Welke druk? Er was maar 1 persoon met druk vorig jaar in de Tour en dat was de man die zijn 6e opeenvolgende Tourwinst zou kunnen pakken. In vergelijking kon de rest dan wel een beetje relaxt meefietsen, en van druk op Basso was dus ook weinig sprake.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:30 schreef rubbereend het volgende:
leuke discussie
als Basso de druk neit had aangekunnen dan had hij de druk in de Tour ook niet aangekunnen. mijn inziens was hij echt ziek.
Op Eurosport welquote:Op zaterdag 28 mei 2005 09:57 schreef Suijk het volgende:
Krijgen we uberhaupt wel tv vandaag?
Heb helaas geen eurosport.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 10:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Op Eurosport wel. De Belg zal er idd laat bij zijn.
Misschien nog op de link naar Rai Tre.
zit er dik inquote:Op zaterdag 28 mei 2005 09:36 schreef Ambrosius het volgende:
Zals al eerder gezegd: als het de druk was verlies je niet meer dan 40 minuten. Hij was dus echt ziek.
Vandaag wint 'ie weer denk ik.
Savoldelli vind ik een leukere renner dan Basso, maar ik zou nog veel liever Simoni, Di Luca of zelfs Rujano zien winnen. Di Luca omdat het gewoon een heel veelzijdige renner is, Simoni en Rujano omdat ze de Giro gekleurd hebben, meer dan Savoldelli, die toch vooral volgt. Wat misschien wel logisch is gezien zijn capaciteiten en wat hij dit jaar al heeft meegemaakt, maar toch.... liever Simoni.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:20 schreef komrad het volgende:
[..]
zit er dik in
ik hoop dat paolo de daalkoning de giro wint
Die is nog steeds met z'n briljante tactiek bezig.quote:
Die heeft toch al opgegeven ?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Die is nog steeds met z'n briljante tactiek bezig.
Voila, dan houden ze zeker geen rekening meer met hem.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:34 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Die heeft toch al opgegeven ?
Ja, hij heeft voor de rit van maandag opgegeven: http://sport.fok.nl/wielrennen/nieuws/14401quote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:34 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Die heeft toch al opgegeven ?
Het zou best wel eens kunnen dat het niet op de Belg komt, aangezien ze ook de Ronde van België uitzenden.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:04 schreef zjroentje het volgende:
Vandaag toch over dat bospad omhoog? Ben benieuwd, want de Belg heeft me al een week lekker liggen maken over deze beklimming.
Dat zou ik ook wel willen weten inderdaad.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:26 schreef Againzender het volgende:
wat is de verwachte aanvangsttijd van de beklimming van de Finestre?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |