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:03 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Als WO 1 er niet was geweest spraken we wellicht over Phillippe Thys als grootste "oer"-tourrenner ooit. De vent won 3x de Tour, in 1913, 14 en bij zijn "come-back" op hoge(re) leeftijd in 1920 ...
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:04 schreef Zwansen het volgende:
Als Dekker niet bij de 1e 10 eindigd eet ik mijn hoe zou dat jammer zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |