Volgens mij was dat de zanger van Matchbox 20, maar gaaf nummerquote:Op donderdag 26 mei 2005 00:38 schreef Waxxer het volgende:
Rob Thoman?Is dat het neefje van Rini Valentijn?
JIJ bent zijn neefje he???quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:41 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Volgens mij was dat de zanger van Matchbox 20, maar gaaf nummer![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:41 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Volgens mij was dat de zanger van Matchbox 20, maar gaaf nummer![]()
Nu al? Nou jah Trustequote:Op donderdag 26 mei 2005 00:54 schreef Waxxer het volgende:
Nou, dezuh Zwolsuh gestoorduh rolmops gaat slapen!
Welterusten!
quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja joh ik ben hartstikke druk deze week
Nou, één plaatje dan als afscheid:
[afbeelding]
Gelukkig kan ik met Firefox plaatjes blokkeren.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja joh ik ben hartstikke druk deze week
Nou, één plaatje dan als afscheid:
[afbeelding]
*tegengif inneem*quote:Op donderdag 26 mei 2005 01:01 schreef Nuvole het volgende:
[..]
![]()
Waxx!
Geen enge ouwe venten jah!
Tegengif:
[afbeelding]
De middelste isquote:Op donderdag 26 mei 2005 01:01 schreef Nuvole het volgende:
[..]
![]()
Waxx!
Geen enge ouwe venten jah!
Tegengif:
[afbeelding]
Ja, bijna vergeten, ideaal hiervoor.quote:Op donderdag 26 mei 2005 01:02 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik met Firefox plaatjes blokkeren..
Z'n neus lijkt wat klein of staat te ver van z'n mond af.quote:
Kijk, daar komt ie z'n hokkie wel voor uit.quote:
Z'n ogen lijken een beetje op die van Joauquin Phoenix, maar ook op die van Jonny Lee Miller.quote:Op donderdag 26 mei 2005 01:17 schreef wizarddragon het volgende:
Mijn favoriet. Kheb a thing voor blond
[afbeelding]
quote:Op donderdag 26 mei 2005 01:26 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Z'n ogen lijken een beetje op die van Joauquin Phoenix, maar ook op die van Johnny Lee Miller.
[afbeelding]
[afbeelding]
En kijk wat ik nog tegenkwam:
[afbeelding]
Johnny & Jude!
Die laatste foto doet het dus niet maar ik weet welke je bedoelt.quote:Op donderdag 26 mei 2005 01:26 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Z'n ogen lijken een beetje op die van Joauquin Phoenix, maar ook op die van Johnny Lee Miller.
[afbeelding]
[afbeelding]
En kijk wat ik nog tegenkwam:
[afbeelding]
Johnny & Jude!
Angelina Jolie en Jonny Lee Miller?quote:Op donderdag 26 mei 2005 01:29 schreef wizarddragon het volgende:
[..]Joaquin Phoenix
![]()
Exje van Angelina Jolie is ook wel cute![]()
Ik ookquote:Op donderdag 26 mei 2005 01:34 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Angelina Jolie en Johnny Lee Miller?
Dat verklaart dan ook deze foto weer.
[afbeelding]
Ik kende 'm van die echte ninetiesfilm Hackers.
Ow, hee, ik zie nu op imdb dat Angelina Jolie er ook in speelde. Daar kende hij haar dus ook weer van.
Hmm, ik let dus toch meer op de jongens dan de meiden.![]()
![]()
Hij zou het nu zometeen moeten gaan doen, eerst remote link gezeur en dan trage picserver.quote:Op donderdag 26 mei 2005 01:33 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Die laatste foto doet het dus niet maar ik weet welke je bedoelt..
Staat ook in het Jude Law topic in B&H
quote:Op donderdag 26 mei 2005 01:40 schreef beaverhausen het volgende:
Jonny zag er van de week toch ietsje minder smakelijk uit.
[afbeelding]
Ziet er niet uit man. Net zoals Bruce Willis met baard.quote:Op donderdag 26 mei 2005 01:40 schreef beaverhausen het volgende:
Jonny zag er van de week toch ietsje minder smakelijk uit.
[afbeelding]
Doe maar naar boven scrollen en naar de Franse Rugbymeneren kijkenquote:Op donderdag 26 mei 2005 01:42 schreef Nuvole het volgende:
[..]
![]()
Hou die info dan gewoon voor jezelf in het vervolg.
Had ik net die Rini Boltini van m'n netvlies weten te schrapen, kom jij met een kluizenaar Jonny aanzetten.
M'n Jonny, wat doe je?!![]()
Een baard, een Mercedes, dat is toch allemaal nergens goed voor?quote:Op donderdag 26 mei 2005 01:42 schreef beaverhausen het volgende:
Angelina roeleert trouwens.
http://www.photojoa.com/pds/member/adio013/angie0519-1.jpg
Ik fok met 25postspagina's, dus dan heb ik alleen de Hackers-foto nog.quote:Op donderdag 26 mei 2005 01:43 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Doe maar naar boven scrollen en naar de Franse Rugbymeneren kijken.
.
OMG Dat zat i/d meest nutteloze kud kinderfilm ever: Clockstoppers:quote:Op donderdag 26 mei 2005 01:46 schreef wizarddragon het volgende:
In hackers speelde overigens nog een ander lief snoepje, namelijk Jesse Bradford (Bring it On & jongere versie van Fatal Attraction -> Swingfan).
Nu is ie wat gegroeid.
[afbeelding]
[afbeelding]
Inderdaad ja!quote:Op donderdag 26 mei 2005 01:46 schreef wizarddragon het volgende:
In hackers speelde overigens nog een ander lief snoepje, namelijk Jesse Bradford (Bring it On & jongere versie van Fatal Attraction -> Swingfan).
Nu is ie wat gegroeid.
[afbeelding]
[afbeelding]
Die zat bij de sQueeze toch?quote:Op donderdag 26 mei 2005 01:51 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Inderdaad ja!
Hij was dat ventje dat z'n floppy's moest verstoppen voor ie werd opgepakt, toch?
En ik ken 'm ook van Speedway Junkie.
Zelfs een gay-minded film.
Zal wel voor het toneelstuk zijn waar ie in speelt.quote:Op donderdag 26 mei 2005 01:43 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Ziet er niet uit man. Net zoals Bruce Willis met baard.![]()
De DVD zat gratis bij de sQueeze ?quote:
Yupquote:Op donderdag 26 mei 2005 01:53 schreef Nuvole het volgende:
[..]
De DVD zat gratis bij de sQueeze ?
Ik heb die film een andere keer gezien.
Yup dat was hem.quote:Op donderdag 26 mei 2005 01:51 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Inderdaad ja!
Hij was dat ventje dat z'n floppy's moest verstoppen voor ie werd opgepakt, toch?
En ik ken 'm ook van Speedway Junky.
Zelfs een gay-minded film.
Trustequote:Op donderdag 26 mei 2005 01:57 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Mooi.
Dan kan ik nu met een gerust hart gaan slapen.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |