Alleen maar om de 10 minuten een reclameblokquote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:31 schreef mbn het volgende:
Volgens de site van Eurosport zenden die vanaf drie uur de Giro uit. Dus het leed is te overzien.
In de Tour ploeg zit die waarschijnlijk niet. Maar Vuelta en de tijdrit op het WK rijdt die wel.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:10 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Weet jij nog iets over het verdere programma van Zabriskie dit jaar, Bartoli ? (rijdt die nog de Tour/Vuelta/ of zou hij naar het WK mogen ? )
En in het eerste stuk ook, dat zijn de twee vlakke gedeeltes (als ik mij het profiel goed herinner)quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:49 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Al lijkt Zabriskie mij afgaande op zijn tijden vooral in het laatste stuk nog serieus doorgetrokken te hebben ...
Boonen komt aan rond 16h40 in de tijdrit, dus tzal wellicht nog iets vroeger zijn hoor ,quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:01 schreef DIJK het volgende:
Hoezo 17:20 pas op sporza... Ronde van Belgie.
Dat kunnen ze niet maken. Renaat zei van de week nog dat je zaterdag echt niet mocht missen vanwege de finistere.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:06 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Maar toch , ik hoop maar dat ze ons morgen die berg niet doen missen ...
Ja, maar als ze in de RvB op hun normale schema rijden, en in de Giro een beetje vaart maken (snelste schema) missen we hem doodgewoon ...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:08 schreef DIJK het volgende:
[..]
Dat kunnen ze niet maken. Renaat zei van de week nog dat je zaterdag echt niet mocht missen vanwege de finistere.
http://www.gazzetta.it/Sp(...)/classifiche/08.htmlquote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:13 schreef Da_Sandman het volgende:
Heeft iemand hier btw de rituitslag van de eerste lange tijdrit bij de hand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |